[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:13

Het staat er inmiddels achter in de originele post O:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:14

Hmmm das helemaal mooi balen dan Mootje. Je bent dus bij wijze van spreken de enige die zijn werk netjes op tijd doet en gewoon door werkt?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:16

Ik heb het idee van wel binnen mijn afdeling, maar van de grote baas mag ik mij niet druk maken om het feit dat andere mensen hun werk niet doen :+ Bereik je toch niets mee, zegt hij!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:18

Ja dat is natuurlijk mooi makkelijk zeggen, want omdat hun niet doorwerken heb jij nu niets meer te doen. En onder je tempo werken is natuurlijk ook kansloos.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:19

Mmmmzzz, dat zegt die van mij nou ook altijd.
Nu ook een gevoelige situatie waarbij de aanvraag gewoon een half jaar geleden al ingediend had moeten worden. Nu komen ze in de knoop als er bezwaren binnen komen... kijken ze naar mij. Ja sorry, ik bewaak alleen het proces en that's it :D . Oooh ze zijn zo gek op me.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:16

Lees weer mooie verhalen! :D Hou helemaal niet van zeer behaarde mannen, maar helemaal kaal vind ik nou ook weer niets. Net zo'n biljartbal. :n
Jammer dat het zo ver weg is Kim, anders had ik het wel interessant gevonden.
Gelukkig valt het mee Noor met Nudine. :) Is je zwangere vriendin inmiddels al bevallen? Spannend!
Ik hoef gelukkig ook bijna niet alleen. Moeders gaat met dressuur altijd mee en vaders met springen, mochten ze een keer niet kunnen is er meestal wel vriendin die mee gaat. SGW gaan ze meestal beiden mee of vriendin.
Leuk JN! De sneeuw was er echt super toen wij weg moesten en het zou deze week nog meer sneeuwen, dus ik denk dat jij echt top sneeuw hebt! :D

Hier gaat het niet zo denderend. Les ging gister slecht. Vandaag tentamen verpest en daarna flauwgevallen, nu barstende koppijn. Misschien toch iets teveel gedaan na die hersenschudding. Al mocht ik alles doen naarmate de pijn en dat ging. Nu maar even rustig aan doen en dan maar niet rijden.. Morgen weer 2 tentamens, praktijk ook nog wel. :\

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:45

:= Ik ben net om werk gaan vragen bij de grote baas, onder het mom 'Er komt niets zinnigs uit mijn afdelingshoofd' :+
Ik ga naar paard toe!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:01

Wat een pech allemaal San :(:)

Mootje, mag je nu eerder naar huis?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:07

Mootje: Sarah was heel braaf bij de DA. Ze luistert eigenlijk al best heel goed als je 'zit' zegt. Ze krijgt dan ook wel een koekje. Dus dat is makkelijk, snoepje geven, prikje erin en klaar :D.

Jeetje San, doe maar even rustig aan inderdaad :(:)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:31

Lieve Sarah Kim. :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:46

Nudine eet nog steeds niet helaas. Ga straks een baaltje 'gewoon' hooi halen (ze krijgt nu kuil) in de hoop dat ze dat wel eet... * zucht * .

Lief van Sarah, Kim!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:47

@ sannn: niet helemaal fit dus,.. ff rustig aan doen een optie??
@ noor: paardje weer wat fitter??
@ iedereen: ik ben ook niet echt van de vakanties, heb zowiezo niets met Zuid-Amerika, Azie en Afrika en Oostblok, dus de helft van de wereld valt al af. Skieen is alleen leuk om het apres-skien en verder heb ik aan 1 keer per jaar beetje zon wel genoeg :P lekker makkelijk dus ;)

Vandaag weer hele dag in Ermelo gezeten, lekker opgeschoten, op een afdeling met 18 vrouwen en nog 1 man meer, dus heerlijk hele dag vrouwenverhalen aanhoren, ik schiet soms ook gewoon echt in de lach hoor!!

billy1 schreef:
jipje_niekje schreef:
@Anthea: Altijd leuk om vakantieplannen te maken :D
@Caro: Leuk voor je reismaatje, maar minder voor jou.... Misschien samen met Dorien gaan, maar dan naar NZ :P
@Laura: Oeps, dat is inderdaad wel vroeg ;)

Haha we zijn idd nog op zoek naar een vierde persoon. Al gaat de voorkeur uit naar een aantrekkelijke man ;)

sorry, geen tijd :P (inkoppertje, maar jij/jullie slaan vast weer terug ;) )
@ lautje: mannen zijn idd soms wel nodig, vrouwen kunnen zo lang heen teuten over een onzinnig iets dat is soms echt frustrerend, mannen zijn gewoon eerlijk en zeggen waar iets op slaat

Mootje schreef:
Noor, Als ik al mijn exen naast elkaar zet, is er geen touw aan vast te knopen waar ik nou precies op val :=

dat klinkt als een hele rij ;) (waarom zijn het nu allemaal exen?? :P ben je zo lastig?)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:49

ik ben ook niet van het heen en weer teuten hoor ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:51

Voor de liefhebbers de nieuwe proeven http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=151& ... =11&men=07

@ Noor misschien vindt ze deze baal gewoon niet lekker.
@ Kim wat een grote hond! Bobo al weer beter?
@ Weule je heb het dus best zwaar op het werk met al die vrouwen plus 1 man :o

Ik mag vanavond voor de laatste keer naar de bijscholing van EHBO. Verbandjes leggen. Heb er weinig zin in maar het moet even. Ik hoop dat de zadelmaker vrijdag wat aan mijn zadel kan doen zodat ik weer langzaam aan de gang kan. Heb mijn coupon voor Westerbork wel klaar liggen. Geef mij gewoon op en zie wel..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:54

Nice die Z2-proeven :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:58

Caro: Bobo zijn been was niet meer zo dik vandaag. Hoefsmid was nog even langs geweest en aan de bovenkant was de zweer al opengebroken. Dus dat is schoongemaakt en ingesmeerd :D. Nu moet het even helemaal genezen. Maar hij was alweer een stuk vrolijker vandaag.

