[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:55

Ik heb 'm ook gevonden. Leuke man.
Vief, wat een leuke jasjes heb je weer. Ik heb er een gezien die ik wel aan mijn collectie toe wil voegen, alleen wil mijn portomonee dat even niet.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:57

Vind het altijd zo leuk als erbij staat "voor de foto zijn sinaasappelen gebruikt omdat er geen grote boezems aanwezig waren" :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:57

waarom ben ik dan weer niet zo handig met fb? Zoek me rot, maar Lau heeft zoveel fb-vrienden, dat ik niet weet welke het is. (hint?? hint??)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:58

Thanks Sim! Mijn portemonnee hoopt heel hard op kopers, beetje een te grote voorraad nu :=

Noor: Leuke dingen gespot? Vind het ook wel leuk om me lekker met de inrichting van vriendjes huis te bemoeien :D

_Noor schreef:
Vind het altijd zo leuk als erbij staat "voor de foto zijn sinaasappelen gebruikt omdat er geen grote boezems aanwezig waren" :D
Mijn moeder en ik kwamen ook niet meer bij toen :o Was blij dat er uiteindelijk nog een bokt-proof-sinaasappel foto tussen zat.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:03

Ja, heb wel leuke tafels gezien en een mooie winkelkast :) Een goede vriend van vriendje maakt dat allemaal dus dat gaat helemaal goed komen :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:05

Ik had dat van die sinasappel nog niet gelezen, maar ik dacht idd : vreeeemde boezems :+

@ Noor: heb je je interieurtje een beetje bij elkaar ondertussen? Dat lijkt me zo super leuk, maar ook moeilijk, om te doen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:05

@ Mootje ik ben bouwjaar 78..dus ietsje ouder

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:09

@Rowo, vloer en gordijnen zijn uitgezocht. Muren heb ik ook al in mijn hoofd, nu de juiste kleur nog vinden ;) Bank en eettafelstoelen zijn aangekocht en nu dus al wat inspiratie opgedaan voor het 'houtwerk' om het zo maar te noemen. Er zit dus wel schot in de zaak.

Wel grappig dat ik/we heel andere dingen uitkiezen dan ik van tevoren gedacht had. En ik was een beetje bang dat ons huis grote overeenkomsten zou krijgen met huis van vriendinnetje (wij komen regelmatig met dezelfde outfits aan op feestjes - per ongeluk wel te verstaan), maar het is gelukkig heel anders :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:11

Je bent dus al een heel eind. Nu afwachten tot je er eindelijk in mag!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:13

caro29 schreef:
@ Mootje ik ben bouwjaar 78..dus ietsje ouder

Echt!
Ik dacht serieus dat je veel jonger was

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:59

Leuke jasjes weer! Ik wil graag een grijze, maar mijn maat zat er niet tussen

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 17:10

Mooie jasjes vief! Ik wacht nog steeds weer op een rode GPA :D

Heb het devoucoux borsttuig van evelien ontvangen, morgen uitproberen *\o/*

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 17:11

Noor fijn dat het opgelost is
Dat is ook een mooi verhaal rowo
Mo fijne theorie van je moeder
Margriet wat fijn dat W nu vlot geworden is
Ik ben een ramp in cadeaus verzinnen dus begin er maar niet aan voor je Billy
Rowo ik heb ook geen FB dus ik hoor er volgens Vief ook niet bij. Maar dat houd ik toch zo wil zo veel mogelijk onvindbaar zijn.
Jasjes ga ik zo bekijken

Ferrose en ik hebben hard moeten werken in de springles, echt dat dressuurprikken is veel eenvoudiger :Y) . Ferrose moest volkomen relaxt springen en dat klinkt simpel maar Ferrose is eigenlijk voor mij het makkelijkst te rijden als ze totaal geflipt naar voren is want dan kent ze maar 1 knop keihard en gaan. Alleen die ene knop vindt mijn springinstructrice niet mooi want keihard gaan betekent dat ik op barragetempo in het rondvlieg en Ferrose op puur vermogen springt. Ze laat het meeste wel liggen maar springt niet mooi. En aangezien ik alleen nog mooi moet willen springen, moet ik Ferrose dus relaxt krijgen en dat is lastig. Zeker als je dat combineert dat ze nog steeds niet 100% betrouwbaar is dus ik haar af en toe toch naar voren moet knallen. Dan denkt Ferrose echt jippie we gaan weer lekker hard en wil dat weer iedere sprong doen. Maar uiteindelijk toch keurig op terug met mooie sprongen rond kunnen komen. Nu alleen nog voor mezelf oefenen hoeveel terug ik kan vragen want ik plaats haar nu af en toe echt te dicht.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 18:07

Benieuwd hoe jullie huis eruit komt te zien Noor!
Ferrose zit dus weer lekker in d'r vel?
Weer ontzettend gave jasjes Vief. :j

