Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(7 voor)
Toen moest ik een wending om de achterhand, ging heel netjes 7, de andere kant ging wat minder, beetje meer om de middenhand dan om de achterhand (5) Uitgestrekte draf wel weer een 7
Toen weer SB maar nu had die der niet zo veel zin in
(5) en daarna gelijk de travers en toen deed ie net of ie m’n been niet voelde (2 voor) Voor de uitgestrekte stap en het aanspringen vanuit de stap wel weer een 7
Volte 10 meter en de middengalop een 6 en toen ging het een beetje fout. Moest afwenden en dan naar B, maar ik met m’n stomme kop ging naar E
Dus toen -2. Wel jammer want de halve grote volte in contra ging wel helemaal goed. Dus daar nog wel een 6 voor, maar wat balen zeg!
En toen weer bij A afwenden en naar E, dit keer wel de goeie kant op gegaan
Maar de contra ging tot de middenlijn goed, maar toen sprong ie over
omdat ik op de volte zat kreeg ik hem ook niet meer in de contra dus toen werd ie een beetje heet. (3, gelukkig zat het afwenden er nog bij
) Toen dus weer naar draf, maar toen bleef ie doordrammen (4) Gelukkig was het toen klaar, gegroet (7) en voor de rest ook 7’ens alleen de impuls en de verzameling kon nog wat beter (6)

Scum schreef:
Ik heb net op Online gereden. Toen begon het opeens keihard te sneeuwen en Online werd heel boos. Hij ging woest met zijn hoofd schudden en toen ben ik maar gestopt.
EN TOEN..... EN TOEN....
gewoon lekker dooroefenen 

)

Sjaan schreef:minnie_muis --> Nee hoor blijf maar gewoon, ik heb op het ogenblik ook geen crosspaard. Hoe erg ik er ook van baal, kan er helaas niet 1,2,3 eentje uit de lucht toveren..

miss_jumpy schreef:hebben jullie nog een plekkie over simmie.....?
Simmie schreef:miss_jumpy schreef:hebben jullie nog een plekkie over simmie.....?
Dat hadden we wel, tot een uurtje geleden....
Ik ga straks weer terug, mocht er nog een uitvaller zijn, wil jij dan starten? Dan zal ik dat gelijk zeggen. Laat maar weten.
(kwaliteit is niet echt super door scannen)

Ik cross ook niet.. Volgende week gaan we wel misschien naar ysselsteyn om te oefenen!! Jeeh 
" )
en succes morgen ( maar da had ik volgens mij al gezegd
)