[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:44

Crosskip schreef:
Vief en Jitske: Mooie foto's!

Verder weer een aantal alcohol verhalen voorbij zien komen!
We hebben dit weekend Warsteiner Lemon en Warsteiner Cola uitgeprobeerd (in Duitsland gekocht).
Moet eerlijk zeggen... Niet te drinken!!!
De beste nieuwe smaak is nog Jupiler geweest! En het blijkt dat het bij ons in het dorp te krijgen is.... Haha!

Verder weinig nieuws te melden.
Vanavond springles van Edwin Klokman en donderdag naar Cavalia.. (uitje van het werk Bloos Heel vervelend Pling )

Warsteiner is lekker Vingers aflikken maar dan gewoon zonder iets er door.

Wij hebben vorige week een proefles gehad van Maureen, waar jij ook springles van hebt. Dus misschien dat ze binnenkort bij ons de springlessen gaat geven.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:47

Leuke foto vief van jouw en lipso over de sloot Ja
Loes: goed gedaan zeg weer een wp erbij Haha! succes bij de tandarts..
TeZzz: auw, dat doet iid pijn ja ken het Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:50

Crosskip: Dat is nog eens een leuk uitje *LOL*
Rowo: Succes met leren!!
Vieva: Dankjewel Lachen!

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:50

@ Rowo: Maureen kan echt fijn les geven!
Ze is ook goed in voor een geintje...Altijd lol bij haar in de les!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:54

Goeiemorgen allemaal..
Ben het hele weekend ontzettend druk geweest. Heb een hele fijne crossles gehad gehad zaterdag..
(rowo en IS: moeten we gauw een keer na toe gaan Haha! )
Gisteren de hele dag thuis druk geweest. Pa en ma waren er nie het weekend dus alles kwam op mij terecht..
Gisteravond nog na bruins geweest. Renskek was er ook.. Was wel weer een top avond Haha!!!!
Was er pas om half vier weer en vanochtend om half acht ging de wekker weer..
Oh jah, heb gisterochtend ook nog een buitenrit gemaakt met de buurman op de koets en mijn buurvrouw op paard (een tuiger) en ik met Remember.. Ging hartstikke goed... (zolang we maar draafden.. Haha! Haha!, in de stap kon ie zijn temperament nie bewaren en ging geregeld op de achterbenen staan of bokken Knipoog )

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:00

heey allemaal!

vief: gefeliciteerd en leuke foto's hoor!
BV: een druk maar leuk weekend gehad zo te horen!

Ik ben ook weer fanatiek aan het rijden. Vanaf woensdag weer elke dag gereden en het gaat heel erg goed. Valt me 100 % mee, had gedacht dat ik er nog wel last van zou hebben. Ik ben nu druk aan het trainen voor het concours in Laren. Doe in de dressuur en het springen mee. Dus er moet nog wel een beetje bijgesleuteld worden.

Vanavond komen er weer mensen voor mijn zusjes pony. Ze komen voor de 2e keer, dus ik ben heel benieuwd. Mijn zusje ziet er nog wel een beetje tegenop. we zijn al een beetje aan het rondkijken voor haar voor een paard. Maar goed, eerst moet de pony nog worden verkocht. Zo niet, dan rijd ze dit jaar nog uit bij de pony's

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:01

fijn dat het zo goed gaan Jantine... Ik zie je vast nog wel in Laren.. Heb alleen nog een voorlezer nodig.. Mocht iemand hier tijd hebben Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:02

hoe laat moest je ook alweer? Ik ben er toch de hele dag, dus zou je wel kunnen voorlezen.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:04

Arm Tezzje! Ach gut
Vief: Gefeliciteerd met je goede resultaat weer!!! Zo'n sloot is dus echt Ollies ergste nachtmerrie en de reden dat we destijds zijn gestopt met springen.... Bloos Ben wel weer van plan m er ooit weer aan te beginnen maar dan wil ik wel het gevoel hebben dat ik hem verder overal overheen krijg. Geen zin om hem weer compleet in de stop te rijden....

Loempia is stout geweest... Duivel

Scum en Bitwise: Wat een geweldig debuut voor jullie allebei!

De rest weet ik niet meer.... Bloos

Gisteren alleen de barbeque meegepikt, was wel gezellig. Blijkt dat we een boswandeling van 12 km hebben gemist. Hè, wat balen nou..... Clown
Wat minder is dat wij het volgend jaar moeten organiseren. Dat wordt een familieuurtje ipv een familiedag Haha! .

Edit: Eikel was best origineel geweest. Er was wel iemand als denneappel. Tot zo ver de beschrijving van het niveau van het hele spul... Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:27

Crosskip schreef:
@ Rowo: Maureen kan echt fijn les geven!
Ze is ook goed in voor een geintje...Altijd lol bij haar in de les!

Wij zijn niet gewend aan eerst 20 minuten dressuren. Veel komen er stappend naar de les dus beginnen we meestal meteen met sprinen. Dat was bij haar ff anders... Onze vereniging heeft blijkbaar ook meteen laten weten dat het ook heel erg om de gezelligheid ging. De eerste die een balk had moest een rondje erin doen.. *LOL* Ik ben benieuwd of we haar ook echt krijgen.

@ Bv: we moeten idd snel wat afspreken. Ik zal es kijken wanneer ik geen concours heb. Dat heb ik nl ongeveer elk weekend.