What had vandaag zijn Maarsbergen streek weer uit de kast gehaald met galoptraining. Draak, vliegt ineens met een rotdraai uit het niets de hei op van het pad af. Schrok me rot, als er wat ongelijk is is het heidegrond. Heb het hem hopelijk afgeleerd... 1 voordeel, bleef nu wel zitten. :P Ben gewaarschuwd voor Brugge iig.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:22

Goeiemiddag :)
Vorstin heeft vandaag een dagje vrij gehad, en gezien het bericht in de krant vandaag over dat de kosten voor mobiel internet ineens verhoogd worden, ben ik maar gelijk naar T Mobile gegaan. Ben geslaagd voor een Iphone (3GS) :D Abbo gaat pas in als mijn oude afloopt (oktober), maar heb hem wel gewoon tegen de oude voorwaarden :) En verder ben ik vandaag alleen thuis, dus heb ik lasagne gemaakt en ga ik zo een filmpje kijken!

San, wat een draak! Hopelijk heb je het hem nu in 1x goed afgeleerd :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:28

Snoek heeft een nieuwe telefoon :D
Sannn, gelukkig ben je nu wel blijven zitten!
Caro, Ik had jou ook van mijn leeftijd geschat :j
Vriendje van Lau is goedgekeurd vanaf de foto!

Ik heb gewinkeld vandaag :o

Afbeelding

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:30

Joki heeft zitten prutsen in der les maar wel fijne sprongen gehad en al doende leert men.
What was een beetje stout, hopelijk leert ie het snel af Sannn
Snoekiej, dagje voor jezelf is ook wel eens lekker.

Noor, had je nou bonje met de oude of met de huidige stal van Nudine en KJ?

Ik ben ook vreselijk ouderwets, heb geen facebook, hoef niet zo nodig overal bekend te zijn :+

Mootje, zie er volgens mij geen broeken bij en die had je dacht ik het meest nodig ( je eigen woorden he ;) )
Laatst bijgewerkt door gr_roos op 05-08-11 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:31

@ bvw ja echt. Ik moet regelmatig mijn rijbewijs of zo laten zien omdat ze mij niet geloven. Ik heb dat jaar niet zelf gekozen hahahah
@ vief wat heb je gave jasjes ertussen hangen vooral dat zwarte cavallo jasje. Moet binnenkort toch eens cavallo jasjes passen want ik heb een rare bouw geloof ik voor de jasjes. Lange armen, weinig voorgevel en redelijk breed in de schouders. Ik durf de gok niet zo te nemen..
@ Sannn dat zijn idd rot acties. Heeft mijn merrie ook gedaan in de 1e 3 maanden dat ik haar had.

Ik heb net mijn oude merrie gereden en kan niet wachten tot oktober om haar te starten. Wat een heerlijk dier en wat doet zij haar best. Waar Gio last van had weet ik niet want ik heb 20/25 minuten gereden en meneer ging als een dolle te keer. Hij bleef maar galopperen en maf doen. Hij is vast conditie aan het trainen voor de cross. Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. Daarna hem een beetje afgesponst met een handdoek omdat hij zo zweette maar dat werd niet op prijs gesteld :o

edit wie is het vriendje van Lau? Ben nu ook nieuwsgierig..hint via pb?
Laatst bijgewerkt door caro29 op 05-08-11 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:31

Je bent goed geslaagd Mo
Gelukkig ben je blijven zitten San. Ferrose haar been is blijvend wat dikker door een gal :( maar er is verder helemaal niks aan de hand medisch gezien dus mocht alles gewoon blijven doen. Dus ik vond dat ze meteen mee mocht.
Snoek leuk zo een nieuwe telefoon.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:32

Haha, Roos... Je hebt gelijk! Daar ga ik morgen voor naar de stad :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:33

Papa is net door Scene tegen zijn arm geslagen met binnen halen en er is een stuk opengebarsten, zo'n 7 cm. Hij zit nu in het ziekenhuis en het wordt gehecht. Hij heeft geluk dat het niet gebroken is want hij sloeg vol op zijn arm. :(

Goed begin van het weekend.... mama gaat dus niet mee naar Nokere en zit nu op Corine te wachten. Heb eigenlijk helemaal geen zin meer door dit gedoe. :(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:34

Oh Eef! Dat is schrikken :(:) Hopelijk valt het mee met je vader zijn arm!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:36

Oei vervelend Evelien. Kan me voorstellen dat de kop er nu niet meer naar staat. Ongeluk zit in een klein hoekje, zelfs bij oudere paarden. Helaas heb ik dat 2 weken geleden ondervonden en kan ik nog steeds niet lekker lopen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:37

@ Evelien dat klinkt goed pijnlijk. Beterschap voor je vader..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:38

Oei Eef! Schrok Scene ergens van? Of heeft ie losse achterbeentjes? Beterschap voor je vader!

Mo, dat zijn nog eens aankopen! Dat kan je doen, als je geld overhoud nadat je geen eigen paard meer hebt. Dat lijkt me dus wel heerlijk! haha