[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:16

minnie_muis --> Nee hoor blijf maar gewoon, ik heb op het ogenblik ook geen crosspaard. Hoe erg ik er ook van baal, kan er helaas niet 1,2,3 eentje uit de lucht toveren..

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:54

Scum; zoals CD al zei, de losrijbak was een ramp..
Na de les al wel heel iets beter, maar nog steeds alles behalve goed, zo hard als iets..

viefdepief

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:03

Hoi bokkers

Ik ben weer terug uit Luttenberg, maar gelijk even m’n verslagje:
Sam was braaf met losrijden, fijn erdoor heen en goeie aanleuning. Helaas behalve een soort gebroken lijntje geen contra kunnen oefenen omdat het daar gewoon te druk voor was. Maar nog even wat SB en veel voltes en wat travers gereden. Toen mocht ik de ring in. Het liep wel een halfuurtje in maar we waren gelukkig op tijd waardoor ik wel lekker lang had kunnen losrijden Toen de ring in. Eerst mocht je er nog even omheen. De vorige keer dat ik in Luttenberg was lukte dat ook al amper omdat hij het juryhokje zo eng vond, maar deze keer kon ik helemaal alleen rondstappen

Even een heel uitgebreid verslag
Binnenkomen ging netjes recht, wel z’n neus omhoog met het groeten, maar hij bleef in ieder geval staan (dat is al heel wat voor Sam) en hij keek ook nog rechtuit ipv helemaal naar rechts ofzo. En nog recht voorwaarts, wat wil je nog meer (7 voor)

Toen weer verder B afwenden X halthouden 5 passen achterwaarts, ging niet heel goed, hij slofte een beetje. Maar wel 5 passen (6 voor)
Van hand veranderen middendraf, ging goed en toen bij de andere lange zijde SB, ging ook goed had voor beide een 7. B-E halve grote volte en travers en toen weer bij B afwenden. Had voor allebei een zes. Was zo leuk was helemaal verbaasd dat ie de travers zo goed deed en nog stelling hield ook Toen moest ik een wending om de achterhand, ging heel netjes 7, de andere kant ging wat minder, beetje meer om de middenhand dan om de achterhand (5) Uitgestrekte draf wel weer een 7 Toen weer SB maar nu had die der niet zo veel zin in (5) en daarna gelijk de travers en toen deed ie net of ie m’n been niet voelde (2 voor) Voor de uitgestrekte stap en het aanspringen vanuit de stap wel weer een 7 Volte 10 meter en de middengalop een 6 en toen ging het een beetje fout. Moest afwenden en dan naar B, maar ik met m’n stomme kop ging naar E Dus toen -2. Wel jammer want de halve grote volte in contra ging wel helemaal goed. Dus daar nog wel een 6 voor, maar wat balen zeg!
Daarna weer naar draf en weer aanspringen beetje slordig (5) Voor de volte 10 meter weer een 7. Middengalop weer een 6. Heb er altijd 6jes voor wel jammer, want hij verruimt wel echt en blijft mooi in de aanleuning maar het moet altijd wat meer van de jury. Denk vooral dat het een beetje door z’n galop komt, hij blijft namelijk een beetje vlak. Maarja gewoon dooroefenen En toen weer bij A afwenden en naar E, dit keer wel de goeie kant op gegaan Maar de contra ging tot de middenlijn goed, maar toen sprong ie over omdat ik op de volte zat kreeg ik hem ook niet meer in de contra dus toen werd ie een beetje heet. (3, gelukkig zat het afwenden er nog bij ) Toen dus weer naar draf, maar toen bleef ie doordrammen (4) Gelukkig was het toen klaar, gegroet (7) en voor de rest ook 7’ens alleen de impuls en de verzameling kon nog wat beter (6)

Was het wel eens met de jury, ook goed commentaar erbij.
Mijn punten: 156-2 dus wel heel erg balen
Als ik nou gewoon de goeie kant op was gegaan
Maarja verder wel heel erg blij, want er gingen ook echt een hele boel dingen goed. Had een 2, 3, 4 en nog een keer -2, dus heb ook wel veel dingen goed gedaan gelukkig!

