[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 19:39

Jeetje Eef, wat is dat schrikken zeg, dat is niet zo leuk van Scene.
Mootje, beste aankopen maar inderdaad geen broekies.
Snoek: mooie telefoon. Ik heb nu de HTC sensation, was even wennen maar nu is het helemaal goed.
Roos: had je m'n whatsapp gehad over geld terug? En Noor heeft mot met die vrouw waar ze nu staan, morgenavond gaan we ze verhuizen naar het nieuwe landje en daar staat ook een hele grote schuilstal.

Ik ga straks even met met schoonzus naar de nachtmarkt in Kolhorn, is altijd gezellig.
Prettig weekend allemaal.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:42

Volgens mij heb ik hem ook gevonden op fb. Even wat berichten teruggelezen :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:44

Margreet, Veel plezier!
Ik heb trouwens die Jack Murphy jas gekocht en van die outdoor laarzen. Dubarry zat mij helemaal niet lekker en het zijn John Bardale laarzen geworden.
Snoek, Ik heb een HTC en BB, het was beide even wennen, maar nu kan ik niet meer zonder!

Wat een topic is dit: [VVDD] Koper doet erg raar....

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:48

Ik heb ook een blackberry. Wilde er eerst niet aan maar ik kan ook niet meer zonder..
Lekker geshopt zo te zien!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 19:48

Ze hebben ook hele mooie jasjes van Bardale, maar ja heb nu eerst een nieuwe eettafel en salontafel gekocht, en de buitenomschilder komt nog en het allerbelangrijkste voor zo'n jasje is 15kg afvallen _-:( .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:54

hoi hoi

ik wou gauw even bijlezen maar ik kan het niet laten even te reageren :D :D :D
@ Jeroen, Geert wil best helpen keuren :D
@ Mootje dat is niet leuk als je moeder zoiets denkt en dat het dan niet zo is. :)
@ Rowo is dat zo? Ik merk dat echt niet. Alhoewel er wel 1 klant bij ons in de winkel komt wat heeel opmerkelijk tegen mij doet :7 Heb al wel eens tegen mijn collega's gezegd dat hun haar maar moeten helpen want ik vind haar een beetje bah :o
Wij hadden laatst 2 homo's in de winkel, en de ene vroeg aan de ander toen hij rijbroeken aan het passen was; hey schat zit mn kont er wel lekker strak in! Nou ik werd er misselijk van!
@ BVW wat kom je doen in de achterhoek???
@ Margreet wat een leuk verhaal over die homobar... en dan die droge reactie!
@ Dorien goed dat je het zegt! Geert wilde namelijk Bathmen ook rijden en ik ben hem nog vergeten op te geven!!!
@ Margriet fijn dat je paardje zich zo lekker voelt. Lijkt me heel ongemakkelijk om in het huis te wonen als je er aan het verbouwen bent.
@ Leuk dat je er zo sympathiek op reageert Bianca!!! Geert weet wel zeker dat je je sportsokken aan had :D Kou begint inderdaad bij je voeten maar ik geloof dat ik in de logeerkamer mag slapen als ik met sportsokken aan kom ;)
hahahaha ik moest ook al heel hard lachen om Jeroen's reactie op de scheurkalender... Mandy ik dacht hetzelfde als jij! Alleen kerels denken daar aan!!
@ Sannn what blijft een ape kop dus!
@ Mootje hahahahahaha geweldig dat je een foto hebt gemaakt van alles wat je hebt gekocht. Maar mens wat een bult!!! En wat zijn dat voor mooie donkere laarzen daar achter aan :P
@ Evelien dat is wel onwijs balen! Hopelijk krijgt hij niet teveel last. Komt vast helemaal goed in Nokere.

Ik heb gewerkt en net gegeten. Ga nu Zeusje stappen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:54

Margreet, een buitenomschilder :D
Marijke verzaakt haar taak als couponinstuurdster ;)

Welke van de drie?
De hoge zijn John Bardale laarzen en de andere twee paar uit de uitverkoop bij de manfield!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:05

MargreetW schreef:
Jeetje Eef, wat is dat schrikken zeg, dat is niet zo leuk van Scene.
Mootje, beste aankopen maar inderdaad geen broekies.
Snoek: mooie telefoon. Ik heb nu de HTC sensation, was even wennen maar nu is het helemaal goed.
Roos: had je m'n whatsapp gehad over geld terug? En Noor heeft mot met die vrouw waar ze nu staan, morgenavond gaan we ze verhuizen naar het nieuwe landje en daar staat ook een hele grote schuilstal.

Ik ga straks even met met schoonzus naar de nachtmarkt in Kolhorn, is altijd gezellig.
Prettig weekend allemaal.

Nee mijn whatsapp ligt eruit en ik krijg hem tot op heden niet meer geïnstaleerd. Moet er van het weekend even voor gaan zitten.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:06

die hoge vind ik heeeel erg mooi!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:14

Jantine, hij sloeg naar Wendel die loopt hem altijd te pesten maar nu stond papa er net tussen. Niet zo handig...

Als het goed is, is Corine er zo. :)
Fijne avond allemaal!

Mootje

tientjeh

Die zijn inderdaad leuk Mo. Helaas kom ik daar met mijn grote klapkuiten nooit in :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:16

Jawel, Ik heb tussen de 39 en 41 kuitmaat en ik kon met dikke sokken nog twee vingers ertussen kwijt!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:17

ik heb kwa kuit al 43. Al zal dat na het afvallen ook wel minder zijn.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:20

Oef eef dat is schrikken!
Mootje; shoppen is niks mis mee :D

Ik heb ook een bb en ben er erg blij mee :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:27

Mootje schreef:
Wat een topic is dit: [VVDD] Koper doet erg raar....

