[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:08

Mandy: jemig dat is een eind weg! Toch gefeliciteerd met de verkoop!
Laura: ook Hetje dus alweer aan het rijden. Gaat het allemaal goed met je knie?
Eef: dressuur is niet altijd te volgen helaas. Maar om je er nou door uit het veld te laten slaan. Ook met een simpel paard kun je een eind komen. Niet opgeven hoor, jullie gingen zo goed de laatste tijd!
Mendy: lieve foto's!
Leliaardje: leuk dat jullie weer een crossdag hebben met de connemara's!
Sultank: heeft kerstinkopen gedaan bij de intratuin.
Sannn: beterschap!
Mootje: heeft weer voor het eerst gereden en verwacht spierpijn.
Corien: dat klinkt niet goed! Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er is. Jullie gingen zo goed. Echt wel balen! PB??

CoriienRN

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:24

Nee ti's geen blessure of iets tis "gelukkig" inwendig wat goed te verhelpen is!!
Mag gewoon rijden en longeren maar alles om hem dus nog krachtiger te maken :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 22:28

Ah balen, maar gelukkig iets wat te verhelpen is. Ben ook wel benieuwd wat mag ik ook een pb?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:38

Balen Corientje! Hopelijk is Jack weer snel fit.
Wat een geld voor een wedstrijd!
Rowo heeft snel een paard verkocht, valt niet tegen in deze tijd.

Ik werk 2,5 dag en rij daarnaast, ideaal! Zou er nog wel een paard bij willen maar moeders vind dat ik me eerst op deze twee moet focussen en volgend jaar krijg ik Wendel en Flip er nog bij. :Y)

Heb vandaag mijn slechte knie verdraaid (fijn!) morgen maar weer eens het ziekenhuis bellen wanneer ik er nou eindelijk heen kan voor de uitslag van de MRI. Instructrice heeft Caap en Scene gereden aangezien ik mank ben en ze deden het goed! Donderdag weer crosstraining met Scene. :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:22

Das niet fijn van je knie Eef, hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
Luntren is fijn rijden Mendy!
Balen Corien!

Zo, weer terug van club. What liep best lekker voor dressuur termen. :)
Terug weg alleen echt niet fijn gereden met de vrachtwagen. Hij had bedacht om steeds te steigeren en dan te bokken. Idioot... Bleef maar doorgaan tot ik op de rem trapte. Toen was het alleen omhoog komen. Kan het allemaal zien omdat we camera hebben. Hoop dat dit niet zijn nieuwe grapje is.. Draak.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:25

Sannnn schreef:
Terug weg alleen echt niet fijn gereden met de vrachtwagen. Hij had bedacht om steeds te steigeren en dan te bokken. Idioot... Bleef maar doorgaan tot ik op de rem trapte. Toen was het alleen omhoog komen. Kan het allemaal zien omdat we camera hebben. Hoop dat dit niet zijn nieuwe grapje is.. Draak.

paar keer goed remmen en ze laten die streken heel snel, oefenen op een weg waar je direct na gedrag kan remmen helpt heel snel.... :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:52

Een paar keer goed op de rem trappen werkt meestal erg goed! Wendel sloeg altijd tegen de achterwand en dan zat je te trillen in de cabine, toen ben ik ook een paar keer goed op de rem gaan staan en toen was dat grapje snel over.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 01:40

hahah even snel een reactie op dat van een vervelend paard op de vrachtwagen :P

ken een paard die dat ook deed, die mensen een paar keer flink de rem in getrapt en ipv dat het hielp was dat beest verschrikkelijk beledigd en bij elke rotonde en stoplichten dat er afgeremd werd begon dat beest te slaan :P dus het kan ook aafrechts werken :')

*gaat nu braaf bij lezen :)*

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 06:55

Goedemorgen, lees alles braaf bij, maar heb zelf niet zo veel te melden.
Rowo: leuk om eens te gaan kijken hoe paardje het maakt daar :D
Corrien: wat balen meid, en wat een toeval dat het zo aan het licht kwam, zo via een APK-tje.
Lelieaardje: lekker een crossdagje in het vooruitzicht
Ëef: vervelend zo'n knie. hier zitten 2 van die lotgenoten met zwakke knieën... sterkte, hopelijk valt de uitslag mee.

Gisteren deed ik ons veulen Charlotte naar buiten en er is een opening gemaakt in de omheining en een stukje land aansluitend is afgezet, zodat ze
weer wat gras hadden, en we er van uit gaan dat ze nu ondertussen wel zo snugger is dat ze niet nog een keer probeert om de draad aan de ene kant als springveer te gebruiken om aan de andere kant met een radslag/handstandoverslag aan de verkeerde kant van het draad te belanden. Maar ze vond het maar heeeel raar dat ze verder kon het land in. Lekker ding, ze wordt nu bijna helemaal zwart. Raar gezicht.

Vandaag weer naar de accupuncturist, hopelijk haalt het wat uit. Volgende week voor een mri van de schouder. Met prijsuitreiking kan ik alleen nog bij de pony's t/m de C de rozetten aanhangen, de rest gaat aan de laars of aan de martingaal, want ik krijg m'n arm nog steeds niet hoger. Ben benieuwd wat er uit die mri komt. (als er wat uitkomt)

Fijne dag iedereen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:05

moguh ladies!!

@ corien: klinkt niet fijn van je paard, maar gelukkig dat het 'oplosbaar' lijkt.
@ Eef: balen zeg van je knie, hopelijk snel uitslag van de MRI
@ Sannn: inderdaad gewoon even keer de remmen testen.
@ Texelse: klinkt niet prettig van je schouder, hopelijk heb jij ook snel uitslag van de MRI

we hadden hier regen vanmorgen!!! wist bijna niet meer wat dat ook alweer was :P volgens mij in geen 3 weken gehad!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:09

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:12

Goedemorgen!

