Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Noor schreef:Mijn moeder en ik kwamen ook niet meer bij toenVind het altijd zo leuk als erbij staat "voor de foto zijn sinaasappelen gebruikt omdat er geen grote boezems aanwezig waren"
Was blij dat er uiteindelijk nog een bokt-proof-sinaasappel foto tussen zat.
Een goede vriend van vriendje maakt dat allemaal dus dat gaat helemaal goed komen
Bank en eettafelstoelen zijn aangekocht en nu dus al wat inspiratie opgedaan voor het 'houtwerk' om het zo maar te noemen. Er zit dus wel schot in de zaak.

. Ferrose moest volkomen relaxt springen en dat klinkt simpel maar Ferrose is eigenlijk voor mij het makkelijkst te rijden als ze totaal geflipt naar voren is want dan kent ze maar 1 knop keihard en gaan. Alleen die ene knop vindt mijn springinstructrice niet mooi want keihard gaan betekent dat ik op barragetempo in het rondvlieg en Ferrose op puur vermogen springt. Ze laat het meeste wel liggen maar springt niet mooi. En aangezien ik alleen nog mooi moet willen springen, moet ik Ferrose dus relaxt krijgen en dat is lastig. Zeker als je dat combineert dat ze nog steeds niet 100% betrouwbaar is dus ik haar af en toe toch naar voren moet knallen. Dan denkt Ferrose echt jippie we gaan weer lekker hard en wil dat weer iedere sprong doen. Maar uiteindelijk toch keurig op terug met mooie sprongen rond kunnen komen. Nu alleen nog voor mezelf oefenen hoeveel terug ik kan vragen want ik plaats haar nu af en toe echt te dicht.
Ben gewaarschuwd voor Brugge iig. 
Abbo gaat pas in als mijn oude afloopt (oktober), maar heb hem wel gewoon tegen de oude voorwaarden
En verder ben ik vandaag alleen thuis, dus heb ik lasagne gemaakt en ga ik zo een filmpje kijken!

) 
maar er is verder helemaal niks aan de hand medisch gezien dus mocht alles gewoon blijven doen. Dus ik vond dat ze meteen mee mocht.
Hopelijk valt het mee met je vader zijn arm!