Ik hoop dat ik zo nog even een still kan plaatsen want die sukkels hadden hem op filmen gezet ipv foto's dus het zijn echt hele interessante filmpjes geworden hahaha

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:13

ik vind het toch heel knap vief

scum, ik heb er idd nog een zootje liggen

CD: tuurlijk mag je er een!!
hoe meer mensen ermee rijden, hoe leuker

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:15

Nou Vief, daar hoef je echt niet ontevreden over te zijn

Jits; dat dacht ik al van die losrijbak. Die is meestal prut.

Ik heb net op Online gereden. Toen begon het opeens keihard te sneeuwen en Online werd heel boos. Hij ging woest met zijn hoofd schudden en toen ben ik maar gestopt.

We gaan ze nu wassen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:25

Scum schreef:

Ik heb net op Online gereden. Toen begon het opeens keihard te sneeuwen en Online werd heel boos. Hij ging woest met zijn hoofd schudden en toen ben ik maar gestopt.

je klinkt net als zon klein meisje EN TOEN..... EN TOEN....

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:26

Vief; netjes hoor, jammer van dat verkeerd rijden, maar die winstpunten hoef je je zo te horen echt niet druk om te maken gewoon lekker dooroefenen

Scum; succes met wassen

Ik heb net even uitgeprobeerd wat ik in Britt dr manen zou doen morgen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:40

Haha Jitske, gister vond ik een een topic bij ITP over een vlechtjes shet
Misschien dat je daar wat inspiratie vandaan kan halen

Balen dat er een dik pak sneeuw ligt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:52

Dit is alles wat ik nog tussen de rare filmpjes door aan paard vond

Afbeelding
Losstappen (met m'n nieuwe witte peesbeschermers )

Afbeelding
Even een rondje om de ring..

Afbeelding
Middendraf helaas een stomme boom ervoor

Afbeelding
Denk de inzet van de wending om de achterhand..

Afbeelding
Uitgestrekte stap

Afbeelding
Het lijkt wel contragalop

Afbeelding
Afwenden en afgroeten, m'n vader stond aan de kant met z'n tong te
klakken, ging ie dus ff bijna uitstrekken ipv verzamelde draf, ik zo huh
ik moest toch verzamelde draf, zegt ie ja maar ik vind het zo leuk als je
zo vlot naar de jury draaft

Afbeelding
Klaar, wel weer relaxt dat je nu niet meer van C-H-E-A hoeft

Afbeelding
Klopje van de baas na het proefje

Okee het is niet al te duidelijk, maar hebben jullie toch een idee

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:54

Sjaan schreef:
minnie_muis --> Nee hoor blijf maar gewoon, ik heb op het ogenblik ook geen crosspaard. Hoe erg ik er ook van baal, kan er helaas niet 1,2,3 eentje uit de lucht toveren..

hoe gaat het met de verkoop?

leuke foto's vief!! reed je met je blingbling frontriem?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:56

Ja

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:01

gatver! Ik baal echt als een stekker dat we morgen geen training hebben! Kan ik volgende week de cross in om voor het eerst sinds 5 maanden weer over vast hout te springen. Ik heb ook in heel januari en februari maar twee of drie springlessen geredne. Ga morgen zelf maar even springen denk ik...

s h i t zeg, ben nu echt sjaggi

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:03

vief, wel goed gedaan hoor in je M2 debuut!

Minnie, je hoeft toch niet te crossen om het gezellig te vinden om met crossers te kletsen

Britt, sterkte met je knie, wel leuk dat je training verder zo fijn ging

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:04

Nee ik weet het! vind het hier ook wel gezellig hoor! ik heb mijn doel maar bijgesteld! Niet crossen dit jaar maar selecteren voor de friese kampioenschappen in de L1!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:06

Vief vind het best netjes hoor! en dat gele dekje vind ik m heel leuk staan..Is s een keer wat anders dan wit..