Jantine en Marijke , leuk dat jullie gaan springen in Gorssel :)

Congrats met de verkoop Rowo!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:17

Wij komen van't weekend naar Bathmen dressuren (althans dienke dressuurt, en d'r grooms brengen en vlechten de paarden..., toen ze sprong/crosste kon ze het wel zelf, maar nu ze meer dressuurprikt komen ook de kapsones!!!! ;) )

@ texelse: wat is daarmee dan ;) ??

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:17

Goedemorgen!
Corientje, wat balen zeg! :(:) Ik ben ook benieuwd, dus mag ik ook een pb? :o
Eef, balen van je knie..
Rowo, jeetje wat snel zeg. Sterkte ermee! Komt er nog een ander paard voor terug of wacht je af tot je met Frits aan de gang kan? Hoe gaat het met hem?
Mendy, leuke foto's <3
Marijke, mijn muur is Kaki, niet antraciet hoor! Maar wel een warme kleur!
Texelse, jij was er vroeg bij!

Het is hier ook een stuk minder mistig, eindelijk weer een beetje doorgassen op de snelweg ;) Al die watjes die niet doorrijden :P
Werken, snel rijden en dan écht voor een kast en tafels!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:18

Over die advertentie hadden we het laatst volgens mij al :) Je zadel te koop aanbieden en daarbij ook gelijk maar een paard! :D

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:20

Goedemorgen dames! :O

Het is voor mij weer bijlees tijd!
Dus laten we dat eerst maar eens gaan doen.

Morgenmiddag met Evelien weer lekker naar Rob voor een (hopelijk) fijn rondje!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:23

Oooh, dat heb ik dan gemist, die advertentie van dat zadel, met eventueel een paard erbij. Meestal gaat dat andersom.

Ja Noor, was vroeg vanmorgen. Vroeg gaan slapen, en dan ook weer vroeg wakker. Soms zijn er wat van die dingen die je bezig houden he, dus dan lig ik minder "vast" dan anders.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:25

Goedemorgen!

Ik zit ook al weer op het werk :)
Noor, je haalt de woorden uit mijn mond :x
Texelse, Charlotte is dus een lekkere toverbal!
Corien, wat balen zeg van Danny :(:) Hopelijk is hij er snel weer bovenop!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:40

Goeiemorgen :wave:

Die advertentie :x Dat zadel is ook nog eens mega scheel.

@ Corien: jeetje, hopelijk niet al te ernstig? Sterkte ermee! :(:)

@ Jeroen: bijna schrikken he die regen, maar wel zooooo nodig. Maar hier is het volgens mij wel langer dan 3 weken geleden dat er een druppel viel.

@ Mootje: succes met de meeting! Die had je toch?

@ Sann: What wou even laten merken dat ie dressuurprikken niet zo leuk vind :+

Voor degenen die het vroegen. Avi stond niet te koop :n Maar soms moet je een beslissing nemen als er iets op je pad komt en dat hebben we gedaan.
Ze had volgend jaar toch weggemoeten omdat er een aantal jonkies aankomen en meer tijd (en ruimte) dan voor 2 paarden heb ik niet. Heb waarsch binnenkort wel weer een nieuw projectje. Maar eerst de winter afwachten.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:42

@ rowo: zou ook best kunnen hoor, ik kon het mij ook niet meer herinneren.. je kunt wel zien dat de grond helemaal dicht zit, loopt ook nauwelijks weg dat water..
@ rowo: als ze hier het juiste geld bieden is ook alles te koop (behalve Winola dan, en stiekem de Dayano ook niet :P )

vanmiddag voor't eerst op een kale Blingh.. (benieuwd wat die ervan vind!)

@ texelse: inderdaad een paard verkopen met evt. zadel is logischer als andersom :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:48

oei Weule, lijm aan je gat. Ze kunnen zooo fris zijn na het scheren....
@Mootje, idd een toverbal, en normaal draven?? ho maar, alles gaat nog steeds in passage....
Het trekt hier weer helemaal dicht. Jakkes, zijn de spitsstroken op de A9 ook weer dicht. Maar even via de sluiproutes vanaf Alkmaar.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:52

Blingh is vast niet blij dat je zijn jas uit hebt gedaan :P Idd lijm aan je kont!
En bij ons staat niets te koop. Maar ja als ze willen betalen wat je hebben wilt....

Succes in de file Texelse!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:52

komt vast goed: hij heeft nog nooit 'echt' gek gedaan, al is hij de laatste weken wel flink fris, aan de longe kan die soms ook even flink gas geven/gek doen, maar ach 'jonge paarden streken' blijf ik leuk vinden!!!

(kan ook niet wachten tot het weekend als m'n jonkie singel/hoofdstel gaat leren)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:53

is er trouwens nog iemand die een onderkomen zoekt voor een paardje, dat zijn rust verdiend heeft, maar niet stil moet komen te staan? Een kennisje zoekt nog iets om een paar keer in de week lekker naar het bos en strand te gaan, en eventueel een clublesje. Weet je wat, laat het dan even horen. Beestje krijgt dan in ieder geval een super baasje.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:55

Morning :wave:
Hier is ook al in geen weken regen gevallen, mijn bak kan wel weer wat gebruiken. Vanmorgen in de auto leek het alsof er een paar druppen waren gevallen

Sann: What heeft altijd wel weer een nieuw grapje. ~~}>
Texelse: Sterkte met je schouder. Hopelijk komt er iets uit de MRI
Corien: Wat balen zeg. Gelukkig is het wel te verhelpen. Ik ben ook wel benieuwd wat hij heeft.