Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb al wel eens tegen mijn collega's gezegd dat hun haar maar moeten helpen want ik vind haar een beetje bah
Kou begint inderdaad bij je voeten maar ik geloof dat ik in de logeerkamer mag slapen als ik met sportsokken aan kom
MargreetW schreef:Jeetje Eef, wat is dat schrikken zeg, dat is niet zo leuk van Scene.
Mootje, beste aankopen maar inderdaad geen broekies.
Snoek: mooie telefoon. Ik heb nu de HTC sensation, was even wennen maar nu is het helemaal goed.
Roos: had je m'n whatsapp gehad over geld terug? En Noor heeft mot met die vrouw waar ze nu staan, morgenavond gaan we ze verhuizen naar het nieuwe landje en daar staat ook een hele grote schuilstal.
Ik ga straks even met met schoonzus naar de nachtmarkt in Kolhorn, is altijd gezellig.
Prettig weekend allemaal.

Mootje schreef:Wat een topic is dit: [VVDD] Koper doet erg raar....

Kan me helemaal voorstellen dat je er nu geen zin meer in hebt..
Goed geslaagd zeg!
Moet er toch wel weer vanaf natuurlijk...
Ik vond het een wonder! Verder vindt ze het longeren nog steeds leuk en ze doet het ook echt heel braaf. Dus gaan zo nog wel even lekker verder. Veel longeren en er af en toe even op
Even een tik gegeven en terug geknepen en toen heeft hij me schuldbewust het hele verdere uitmesten geschaduwd. Toen er een leuk liedje voorbij kwam en ik begon te zingen kwam hij echt tot 10 cm van mijn gezicht staan kijken wat ik aan het doen was. 't Is wel echt een schatje hoor
dit hapje was echt zeldzaam en denk dat hij wel door heeft dat dit niet de bedoeling is. Had nooit verwacht om 2 van zulke brave paarden te hebben (niet te hard zeggen natuurlijk
) Verder is hij al bijna uit zijn veulenhalstertje gegroeid. Gaat echt hard de laatste tijd. Heb nog een leuk plaatje van eergister. Denk echt dat Woll later maar full-time mama moet worden, die geniet er echt enorm van!
wat ontzettend schrikken zeg. Hopelijk kun je de knop omzetten en toch lekker racen.
VERZURING!
Daarna door duinen, over ruiterpaden, mountainbikepaden, bergje op en bergje afgelopen. Ging echt lekker en we hebben bijna 9 km gelopen totaal. En heb gewoon geen spierpijn!