Ik zal eens even naar de proeven kijken :)..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 19:03

In de M1 is er niks veranderd volgens mij? M2 zag ik zo gauw alleen dat je niet meer 2 keertwendingen achter elkaar hoeft te doen. En de L eventing is nog even warrig met doorzitten/lichtrijden als altijd :=

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:07

Kim: Fijn dat het weer de goede kant op gaat met Bobo.
San: Oei, doe maar even rustig aan!

Ik heb net gereden. Eerst even een kwartiertje in de bak, ze liep erg fijn. Wordt ook al veel sneller in het achterbeen. Daarna nog even naar buiten gegaan en lekker voorwaarts gegaloppeerd. Ze begint het eindelijk te snappen, ik moest haar vandaag zelfs inhouden :D
Ik zal zo ook even die nieuwe proeven bekijken.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:29

Sannn± Pasmaar op, dat klinkt allemaal niet heel lekker.

Net heerlijk gepsrongen met Maat. Ik schijn een heerlijk beest te hebben :D
Rem zat er ook weer super op.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:36

@ caro: nee hoor, ik red me wel, ben niet op me mondje gevallen.... en succes met verbandjes leggen ;)

@ noor: jij bent ook niet zo van het 'vrouwengezwets ;) ' :P ??

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:43

Er is haast niets veranderd als ik die proeven zo globaal doorlees of wel? Alleen staat wel fout in bij het L2, lichtrijden tenzij doorzitten wordt gevraagd. Lijkt mij eerder andersom.

Doe ook rustig aan, maar heb de komende 2 weken tentamens dus kan niet heel rustig aan doen.

Fijn dat het zo lekker ging Laura! :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:09

Hey hey.
Heb alles wel gelezen maar de meeste dingen vergeten.
Sannn was flauw gevallen en moet het dus nodig rustiger aan gaan doen.
We hebben een paar spelcontroles hier... niet te veel op mij letten want daar zitten genoeg spelfouten in!
Wij gaan ook nooit op vakantie. Omdat ik niet wil. Geert wel maar ikke ga niet mee. Wie moet er dan voor alle beesten zorgen??? Geert zijn broer woont in New Zealand en iedereen blijft maar zeuren wanneer we daar een keer heen gaan... Nou mij niet gezien
Alleen op concours hoef ik gelukkig nooit. Kan wel want heb me trailerrijbewijs dus dressuur lessen ga ik nog weleens alleen en anders gaat Geert altijd mee.

Nu effe gauw toetje opeten en daarna naar springles. Voor het eerst sinds 26-09-2010. Zal mij benieuwen of er een rem op zit

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:37

Weule, In mijn post erna staat 7 in 12 jaar, dus dat valt best mee O:) Bij mij komt de 'seven year itch' na een maand of 7 al :=
Noor, Balen van Nudine. Hopelijk eet ze het hooi wel!
Lau, Maat is ook helemaal geweldig ;)
Kim, Fijn dat Sarah zo braaf was! Mooi dat Bobo weer de goede kant opgaat.
TG, Ik ben speciaal langer gebleven om de grote baas te kunnen spreken. Normaal ben ik om 16.30 al weg!
Caro, Succes met de EHBO vanavond.
MM, Succes met je springles!

Drie zwanen maakte mij het erg moeilijk met rijden...

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:50

Mootje: is wanhopig opzoek naar een man! ;)
Noor: wat ontzettend balen dat Nudine zich niet goed lijkt te voelen. Hopelijk is er niets aan de hand en heeft ze gewoon geen zin meer in kuil.
Laura: Die jury staat inderdaad niet bekend om haar vrijgevendheid wat betreft punten. Gelukkig was je zelf wel tevreden over Het en Trakkie. Ik vind Maat overigens ook niet verkeerd in de dressuurring hoor!
Kim: fijn dat Sarah zo braaf was bij de DA! En wat goed dat ze de commando's ook al begint te snappen.
MM: succes met je eerste springles sinds tijden! Vergeet vooral niet te genieten!
Sann: moet iets eerder op de rem trappen. Balen dat je lichaam het nu zelf heeft gedaan. Maar de boodschap is nu wel duidelijk denk ik: Sandra moet nodig rustiger aan gaan doen!
Anthea: fijn dat je lekker gereden hebt.

Over de nieuwe proeven. In het Z1 is volgens mij niet veel veranderd als ik het zo lees. In het L1 vind ik het fijn dat de voltes 15m nu lichtrijden zijn ipv doorzitten. Weltsieger had daar nog erg veel moeite mee (vooral die voltes links en rechts na elkaar). En als hij het moeilijk vind zet hij even zijn rug vast met als gevolg dat ik er bijna af stuiter.

De DA was deze week nog geweest bij onze paarden voor een algemene check-up. W was kern gezond en mocht gewoon hard aan het werk. Vivre heeft een homeopatisch middel gehad voor haar hengstigheid en verder ook kerngezond. Pancho had nog wat reststandjes zitten van zijn laatste blessure en wordt daar nu voor behandeld.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:05

@ mootje: ach, heb je in elk geval veel vergelijkend 'waar' ;) hahaha.. 7 maand... dat heb ik ook een paar keer gehaald :P. Zit nu alweer op euhm... bijna 10 maand!!! en't verveelt niet ;)

Heb jij de meeste gedumpt, of ben je meestal gedumpt ?? :P

verveel me....