Noor, Welke dagen kan ik het beste vrijvragen voor Texel / Kermis: weer vrijdag & maandag?
Henny, Dat is inderdaad schrikken! Was de politie nog wel langsgeweest?
FE, Wat leuk voor je nichtje
Waren er zoveel aanmeldingen dat het geloot moest worden?Mel, dan zou ik eerlijk gezegd niet gaan
Balen dat Joey nu al flipt voor iets wat vrijdag gaat gebeuren!Ik wilde heel graag in bed blijven liggen vandaag....

Was dus al de 2e keer dat ik zo'n griezel trof in de trein
Nu echt al weken gezocht en nog steeds niet boven water, dus nu maar een nieuwe besteld. Was in de winkel natuurlijk al niet meer te krijgen, maar heb goeie hoop dat ik nu dezelfde op internet gevonden heb
Vriendinnetje van me loop daar 10 maanden stage. Ik heb alleen dikke vliegangst haha. Werd nog mooi voor de gek gehouden door m'n oom, die is piloot bij KLM, dus ik vraag altijd even (zodat hij me gerust kan stellen) of de vliegmaatschappij vertrouwd is. Oom: 'Ryanair? Mogen die nog vliegen?' 'Ja, die storten heel snel neer' 'Ryanair heeft 13 % kans om neer te storten', pas toen hij op de proppen kwam met 'Ryanair is ook de enige vliegmaatschappij die zwarte katten vervoerd' ging er een belletje rinkelen.
Lekker goedkoop ticket zeg! Ik zou wel zelf voor eten en drinken zorgen, want dat is nogal duur aan boord!
Spannend zeg, hopelijk komt er een positieve uitspraak!
Instructeur had allemaal moeilijke lijntjes neergezet zodat de paarden echt gehoorzaam moesten zijn. Ondanks dat ze zo druk was, ging het wel erg goed. Ik hoef in ieder geval niet meer bang te zijn dat ze teveel terug komt, ze moet nu juist meer terug komen
Als het goed is leggen ze hem nu de regendeken op, maar dat heeft weinig zin meer natuurlijk. Moeilijk paard ook, volgende keer krijgt hij gewoon altijd zijn regenjas aan als er regen dreigt hoor. Dan maar zweten.