Het topic van de koper heb ik ook gevolgd. Blij dat de TS van dit topic zo dom is geweest om dit topic te openen, het is gewoon dolkomisch en ik weet nu iig waar ik geen spullen moet kopen op Bokt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:34

Wisten jullie dat je een gratis licentie kan krijgen bij de KNHS om 8 wedstrijden dressuur/springen in het buitenland te starten. Alleen niet voor wp. Ik denk dat ik daar wel een aantal keer gebruik van ga maken volgend jaar. Er zijn hier over de grens op een kwartier rijden een paar hele mooie en grote wedstrijden. Startgeld is vaak maar 7,50 met zeer goede bodems en goede parcoursen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:32

Wow, jij hebt goed je best gedaan Mo! Die schoenen vind ik allemaal leuk, vooral die hoge!!
Hoe gaat het met Gio zijn wond Caro? Voor jou is dat inderdaad wat, ik zou het zelf niet gauw doen. Rot eind rijden en als ik dan nog geen punten krijg vind ik het helemaal zonde. :)
Jeetje Eef, kan me goed voorstellen dat je er geen zin in hebt nu. Hopelijk heeft je vader niet al te veel pijn en jij/ jullie alsnog heel veel plezier!

Heb net even de laatste dingetjes voor Brugge gekocht, kwam ik joggingbroeken van Donnay in de aanbieding tegen, 3 halen 1 betalen. Heb er nu dus 3 broeken bij. :D
Alleen nog kijken hoe ik het allemaal ga vervoeren, maar goed. Dat is zorg voor volgende week. ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:07

Caro: Dat wist ik niet. Weet je toevallig ook of er ook leuke wedstrijden in de buurt van Enschede zijn? :D
Eef: Wat schrikken :(:) Kan me helemaal voorstellen dat je er nu geen zin meer in hebt..
Mootje: :wow: Goed geslaagd zeg!
Sannn: Jij ook al lekker geshopt dus :D

Jasjes gaan wel weer goed, genoeg belangstelling dus dat is altijd fijn :D Moet er toch wel weer vanaf natuurlijk...
Net terug van Woll en die heeft gewoon uit zichzelf 20 rondjes aan de longe gegaloppeerd 8-) Ik vond het een wonder! Verder vindt ze het longeren nog steeds leuk en ze doet het ook echt heel braaf. Dus gaan zo nog wel even lekker verder. Veel longeren en er af en toe even op :)

GG wist nog een velletje tussen mijn schouderbladen te pakken met het uitmesten. Hij stond al echt een paar minuten achter me en toen opeens had ie mijn velletje vast }> Even een tik gegeven en terug geknepen en toen heeft hij me schuldbewust het hele verdere uitmesten geschaduwd. Toen er een leuk liedje voorbij kwam en ik begon te zingen kwam hij echt tot 10 cm van mijn gezicht staan kijken wat ik aan het doen was. 't Is wel echt een schatje hoor <3 dit hapje was echt zeldzaam en denk dat hij wel door heeft dat dit niet de bedoeling is. Had nooit verwacht om 2 van zulke brave paarden te hebben (niet te hard zeggen natuurlijk :+) Verder is hij al bijna uit zijn veulenhalstertje gegroeid. Gaat echt hard de laatste tijd. Heb nog een leuk plaatje van eergister. Denk echt dat Woll later maar full-time mama moet worden, die geniet er echt enorm van!

Afbeelding

Morgen komen mijn ouders om te kijken hoe het met GG is en daarna gaan we door naar Den Bosch. Wel benieuwd wat mijn ouders van Den Bosch vinden en ze moesten Joost zijn tijdelijke huis nog komen bewonderen. Wordt vast een gezellige dag :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:19

Dat is zeker een leuk prijsje voor de laarzen Mootje!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:36

Wat een schattige foto, Vief <3

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 01:54

jee eef dat is wel schrikken! Hoe is het nu met je vader?
Mo jemig de pemig wat heb jij veel gekocht!
Marijke, ik ga feestvieren combine racen en kijken of er nog wat leuks rondloopt in de achterhoek ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:15

Morning!
Slaapt iedereen uit?
Allereerst: Nokere-gangers heel veel plezier en succes.

Eef, :(:) wat ontzettend schrikken zeg. Hopelijk kun je de knop omzetten en toch lekker racen.
Mootje, goed bezig! :D

Ik had gisteren duintraining in Schoorl (hardlopend wel te verstaan). Na het inlopen begonnen we met een trap van 254 treden :oo VERZURING! ;) Daarna door duinen, over ruiterpaden, mountainbikepaden, bergje op en bergje afgelopen. Ging echt lekker en we hebben bijna 9 km gelopen totaal. En heb gewoon geen spierpijn! *D

Vanmiddag ga ik met Jer even spelen in het Dijkgatbos, de oefencross staat er dan. Vanaf maandag is het bos dicht. :wave:

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:17

Noor, bikkel!

Eef, wat een rotongeluk met Scene en je vader. Hopelijk kun je je gedachten toch verzetten en heb je een fijn crossweekend.

Mo, da's idd flink geshopt!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:25

Ik ben al een poosje wakker. Vond het ook al zo stil hier maar nog weinig spannends beleefd om te vertellen :+

Noor: Bikkel idd *D Wat super dat je geen spierpijn hebt!