heeft Colorado veel sterker gemaakt en was echt een top trukje van mn lesgeefster Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heeft Colorado veel sterker gemaakt en was echt een top trukje van mn lesgeefster
hopelijk komt het allemaal goed en gelukkig was de stalbaas alert! Hier ook ooit eens een paard hetzelfde uitgestoken en die is er gelukkig zonder erg vanaf gekomen (was ook wel behoorlijk geschaaft en geschonden, maar nu niets meer van te zien).
Wel nog een balkje in de dubbel die op ruim 1 galopsprong stond waardoor ik hem kort moest inrijden om er twee tussen te passen, maar dat maakt mij niets uit. Dit weekend nog maar eens, oefening baart kunst
Tis een supersjieke set in elk geval!
Ik bel ook de veearts vandaag na een week zou het toch al anders moeten zijn denk ik dan
ben er eigenlijk wel echt de kop van in.
! Mss met een paar dagen onstekingsremmer is het voorbij? Je kan nog zien tot maandag, dan kan je je nog uitschrijven. Das nog 5 dagen
!
zou ook wel willen crosstrainen met dit weer
(al heb ik stiekem ook een namiddagje verlof genomen om straks te rijden
)
moest het een bleine zijn dan zou er geen bult op haar been zitten denk ik. 
En anders heb ik nog ergens krukken die stof staan te verzamelen...
'k Zie nog wel, ik wacht af tot de uren van degene die reden die ik ken.
Genoeg plaats hoor, maar 't is niet makkelijk verplaatsen.
Allez met een rolstoel toch niet. Meeste is zand/gras/aarde. 'k Ga da nu niet doen zo vragen.