Sim: Laura: tjee zeg, beterschap. Vraag maar of vriendlief je een goede massage geeft . Mirthe heeft weer lekker lopen scharrelen . Shanoek: leuk paard zeg, ik gun het je van harte dat je nu weer fijn aan het werk kan! Vief: lekker knullig van die douchebak.. Sim en Laura weten niet iets teveel van perron nul af .
Mijn weekje is niet zo productief begonnen. Ik heb orthopedie en vandaag stond ik in de OK. Wat heb ik geleerd, welja, hoe ik hechtdraadjes door mag knippen . Morgen maar een nieuwe dag zullen we maar zeggen!
maximiliano
Geplaatst: 05-03-12 23:49
Mootje schreef:
Op het werk Dat is zelfs voor mij een no-no!
Ken de mijne ok van het werk. De klas zelfs. Al zit hij wel op het bureau in het Westland en ik in Den Haag. Maar toch ook binnen de politie. Helaas doe je niks tegen verliefdheid. Ik wilde het liever ook niet maar overkwam me...
Henny, ik heb het niet over een relatie met een collega. Daar heb ik er ook 5 van gehad.... Dacht dat Mirthe was betrapt tijdens de billy-bob op haar werk
Okay ik ga amper op Ugss hoor. Ik ga wel vaker op stap op mijn sneakers. En geen normale nike's maar deze bijvoorbeeld. Heb ik zilver en goud Onwijze blings want daar ben ik gek op! Net een ekster, hahah.
Waarom dragen hoefsmeden eigndelijk niet gewoon een overall? die kunnen ze toch makkelijk per klant wissellen?!
Sim sterkte
Lautje Voorzichtig aan! besterschap hopelijk heb je er niet lang last van. Wat gaan ze nu met dat paard doen? door de medischemolen of kijken of iemand m "onder de duim" kan krijgen?
Mel dr poessies hebben alle maal een nieuw huis en deze x ging het goed! Leuk ook dat Joey t zo naar zijn zin had.
Henny apart stappen tussen de "vaste klanten" en op uggs......
Verder een heel hoog vrijdag gehalte
Eindelijk heeft de stal eigenaar bij ons ook door dat het niet zomaar een griepje is. Vanmorgen weer een boze SMS gestuurd. Wij zijn ook op slot, pak van mijn hart.
Sannnn
Geplaatst: 05-03-12 23:56
Snoekiej schreef:
Ik heb ook met enkele collega's 'gescharreld' hoor. Zolang je er normaal over doet kan het prima.
Precies, al is het dan soms wel fijn als niemand het weet. Klinkt leuk Mirthe! Foto. Ben niet nieuwsgierig hoor!
Ik ga ook stappen op Uggs hoor, wel m'n oude. Loopt lekker, hou je t wel een avondje op vol.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 05-03-12 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Joh, die verhalen moet je scheit aan hebben. Da's 't beste Hier gaan ook als er iets gebeurt gelijk onwijze roddels over de hele vloer, maar jammer dan. Ik vind het wel grappig om te tracken hoe roddels bij iemand terecht zijn gekomen, maar verder maakt het me niet uit dat er over geroddelt wordt. Zolang je geen slet oid genoemd word, prima.
Hahahh Mistid wat denk je wat een gelul er binnen de politie is... Lijkt de prive of de story wel. Gewoon denken lik me reet
Okay het duurde echt heel erg lang maar hier dan eindelijk mijn nieuwe springoutfit. Mijn broek heeft ook strass maar dat zie je niet. Heb als dekje een witte KL met donkerblauwe bies.
Zeker Mistid Ik heb het ook geplaatst in het setjes topic waar het eigenlijk hoort (denk ik) maar willen jullie aub ook meekijken??? Ben hard op zoek naar een t-shirt liefst polo voor bij mn set.
Geen charmante foto maar is de set het best te zien.