Scum: ik heb niks gezegd dan..hahah

Britt"" sterkte ook met je knie! inderdaad veel koelen helpt!! Maar klinkt verder toch als een goede training..je leert er in ieder geval wel van! denk niet dat je t snel weer zo zou doen haha

Ben nu mn haar aan het kleuren doe de onderkant donker bruin..Geen idee of je het ziet hahah vanaaf even langs vriendlief..
En morgen op tijd uit bed om naar samos te gaan..Heb veel huiswerk

Wat lijkt jullie beter? na zo'n goede les nou thuis ook in de bak te gaan rijden..Of om lekker naar buiten te gaan even ter ontspanning..gaat ie t dan niet heel snel vergeten ofzo

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:11

De indoor cross bij ons wordt echt supergaaf! De 2e hal is al helemaal klaar (picknicktafel leuk aangekleed, landhek, 2 bezembakken, biervaten, pilonen en platte boomstammen) alle hindernissen worden vanaf beide kanten gesprongen.

Straks gaan we verder met de 1e hal.

De rode loper voor Ienie ligt ook al klaar.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:15

hebben jullie nog een plekkie over simmie.....?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:15

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:17

miss_jumpy schreef:

Dat hadden we wel, tot een uurtje geleden....
Ik ga straks weer terug, mocht er nog een uitvaller zijn, wil jij dan starten? Dan zal ik dat gelijk zeggen. Laat maar weten.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:19

Simmie schreef:
miss_jumpy schreef:

Ik ga straks weer terug, mocht er nog een uitvaller zijn, wil jij dan starten? Dan zal ik dat gelijk zeggen. Laat maar weten.

Graag!
Is het les met een oefenrondje?
Ik weet niet of je me wil bellen als er plek is??
070-3018933

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:26

[/quote]

Graag!
Is het les met een oefenrondje?
Ik weet niet of je me wil bellen als er plek is??
[/quote]

Is goed, ik bel je wel. Ga er niet van uit dat je kunt starten, maar wie weet.
Je krijgt een uur les en om 16.30 uur rijdt iedereen dan het hele parcours in z'n eentje (in wedstrijdverband). Startvolgorde van de deelnemers in de lessen wordt aangehouden als startvolgorde van het parcours.

Ik verwijder even je telnr. (heb het zelf wel opgeschreven hoor).[/quote]

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:27

oke, dank je!
ik merk het wel!
Veel plezier nog met bouwen!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:39

Nog even wat foto's (kwaliteit is niet echt super door scannen)
Die foto's waar we met zn 2en op Britt zitten is de achterste Kiki, Kiieek @ bokt.

Afbeelding
Helaas is mn gezicht heel licht geworden door het scannen

Afbeelding
Samen op Brittje

Afbeelding
Brittje vond het wel goed

Afbeelding
Wat kan Brittje toch heerlijk kijken

Afbeelding
Deze vind ik zelf erg leuk geworden..

Btw, bandages hadden we heel even voor de lol om gedaan

@Vief; ziet er toch netjes uit, als die foutjes weg zijn haal je gewoon een dikke winstpunt!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:45

Vief: netjes gereden hoor!! Kan gebeuren, volgende keer beter

MM Ik banketstaaf hier ook illegaal mee. Ik cross ook niet.. Volgende week gaan we wel misschien naar ysselsteyn om te oefenen!! Jeeh

BT, ik wil dan ook wel een logo bestellen, kan da via jouw?? Ff mn springlesinstructeur shockeren.. ( die denkt: "die meid is gek, kan niet eens over een 3 sprong, maar wel crossen " )

MJ Ik duim voor je mee dat je morgen toch kunt indoor crossen!

En jitske, leuke pony heb je! Jullie zijn echt een mooie combi en succes morgen ( maar da had ik volgens mij al gezegd )

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:49

Dankje CD
Ik heb er wel zin in, dr manen zagen er iig echt grappig uit vanmiddag
Ik had eerst even knotjes gemaakt, daar omheen geel, en dan om het knotje een zonnetje er aan vastgemaakt met geel draad
(en dan ga ik mn cap nog even geel maken, en daar een gouden zonnerand omheen doen, en dan mn crossdekje op britt(lichtbruinig), mijn crosstruitje aan, een goudachtige cape met zonnen, en dan de frontriem en neusriem en deel van de martingaal enzo met geel..)

Dit klinkt vast warrig, maar er komen wel foto's