Zo ik ben ook weer terug van een middagje Emmeloord. Rabette was maandag na buigproef nog steeds stokkreupel

terwijl ze gewoon op het harde wel rad liep.
Op advies van mijn DA naar Emmeloord gebeld. Ze liep gewoon wel rad.
Gister heeft ze nog wel even alle scheringdraadjes gesprongen die er waren in het land, ook de hoge van 1.40
Vandaag dus met lood in de schoenen naar Emmeloord, ik kan nl de meest vreselijke senarios verzinnen

en had al bijna een hegst uitgezocht voor het geval ze niet meer mocht crossen.
Gelukkig viel het allemaal mee, ze heeft daar op het harde gedraafd en toen was er niks te zien. De volte op het harde bleef ze ook rad. De DA was er verbaasd over dat ze zo hard met buitenstelling en nog regelmatig op een kleine volte kon.
Toen kwamen de gevreesde buigproeven en mevrouw liep na 2 passen rad. Daar sta je dan helemaal in Emmeloord met een paard waar ze niks aan kunnen vinden

Ze heeft 2 keer een buigproef gehad maar ze bleef zuiver, zowel links als rechts. Het advies was om geen foto's te maken. Ik heb toen ook maar gezegd dat ze alle draden had gesprongen en toen was de DA er helemaal van overtuigd dat er niks aan de hand was. Hij vond haar voor de rest super op de benen staan. Ook zijn er paarden waar je geen buigproef op los moet laten
Ik ga er van het weekend dus weer op. Ik heb Chaam wel afgezegd, had ik maandag al gedaan en ook nu vind ik het te vroeg.
Ik heb net 3 weken om haar weer fit te krijgen, het was na haar vakantie net te doen, maar nu heeft ze weer 3,5 week stil gestaan en kmomt een M cross te vroeg. Ik ben er pas weer bij in E-L
Anton welkom en bedankt voor je introductie. Heb ik het helemaal mis als ik denk dat jij ook in Schoorl hebt lesgegeven?