[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jollyjoker

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:23

Hallo allemaal, Doei!

Ik heb even alleen meegelezen, maar nu is het weer beetje rustiger!!! Zag een hoop geweldige resultaten en winstpunten!! Gefeliciteerd allemaal!! Quis is verhuisd, sterkte Hilde!! Anton heeft zich voorgesteld, hahahahaah, ik heb je een x bij Alice gezien met een hele gave bruine ruin!! Kwijl
Lielle heeft haar grenzen verlegd!!
Ik ook vandaag...................
Omdat Andre steeds geen tijd enz had, heb ik vandaag de stoute schoenen aangedaan en ben op Wauwtje gestapt. Ze was enorm braaf en ik heb een enorme drempel overwonnen. Bloos

anton37

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:27

jollyjoker schreef:
Hallo allemaal, Doei!

Ik heb even alleen meegelezen, maar nu is het weer beetje rustiger!!! Zag een hoop geweldige resultaten en winstpunten!! Gefeliciteerd allemaal!! Quis is verhuisd, sterkte Hilde!! Anton heeft zich voorgesteld, hahahahaah, ik heb je een x bij Alice gezien met een hele gave bruine ruin!! Kwijl
Lielle heeft haar grenzen verlegd!!
Ik ook vandaag...................
Omdat Andre steeds geen tijd enz had, heb ik vandaag de stoute schoenen aangedaan en ben op Wauwtje gestapt. Ze was enorm braaf en ik heb een enorme drempel overwonnen. Bloos

Dat was 2jaar geleden geloof ik jouw vriend/man reed nog niet zolang klopt dat? ik zat op een bruine

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:28

Dankjulliewel Lachen

Tis wel raar om die stal steeds leeg te zien, maar Uk staat er naast Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:31

Lielle schreef:
er stonden weer een heleboel nieuwe dingen, oa een soort trap als in Renswoude (van mijn verdwijntruc) maar dan hoger, en een flinke skyjump bovenop, gevolgd door een steile helling en een smalletje. Verder een flinke haag (1.40 of zo) maar dan wel als smalletje! Op die haag had ik 1 stop, net als een langsloper op het smalletje na de skyjump, maar dat waren dan ook de enige fouten. Erg leuk was ook de greppel die voor de opsprong van de wal vooraan is neergelegd, Vos wist niet wat hij zag!

Maar ik heb echt heerlijk gereden, was lang geleden dat ik zo'n stoer gevoel had na een training Haha! En ik heb zin in zaterdag! Hopelijk gaat het door, de grond had wel al veel te lijden van de regen.

Dat klinkt idd supergaaf.
Van de bodem alleen wat minder.................. Boos!
Ben benieuwd welke uitdagingen Rob voor mij bedenkt zaterdag. Haha! PicknicktafelTJE misschien Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:33

er staat echt veel leuks op het moment, helemaal geweldig Ja Duim maar dat het stopt met regenen *LOL* Als het echt niet gaat, wijken we uit naar 3 maart, maar ik hoop dat dat niet nodig is.

JJ, stoer zeg!

anton37

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:34

Simmie schreef:
Lielle schreef:
er stonden weer een heleboel nieuwe dingen, oa een soort trap als in Renswoude (van mijn verdwijntruc) maar dan hoger, en een flinke skyjump bovenop, gevolgd door een steile helling en een smalletje. Verder een flinke haag (1.40 of zo) maar dan wel als smalletje! Op die haag had ik 1 stop, net als een langsloper op het smalletje na de skyjump, maar dat waren dan ook de enige fouten. Erg leuk was ook de greppel die voor de opsprong van de wal vooraan is neergelegd, Vos wist niet wat hij zag!

Maar ik heb echt heerlijk gereden, was lang geleden dat ik zo'n stoer gevoel had na een training Haha! En ik heb zin in zaterdag! Hopelijk gaat het door, de grond had wel al veel te lijden van de regen.

Dat klinkt idd supergaaf.
Van de bodem alleen wat minder.................. Boos!
Ben benieuwd welke uitdagingen Rob voor mij bedenkt zaterdag. Haha! PicknicktafelTJE misschien Knipoog

PicknicktafelTJE misschien gewoon denken dat het een oxer is maar aan bovenkant is hij dicht Knipoog
Laatst bijgewerkt door anton37 op 21-02-07 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:35

Leuk al die verhalen van BN!
Lielle: had je het bericht van Madelene nog gezien over za?

Ik heb net van 3 uur tot kwart over 7 geslapen en voel me nos steeds beroerd... Ik denk dat ik toch echt een beetje ziekjes ben Boos!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:36

precies Anton Ja

Sim, er staat een leuke tafel daar, die heb je denk al wel eens gedaan.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:37

Super Lielle...

Hopen voor de zaterdag-gangers dat de bodem het volhoudt!