@ sgwollie: vind je dat niet leuk zo'n familiedag? Ik verheug me juist elk jaar weer op onze familiedag. Hebben altijd mega veel lol en het is altijd onwijs gezellig.

Ik ga ff aankleden en weer leren Doei!
Laatst bijgewerkt door rowo op 04-06-07 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:28

Haha, wij hadden ook een familiefeest zaterdag. Maar dat was dus alleen een BBQ en geen vervelende wandeling (waar ik een hekel aan heb).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:29

@ scum: trouwens super van je springen afgelopen weekend. Ga je binnenkort ook sgw starten met online?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:30

Dat moeten we nog even zien. Er staan al 2 L crossen voor hem gepland en een M debuut in Ysselsteyn met Bitwise. Dat gaat wel voor vind ik.

En ik moet zelf ook klaar ervoor zijn om een cross te rijden. Ik heb in mijn hele leven pas 2 crosstrainingen gehad.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:30

Ik ben gek op wandelen door de bossen, maar daar hoeft niet persee de hele schoonfamilie bij te lopen Knipoog

Scum, ga je in Canada ook niet veel wandelen?
Wij hebben best veel gelopen, heerlijk en veel mooie natuur is alleen wandelend te bereiken!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:44

Scum schreef:
Ik heb in mijn hele leven pas 2 crosstrainingen gehad.

Bloos! Ik dacht al veel meer. Heb ik me daar dus ff mooi vergist.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:47

Ik vind wandelen in de bossen wel leuk, maar inderdaad zoals MJ zegt, niet met de hele schoonfamilie er bij. Het zijn best gezellige mensen maar ik heb een hekel aan verplichte gezelligheid.....
En dan heb ik het nog niet over de kudde kinderen die je mee moet slepen Clown

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:03

Tientjeh: Ik moet om 11.15 en om 11.30 dressuren.. Als je me zou kunnen voorlezen, zou da echt super zijn!!! Haha!
Rowo: ik kan evt. volgende week maandag of dinsdag??
voor andere data moet ik ook ff in mijn agenda kijken!! Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:05

oeh, dan moet ik even kijken, want ik moet als 75ste pas springen, dus dat zal ook wel rond die tijd zijn.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:11

we shall see.. komt helemaal goed.. ben zowiezo nie alleen op concours toch.... Haha! Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:11

haha dat weet ik wel zeker van niet.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:12

Goeiemorgen,

Ik heb het de laatste dagen iets te druk gehad Tong uitsteken en moet nu heel veel verslagen maken voor school enz. Heb morgen ook nog een herkansing van Economie dus ben blij als deze week voor bij is.

Gomir: Jeetje wat verschrikkelijk balen van Otje!! Heel veel sterkte Verdrietig Ach gut

Scum: Super van je springdebuut!! Zie je nu wel dat je er wel overheen gaat in plaats van erin of doorheen Tong uitsteken

Voor de rest ook nog heel veel andere wedstrijd uitslagen voorbij zien komen dus die mensen ook nog gefeliciteerd!!

Ik had zaterdag selectie. Had Jipje toch maar meegenomen terwijl ik er de hele week niet op had gezeten, aangezien hij woensdag niet rad liep. Ik had hem alleen vrijdag even aan de longeerlijn gehad om te kijken of hij goed liep en dat was zo. Dus besloten om met beiden naar Apeldoorn te gaan. Eerst gesprongen, ik was een beetje voorzichtig met Jipje, maar hij was natuurlijk aardig gestoord omdat hij de hele week niet had gesprongen. Tot hindernis 8 ging hij heel fijn, kwam over 8 heen en hij doet de kop tussen de benen en daar ging ik bokken over 9 en 10a en 10b. Met als resultaat 2 balken en ik zat op zijn nek toen ik door de finish kwam. Daarna Nika, die had 1 pechbalkje Boos! , maar liep eigenlijk wel fijn. Daarna nog dressuur gereden met Jipje en dat ging echt lekker. Met als resultaat een 2e plaats met 205 punten!! Dus voor dressuur selectie alweer een goed begin!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:17

BuenaVista schreef:
Tientjeh: Ik moet om 11.15 en om 11.30 dressuren.. Als je me zou kunnen voorlezen, zou da echt super zijn!!! Haha!
Rowo: ik kan evt. volgende week maandag of dinsdag??
voor andere data moet ik ook ff in mijn agenda kijken!! Haha!

Door de week wordt heel moeilijk voor mij aangezien ik de auto van mijn pa moet zien te regleen en die is er meer niet dan wel... Ik mail of pm wel ff.

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:22

Goeiemorgen!

Jammer van je springen jipje maar super van je dressuur!

Ziet er goed uit hoor Jitske Ja

Gefeliciteerd Vief met je prijzen en winstpunten Knipoog

Verder ben ik het allemaal alweer vergeten, mijn welgemeende excuses Tong uitsteken

Oja, ik zag nog foto's van Vief voorbij komen, een sloot in de L?? Dat heb ik nog nooit gezien, het is toch pas vanaf het M?
En in de L alleen overbouwd?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:26

T is niet een echte sloot he Andrea. Gewoon zo'n blauw zeil met niet een hindernis er boven maar een klein muurtje ervoor. Sloot idee, maar niet een echte sloot!

Ik heb net gegeten en nu alweer honger. Wat helpt echt tegen de honger ?? Clown

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:29

Ah oké! Maar ik had het nog nooit gezien, hier hebben ze zelfs niet eens in elk L-parcours een overbouwd slootje.