Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heel veel succes.
andrea16 schreef:TD: Ik gebruik gewoon de rubberen springschoenen, met klittebandsluiting. Ben er nog geen 1 kwijtgeraakt.
Hier is het nog steeds droog, hopen dat het weer een beetje meezit vandaag Andrea en succes!
Ik weet trouwens ook niet meer hoe ze gereden heeft.

Denk dat hij rond de 1m85 draait... Maar hij was flink
Enkel als hij zich begint op te jutten is het toch wat anders dan mijn beestje
klikt niet zo goed, hij zegt dat het dan ook beter is dat ik gewoon op delfien haar manier inrijd)

..

jij hebt ook al zo'n maf beest

Biertabje schreef:hier schijnt de zon nog!
TD: ik denk dat je die Animo wel een beetje met die van jou kan vergelijkenjij hebt ook al zo'n maf beest
! Hij is eigenlijk gewoon een beetje über vrolijk, vindt werkelijkwaar alles leuk (en soms een beetje té)
! Maar ik ben er al aardig aan gewend en vind het eigenlijk wel grappig. Er zit tenminste een beetje pit in en ik kan af en toe vreselijk om hem lachen, wat een uitslover! Werkt alleen niet altijd met je, maargoed, hij wil wél. 

L0ve schreef:miss_jumpy schreef:Kan iemand mij vertellen wat nou precies het verschil is tussen de werking van een eczeemdeken en een vliegendeken?
De werking van de dekens is eigenlijk hetzelfde, maar het materiaal en de uitvoering van de deken kan verschillen.
De boet eczeem deken, is veel duurder, een dichte stof en het paard zit helemaal ingepakt.
De bucas vliegendeken, is ook heel dicht van stof en het paard zit er helemaal in, functioneert ook goed als eczeemdeken.
Vliegendeken is vaak fijnmazig, eczeemdeken heeft of nog kleinere mazen of geen mazen!!

Mijn pony groeit ok van niks

) willen ze niet eens
dus heb ze lekker in de regen laten lopen
eigen schuld 
. Regent hier helemaal niet vandaag, wel mooi weer..gaat om ons heen zegt Piet Paulusma