mooie front riem WL,
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosalie123 schreef:Als je geluk hebt kan het best passen, 17". Moet je zelf ook niet groter groeien, haha! Maar als ik jou was, zou ik niet meteen denken dat het zadel op een toekomstig paard past. Als het past; mooi meegenomen, maar is het niet zo, zal je sowieso een ander zadel moeten aanschaffen.. Lijkt me sterk dat je een paard uit gaat zoeken met een rug waar jou zadel op past
rowo schreef:Ik zou je naam erop laten zetten
17" zegt wat over je zitvlak, niet over de boommaat. Ponyzadels zullen niet op een toekomstig paard passen. Daar is de boom meestal te smal voor.
rowo schreef:Rosalie123 schreef:Als je geluk hebt kan het best passen, 17". Moet je zelf ook niet groter groeien, haha! Maar als ik jou was, zou ik niet meteen denken dat het zadel op een toekomstig paard past. Als het past; mooi meegenomen, maar is het niet zo, zal je sowieso een ander zadel moeten aanschaffen.. Lijkt me sterk dat je een paard uit gaat zoeken met een rug waar jou zadel op past
Dat is hetzelfde als laatst dat ik mensen had die een huis gingen bezichtigen. Ze namen het huis niet, omdat de huidige meubels er niet in pasten![]()
Je koopt toch geen huis bij je meubels, maar meubels voor je nieuwe huis?? Of heb ik dat mis?
CoriienRN schreef:mistid.. is nog niet zo makelijk hoor een smal paardje vindenik weet ook niet of mijn zadel gaat passen op me nieuwe paard