[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:51

miss_jumpy schreef:
Aha!
Heb jij toevallig een bucas en ben je daar tevreden mee? Ik denk nu ook na om een bucas te kopen, want de pagony die ik had is uitverkocht en de boett vind ik te duur dus ik wil wel wat anders proberen.

Online heeft de Bucas, met ook een Bucas masker erbij. Die was wel heel erg duur. Ze gaan ook snel kapot, maar dat doen die dekens allemaal omdat ze heel dun zijn. Hij heeft hem nu al 3 jaar en er is overal aan gerepareerd (gelukkig heb ik een pap die dat kan).

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:55

maar 3 jaar is uiteindelijk wel lang voor een vliegendeken!
Ik wil ook nog wel eens bij een schoenmaker langs voor dat soort reperaties, maar mijn houdige vliegendeken is nu aan alle kanten op. Maar ik moet zeggen, die is nooit gescheurd, alleen gespen afgebroken, naden die losschieten, elastieken die uitgerekt zijn.... Maar schijnbaar blijft Os niet snel ergens achter hangen, want ook met andere dekens heb ik (bijna) nooit scheuren.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:57

Ik ben trouwens laaiend op Vodafone! Boos! Extreme duivel
De gsm gebruik ik alleen voor noodgevallen. Vanmorgen had ik hem dus mee, en opeens hoor ik dat ik nog 0 euro beltegoed heb.
Dat was wel heel vreemd want ik bel er bijna nooit mee.

Dus geprobeerd om telefonisch op te waarderen. Hoor ik opeens dat je perse 20 euro moet opwaarderen en dat dat maar 6 maanden geldig is?! Koe
Thuis Vodafone gebeld. Zegt die troela dat ze gewoon op allebei mijn kaartjes het beltegoed hebben weggegooid omdat er 6 mnd voorbij waren! Hamer
En dat die regel altijd al bestaan had...

Dat is dus gewoon gelogen want ik gebruik dat ene kaartje al 3 jaar. Ik was juist weggegaan bij KPN omdat je daar voor een veel te hoog bedrag moest opwaarderen en omdat ze het daar na 1 jaar weggooiden. Ik ben er ook nooit over geinformeerd. Wat een $%&*($%&$#%*(&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar wel rond de 35 euro aan beltegoed kwijt nu.

In mijn algemene voorwaarden die ik heb gekregen bij de telefoon staat er niks over. Op internet hebben ze het nu wel staan, net alsof het altijd al zo is geweest.
Ik ga dus maar een klacht indienen en daarna ben ik weg bij die eikels. Helaas nog eerst simlock-vrij laten maken. Kost me ook weer 15 euro ofzo. En dan maar naar Orange. Schijnt de enige provider te zijn die het nooit weggooit.

Zo, dat moest er even uit!!! Bloos

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:05

ja, dat had ik pas ook met de mobiele telefoon van de stichting die sgw vlietland organiseert. Die is 6 maanden niet gebruikt. Nu gooien ze het geld niet weg, maar het wordt geblokkeerd en je moet eerst weer opwaarderen om je oude tegoed weer te kunnen gebruiken. KPN. Echt te gek voor woorden. Maar bij jou gooien ze je beltegoed dus weg?? Echt belachelijk dat dta kan, en zeker al na een half jaar. Je krijgt overal 2 jaar garantie op, maar je beltegoed wordt na 6 maanden weggegooid Stoom uit je oren

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:08

Aha, ik heb het teruggevonden. Halverwege juli hebben ze dit smerige regeltje bedacht. En dan maar gewoon zeggen dat het altijd al zo was. Grrrrrr!!!!!!!!!!
Ik las net dat ik nog een paar dagen kan bijwaarderen en dat dan het oude geld weer terug is. Maar dan moet ik dus 2 kaarten opwaarderen. Bij 10 euro (dat is het minste) krijg je er 3 maanden bij. Dan moet ik dus 55 euro gaan opbellen in 3 maanden (ik bel voor ong. 5 euro per jaar normaalgesproken). Echt schandalig!

MJ; lekker als ze dat doen bij zo'n organisatie. Ik vraag me af of ze dit zomaar mogen en of er iets aan te doen is.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:18

Arme Scum Ach gut

30 September doe ik mee aan de NRPS Subli/Oxer Trofee in Ermelo.
Dat wordt waarschijnlijk m'n laatste keer M2 Lachen
Is m'n eerste (gewone) wedstrijd na 6 weken vakantie enzo. SGW Neede zit er nog voor Knipoog
Dus Sigaar

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:24

Dat is inderdaad beroerd Scum. Het nadeel van Orange vind ik alleen dat het bereik nogal eens dramatisch is, zeker als je regelmatig in kleine gehuchtjes ben met die paarden.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:24

Scum: Dat is wel een poedersuiker!

