Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik had 1 tijdfout.....boos op mezelf, toch nog weer iets te netjes denk ik...
. Ik moest maar een prijs noemen zegt die kerel, ik zeg...doe zelf maar een bod...
waarop hij nog opmerktte...heeft jou paard niet TEVEEL kwaliteit voor eventing...
vreemde opmerking. Maar hij vond Bull erg mooi voorwaarts gericht en zeer voorzichtig op het hout en fijn te rijden paard. 
, Gorssel had ik ook al tijdfouten dus ik moet echt nog werken aan een hoger basis tempo, maar het stomme is dat het voor mij WEL voelt alsof ik al heel hard ga. bianca1980 schreef:SIM @ ik denk dat ik teveel loop te regelen in die buitentereinen (en teveel buiten de gestelde lijnen kom denk ik)..., Gorssel had ik ook al tijdfouten dus ik moet echt nog werken aan een hoger basis tempo, maar het stomme is dat het voor mij WEL voelt alsof ik al heel hard ga.
Ik weet dat mijn paard gelimiteerde gangen heeft, maar dat het zo erg was.... Mootje schreef:Haha, ik had vandaag ook 4 tijdfouten zonder weigeringIk weet dat mijn paard gelimiteerde gangen heeft, maar dat het zo erg was....

Ook bokker Eventinggek gesproken en een hele tijd in haar stand geweest.
Vandaag liep ze prima en had ze praatjes voor 10. 
Maar bij het springen deed ze heel goed haar best, heb echt fijn gesprongen.