@Simmie.. hmm.. Rob kan idd leuke dingetjes verzinnen!! Cool

Hij had een keer regiotraining van kinderen, nog op het terrein bij Neerbosch.
Zegt 'ie tegen de kinderen.. Kom we gaan ouders pesten! Duivel
(gingen ze de trakehner oefenen die alle ouders eng vonden...)
Kinderen dikke schik natuurlijk!! (moet eerlijk zeggen, dat hielp wel voor de kids want eigenlijk vonden ze het stiekum ook wel eng.... Bloos

Ach gut Beterschap Floor...

Gaaf JJ! Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door Crosskip op 21-02-07 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:37

anton37 schreef:
Dat was 2jaar geleden geloof ik jouw vriend/man reed nog niet zolang klopt dat? ik zat op een bruine

Ja, klopt! Alice reed Spirit (V. Goodwill) toen voor ons. Spirit is helaas niet meer. Mijn vriend heeft nu een ervaren leerpaard en Alice rijdt nu een Cavalier merrie voor ons en gaat van de zomer mijn dressuurpaard crossen Haha!

anton37

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:40

jollyjoker schreef:
anton37 schreef:

Ja, klopt! Alice reed Spirit (V. Goodwill) toen voor ons. Spirit is helaas niet meer. Mijn vriend heeft nu een ervaren leerpaard en Alice rijdt nu een Cavalier merrie voor ons en gaat van de zomer mijn dressuurpaard crossen Haha!

maar die heeft alice afgelopen seizoen toch nog gereden?
Die bruine van mij is dat paard waar ik het met snoekiej over had, in middels heb ik ook een ander een 8 jarige ier

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:47

Ik duik mijn bed weer in!
Doei!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:49

gomir schreef:
Ik heb daar mee in mijn handen gestaan met wanroij, maar vond het toen te duur. Mijn pony's passen wel in een cob denk ik. Misschien nowie niet, maar die is er toch nog lang niet aan toe :

Die van mij loopt ook met een cob, wel een paar gaatjes groter dan dat ie bij Gomie zat, maar het past nog makkelijk. Heb zelfs gaatjes over.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:49

anton37 schreef:
Die bruine van mij is dat paard waar ik het met snoekiej over had, in middels heb ik ook een ander een 8 jarige ier

Ze heeft haar maart'06 nog gestart daarna kreeg ze een ontsteking aan de achterkant van de knie. Dit ging over maar na 3 weken begon het opnieuw. 6 weken Emmeloord, operatie en alle ellende maar het heeft helaas niet geholpen.
Rij je nu alleen SGW, want je was toch een echte springer Tong uitsteken ?
Grappig om je hier zo tegen te komen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:56

Wooow wat is er weer veel gekletst...

Er is vndaag dus een training geweest als ik het goed begrijp? Waar zit Rob eigenlijk?

@ anton: eindelijk voorgesteld Haha! Goedzo....

@ JJ: toppie hoor OK dan!

Ik ga ff douchen en tv kijken Doei!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:57

Rob zit in Hernen, bij Nijmegen. Deze training was in Baarle Nassau bij Tuytelaars.

anton37

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:58

jollyjoker schreef:
anton37 schreef:

Ze heeft haar maart'06 nog gestart daarna kreeg ze een ontsteking aan de achterkant van de knie. Dit ging over maar na 3 weken begon het opnieuw. 6 weken Emmeloord, operatie en alle ellende maar het heeft helaas niet geholpen.
Rij je nu alleen SGW, want je was toch een echte springer Tong uitsteken ?
Grappig om je hier zo tegen te komen.

dat is wel sneu voor jullie, maarja met paarden is het licht weleens iets!
Vroeger heb ik altijd gecrosst toen overgstapt op het springen en nu weer helemaal begonnen, eigenlijk is het virus nooit helemaal verdwenen. in 1989 de laatste cross gereden in 2000 weer 2x gestart met Mon-Ami (ja idd paard van H.J.) na zijn verkoop weer begonnen in 2005 dus met Sinatra en vorig jaar in Castenray met Norwood sea sam

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:02

Lielle schreef:
Rob zit in Hernen, bij Nijmegen. Deze training was in Baarle Nassau bij Tuytelaars.

Oh okee.... maar wel een mooi terrein dus in Baarle Nassau? Jammer dat zulke terreinen hier niet in de buurt zitten of dat mijn vader niet wat vaker de auto af wil staan en mee gaan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:02

BN was echt super! Is straks Maarsbergen en Renswoude niets voor jou?

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:05

Ik ga de paarden voeren! Doei, doei

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:06

Zo ik ben ook weer terug van een middagje Emmeloord. Rabette was maandag na buigproef nog steeds stokkreupel Boos! terwijl ze gewoon op het harde wel rad liep.
Op advies van mijn DA naar Emmeloord gebeld. Ze liep gewoon wel rad.
Gister heeft ze nog wel even alle scheringdraadjes gesprongen die er waren in het land, ook de hoge van 1.40 Cool

Vandaag dus met lood in de schoenen naar Emmeloord, ik kan nl de meest vreselijke senarios verzinnen Bloos en had al bijna een hegst uitgezocht voor het geval ze niet meer mocht crossen.