Mijn papa en mama zijn weer terug van vakantie. Heb nieuwe paardrijsokken gekregen en omdat ik niet op vakantie ga hebben ze mijn schulden van 180 euro kwijtgescholden. Haha! hiephoi!
Ik kreeg ook nog een stuk krant toegestuurd van een collega van mijn moeder. Stond ik met een hele grote springfoto met Piet op, echt heel leuk. Van heel dichtbij genomen, dus je ziet heel mooi piets hoofd en hals en mijn hoofd.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:26

Wat lief van je paps en mams Renske Lovers
In welke krant stond je?

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:32

Zutphense koerier. Nog nooit van gehoord, maar dat doet er niet toe Tong uitsteken

Ik heb zondag wedstrijd en er doen er best veel mee. 55 in de M en 35 in de Z Lachen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:32

Canter schreef:
Dat is inderdaad beroerd Scum. Het nadeel van Orange vind ik alleen dat het bereik nogal eens dramatisch is, zeker als je regelmatig in kleine gehuchtjes ben met die paarden.

Daar was ik ook al bang voor Canter. Ik las net dat KPN en Telfort ook van plan zijn om onbeperkt beltegoed aan te bieden. Vind het zo l*llig dat ze zomaar iets kunnen flikken. Waar moet je dan toe als je zo'n telefoon voor noodgevallen nodig hebt?
Grrrrr, ik ben nog steeds zo kwaad!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:33

Oja, leuk dat die collega je herkend had Haha!

Doen er inderdaad best wat mee zeg!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:02

Hallo hallo,

Ben er ook weer.. De computer en de tv deden het niet nadat het zo had geonweert..(blikseminslag)
Boos!
Maar we hebben nu een leencomputer Knipoog jaja.. je kan niet meer zonder hea Cool
Zondag dijksgatbos Go jij! Go jij!

Naja heb alles bijgelezen.. maar nu al weer vergeten (beetje dement denk) Knipoog

Doei!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:48

lekker scum.. Die mobiele telefoons is altijd iets mee. Ik zweer bij Nokia's. Maar met providers heb ik nog altijd ruzie. Heb inmiddels anderhalf jaar Hi, en das ook niet alles. (qua bereik dan)

Ik heb 2 paar springschoenen. Gebruik ze op de trailer en met springen. Ze zijn eik wat aan de kleine kant voor mn paardjes, maar voor op de trailer en voor die banketstaaf sprongetjes van mij groot genoeg.

Morgen weer springles... Heb dr eik wel zin in.. Heb sinds ede niet meer gesprongen.. (schaamt zich diep)

Ik wil trouwens paarse springschoenen Haha! bedenk ik me net Tong uitsteken

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:19

met de oefencross.. kan ik dan alleen peesbeschermers omdoen?
Of moet ik nog speciale beschermers?

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:27

Ik zit in groep 10 met de oefencross Lachen
*zet het even neer anders vergeet ik het Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Biem op 02-08-06 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:31

ik zou peesjes omdoen en achter hoge beschermers. *dus hoge pees beschermers of 3 in 1 ofzo*. En dan ff bandage bandjes erom, dan zakken ze niet af en kunnen ze niet losraken!
(en springschoenen voor natuurlijk)

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:34

CarpeDiem schreef:
ik zou peesjes omdoen en achter hoge beschermers. *dus hoge pees beschermers of 3 in 1 ofzo*. En dan ff bandage bandjes erom, dan zakken ze niet af en kunnen ze niet losraken!
(en springschoenen voor natuurlijk)

Dan moet er nog wat aangeschaft worden Knipoog
Naja ik vraag op stal wel ff aan iemand die dat allemaal heeft Knipoog

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:36

ik heb een lieve instructrice waarvan ik heel veel kan lenen
Schijnheilig

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:38

Hihi dat is mooi Knipoog

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:43

arme scum Ach gut

biem;leuk dat je naar w'werf gaat, ik wou daar ook graag heen maar mn moeder had me voor een dresuurwedstrijd op gegeven Boos! Koe

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:46

AntheaV schreef:
arme scum Ach gut

biem;leuk dat je naar w'werf gaat, ik wou daar ook graag heen maar mn moeder had me voor een dresuurwedstrijd op gegeven Boos! Koe

Oh oh, dat is niet zo mooi!
Kon je het niet meer afmelden?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 17:51

ja het had gekund maar jah me stiefbroertje gaat daar ook heen dus dan moet hij ook afgemeld Clown Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:00

Arme Anthea Ach gut

Ik heb even ingeslagen Vork
- Fototas, wat zijn die dingen debiel duur zeg Bloos!
- Goeie oplader, beste uit de consumentenbondtest Sigaar
- Batterijen speciaal voor m'n fototoestel

En nu maar wachten totdat ik m'n loon heb zodat ik paps en mams terug kan betalen [komt ook nog 5 jaar extra garantie + geheugenkaart bij]

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:02

Zo wat een hondenweer zeg!!! Ik heb de paarden maar binnen gehaald. Land heeft het zwaar nu het redelijk kaal is en erg nat!
We hebben zojuist een veulen gekocht met het oog op fokken in de toekomst. Het is een schimmelmerrietje van Cardento x stermerrie van Ramiro x Porter x Farn.Echt een plaatje Kwijl