Net broodje gegeten en nu maar weer aan het werk. Ben alleen vandaag, wel rustig Vanavond nog een half uurtje dresuurles met Ttje. Bari mag een dagje bijkomen van gister.
AntheaV
Geplaatst: 26-01-11 14:56
Ik hou wel van vakantie, maar niet te lang Het wordt iig een citytrip, Rome lijkt me wel heel mooi. Iemand nog suggesties? Moet wel betaalbaar zijn (aangezien ik ook naar China ga in april als het goed is) en niet Parijs, daar was ik vorig jaar al
Anthea: FLorece is super net als Venetie. En Wenen is mooi.
_Noor
Geplaatst: 26-01-11 15:06
Die ja, Karen
Nudientjes buik klotst en rommelt... Ga zo maar wat eerder huis, zit hier ook niet bepaald lekker. Mijn moeder gaat haar nu tempen en belt me dan terug. Als het hoger is, ga ik die kant maar op. Ken haar toch het best (tis nie zo'n makkelijke).
Londen, Barcelona, Milaan. Er is zoveel. Ik vind het wel leuk om weg te gaan. Wil nog zoveel zien van de wereld. Stedentrips zijn altijd leuk om te doen. Voor zo weinig mogelijk ergens heen gaan en dan alles bekijken. Zo kan ik vaker in een jaar gaan..
AntheaV
Geplaatst: 26-01-11 15:19
Er zijn ook teveel leuke steden in Europa Wenen staat ook echt op mijn verlanglijstje (en dan ook naar het Sissi paleis, lekker fout )
_Noor
Geplaatst: 26-01-11 15:32
Zo, Nudine is weer getemperatuurd. Het was nu 37,1 Mevrouw eet alleen lekkere dingen en geen hooi
Ik zou graag eens naar Moskou willen (nu even niet). Dat lijkt me een bijzondere stad. En Istanbul. Ben zelf in Londen, Paris , Rome, Barca, Milaan en Madrid geweest. Ben ook gek op stedentrips!
Anthea: Edinburgh, barcelona, milaan, florence, wenen, berlijn, budapest, istanbul Noor, Spannend Billy, Met jou komt het ook vast goed toch? Caro, Jammer dat de VS nog even op de lange termijn is geschoven! Anthea, Leuk vakantieplannen Billy, Succes bij Lucinda! Lau, Studeer ze en succes met je les met Maat. Ik vind Maat trouwens niet misstaan in de dressuurring hoor
Wat verveel ik mij Ik heb net maar gekeken op de site van het hotel, info over de omgeving opgezocht en een frequent flyer pas aangevraagd. Woensdag ochtend kan ik om 6.00 terecht in de sauna & fitness
kimdepim
Geplaatst: 26-01-11 15:39
Ik hou van vakanties . Steden zijn erg leuk. Maar ik hou ook altijd wel van zon strand en zee . En dan natuurlijk ook wat van het land zien. Begin van de zomer gaan we ook weer een weekje weg. Weten nog niet waarheen. Als het maar warmer is dan hier in Nl .
Oh oh Mootje Verveel modus. Sauna klinkt wel heerlijk.
Ik ben net even met Sarah naar de DA geweest. Mevrouw heeft haar enting weer gehad .
Mootje
Geplaatst: 26-01-11 15:41
En het erge is dat de gewone engineeringafdeling nog negen mensen nodig heeft en er gisteren iemand per direct op non-actief is gesteld En ik zit gewoon een beetje te lantefanteren Ach, ik heb het de grote baas ook verteld, maar heb nog nul op het rekest!
Was Sarah braaf bij de DA?
TeeGee
Geplaatst: 26-01-11 15:49
dipje, heb het ook niet zo druk. best saai als je dan ook nog in je eentje bent.
Is er geen vooruitzicht op een drukkere periode dan Mootje?
Helaas zijn hier december en januari altijd heel erg rustig dus ik zit 2 maand in dat schuitje. Gelukkig werk ik maar 3,5 dag. Voor 5 dagen is hier gewoon geen werk voor mij.
Mootje
Geplaatst: 26-01-11 16:02
Het probleem is is dat ik het eigenlijk wel heel druk heb, maar doordat andere mensen zo traag zijn, ik niet verder kan Verder is mijn afdelingshoofd een ijkel (BB) eerste klas die zich toch niet druk maakt om mij... Hij ziet mij het liefst de deur uitvliegen
Laatst bijgewerkt door Mootje op 26-01-11 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt
mistid
Geplaatst: 26-01-11 16:04
Goeiemiddag!
Alleen op wedstrijd lijkt me fijn. Ik moet nu altijd iemand regelen, met de pony's gaat mam standaard mee. Red me prima in mijn eentje, in Zuidbroek ging het ook helemaal prima. Al heb je daar natuurlijk wel stallen. Maar als pap mee is, die houdt Ul een keer vast en die rijdt met de auto, verder doe ik het dan ook allemaal zelf. Maar ik vind het ook leuk om met iemand mee op concours te gaan (springen&crossen is wel leuker dan dressuur), bel ook regelmatig vriendinnen enzo op of ze nog hulp nodig hebben. Ga met iemand van stal vaak mee naar les, ook gezellig!
Spannend Noor! Vakanties, hmmm! Ik ga niet zo vaak (beter gezegd, bijna nooit ) maar ga in juni naar Turkije! Samen met een vriendin en haar ouders. Kijk er echt naar uit. Vorig jaar ben ik met een andere vriendin een paar dagen naar Ameland geweest, overdag niet al te veel uitvoeren (zijn wel met opa en oma over het eiland getoerd, die waren daar toevallig ook op vakantie en hadden de auto bij) en 's avonds naar de kroeg. Anthea, misschien op het eerste gezicht wat saai, maar ik vond Frankfurt ook een leuke stad! Ook veel mooie Sehenswurdigkeiten
En wbt spelling, daar moet je bij mij ook niet al te veel op letten. Had trouwens met het Nederlands betoog vorige periode wel de minste spellingsfouten van de hele havo 3 kleine foutjes over 400 woorden ofzo.
Ik heb net Ul eventjes kort gereden, die was weer lief dus kan vanavond mee naar les. Het crossterreintje lag er wel redelijk bij dus kon de verleiding niet weerstaan. Heb ik ook eindelijk weer mijn eerste echte crosshindernissen van dit jaar gehad Zo Beautje even rijden
_Noor
Geplaatst: 26-01-11 16:04
Mootje schreef:
ijkel
Is dit een bewuste???
Vervelend Mootje. Mijn collega hier die de vergunningen (m.n. evenementen doet) heeft dat ook, hollen of stilstaan. Maar als je van anderen afhankelijk bent is het helemáál vervelend!
mistid
Geplaatst: 26-01-11 16:05
Mootje schreef:
Het probleem is is dat ik het eigenlijk wel heel druk heb, maar doordat andere mensen zo traag zijn, ik niet verder kan Verder is mijn afdelingshoofd een ijkel eerste klas die zich toch niet druk maakt om mij... Hij ziet mij het liefst de deur uitvliegen
ijkel ?
Wat een dropzak zeg!
MargreetW
Geplaatst: 26-01-11 16:05
Mootje: je bent nu wel erg gestrest denk ik hoor, want ijkel valt zo ongeveer in dezelfde categorie als vlodder