Gelukkig viel het allemaal mee, ze heeft daar op het harde gedraafd en toen was er niks te zien. De volte op het harde bleef ze ook rad. De DA was er verbaasd over dat ze zo hard met buitenstelling en nog regelmatig op een kleine volte kon.
Toen kwamen de gevreesde buigproeven en mevrouw liep na 2 passen rad. Daar sta je dan helemaal in Emmeloord met een paard waar ze niks aan kunnen vinden Clown Ze heeft 2 keer een buigproef gehad maar ze bleef zuiver, zowel links als rechts. Het advies was om geen foto's te maken. Ik heb toen ook maar gezegd dat ze alle draden had gesprongen en toen was de DA er helemaal van overtuigd dat er niks aan de hand was. Hij vond haar voor de rest super op de benen staan. Ook zijn er paarden waar je geen buigproef op los moet laten

Ik ga er van het weekend dus weer op. Ik heb Chaam wel afgezegd, had ik maandag al gedaan en ook nu vind ik het te vroeg.
Ik heb net 3 weken om haar weer fit te krijgen, het was na haar vakantie net te doen, maar nu heeft ze weer 3,5 week stil gestaan en kmomt een M cross te vroeg. Ik ben er pas weer bij in E-L

Anton welkom en bedankt voor je introductie. Heb ik het helemaal mis als ik denk dat jij ook in Schoorl hebt lesgegeven?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:10

Jeetje wat fijn zeg!
Gelukkig dat het allemaal mee valt Lachen

Anton: Goed gedaan zeg Ja

anton37

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:11

GvdT schreef:
Zo ik ben ook weer terug van een middagje Emmeloord. Rabette was maandag na buigproef nog steeds stokkreupel Boos! terwijl ze gewoon op het harde wel rad liep.
Op advies van mijn DA naar Emmeloord gebeld. Ze liep gewoon wel rad.
Gister heeft ze nog wel even alle scheringdraadjes gesprongen die er waren in het land, ook de hoge van 1.40 Cool

Vandaag dus met lood in de schoenen naar Emmeloord, ik kan nl de meest vreselijke senarios verzinnen Bloos en had al bijna een hegst uitgezocht voor het geval ze niet meer mocht crossen.

Gelukkig viel het allemaal mee, ze heeft daar op het harde gedraafd en toen was er niks te zien. De volte op het harde bleef ze ook rad. De DA was er verbaasd over dat ze zo hard met buitenstelling en nog regelmatig op een kleine volte kon.
Toen kwamen de gevreesde buigproeven en mevrouw liep na 2 passen rad. Daar sta je dan helemaal in Emmeloord met een paard waar ze niks aan kunnen vinden Clown Ze heeft 2 keer een buigproef gehad maar ze bleef zuiver, zowel links als rechts. Het advies was om geen foto's te maken. Ik heb toen ook maar gezegd dat ze alle draden had gesprongen en toen was de DA er helemaal van overtuigd dat er niks aan de hand was. Hij vond haar voor de rest super op de benen staan. Ook zijn er paarden waar je geen buigproef op los moet laten

Ik ga er van het weekend dus weer op. Ik heb Chaam wel afgezegd, had ik maandag al gedaan en ook nu vind ik het te vroeg.
Ik heb net 3 weken om haar weer fit te krijgen, het was na haar vakantie net te doen, maar nu heeft ze weer 3,5 week stil gestaan en kmomt een M cross te vroeg. Ik ben er pas weer bij in E-L

Anton welkom en bedankt voor je introductie. Heb ik het helemaal mis als ik denk dat jij ook in Schoorl hebt lesgegeven?

Tja zo gaat dat "bij de tandarts is de kiespijn ook altijd over"gelukkig maar toch.
Maar idd ik heb in Schoorl lesgegeven. (jee ben ik alweer zo oud) Bloos

anton37

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:12

viefdepief schreef:
Jeetje wat fijn zeg!
Gelukkig dat het allemaal mee valt Lachen

Anton: Goed gedaan zeg Ja

Tja de dingen zoals ze gaan Bloos

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:17

anton37 schreef:
Tja zo gaat dat "bij de tandarts is de kiespijn ook altijd over"gelukkig maar toch.
Maar idd ik heb in Schoorl lesgegeven. (jee ben ik alweer zo oud) Bloos

Ik weet ook niet meer hoe lang het geleden was, ik zocht een vereniging en 1 adverteerde met jou als springinstructeur. Ik had alleen een 3,5 jarige en die was toen nog niet toe aan springen en Schoorl was ook wel at ver. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik meer NBVR mens ben dan KNF.
Ik heb nu les van Ronald Beukers en mijn paard heb ik bij hem en Marcel gekocht. Die hebben volgens mij ook nog bij jou gelest.
Enneh 37 is nog niet zo heel oud hoor. Ik word volgende week 34 en dat vind ik ook nog wel meevallen *LOL*