_M_arieke schreef:nicootjuh schreef:Fijn dat het duidelijk is Marieke!
Je bent inderdaad 'overgeleverd' aan de hindernis controleurs en hun ervaring maar acht wat zouden we zonder ze moeten? Het is al super fijn dat ze er met dat warme weer voor ons willen zitten!!
Zeker waar! Een paar dagen later nu denk ik ook van ach, ik heb fijn gereden misschien was het voor mijn gevoel wel heel anders dan dat het er vanaf de grond uit zag. Als je in de cross zit moet je ook door naar de andere hindernissen en sta je er misschien niet zo bij stil. In ieder geval veel van geleerd en een hoop duidelijk geworden!
Fijn Susan dat jullie weer de goede kant op gaan!
Hoi Marieke,
Ik las zojuist het stuk terug en ik had hetzelfde in Ede-Putten dit jaar. Mijn paard twijfelde ook even maar ging daarna toch netjes van de afsprong af, en hebben hiervoor ook een weigering gerekend. Ik reed met gopro en degene die het hebben gezien vonden het niet echt een weigering. Ik heb er geen werk van gemaakt omdat ik toch rustig aan deed omdat hij het NK moest lopen, dus mij ging het niet om de prijzen of de winstpunt. En het feit dat ik bovenop zit kan ik ook niet zien wat hij precies deed.
Wat ik wel bijzonder vind is dat jij dus hetzelfde had. In Leidschendam op het NK deed hij hetzelfde en ben later naar de hinderniscontroleurs gelopen om te vragen hoe dat werd beoordeeld en hij zei dat het geen weigering was omdat ze even mogen kijken. Hun gaven pas een weigering als het paard echt achteruit ging.
Mij maakt het niet uit, wil toch niet gelijk met 10 wp naar het M.