Pietpiraat: Echt banketstaaf dat je uit bent. maar je kan er inderdaad niet veel meer aan doen. ook de knhs zal er niets aan doen. Je moet altijd commentaar indienen binnen 1half uur als de lijst er hangt. Helaas
Maar is het niet zo dat je voor het nk L+4 moet zijn?Voig jaar was dat in ieder geval wel, maar kijk me er niet op aan, want ik zou het echt niet weten hoor.Succes nog!!
Chantal:Bedankt...Zoals je ziet ben ik in het blauw/champagne gekleed. Maar het ligt er ook aan welke paarden ik bij heb. De paarden van eigenaren hebben vaak hun eigen spullen. Zaterdag in Princehage ben ik in het groen, haha. Zondag weer in het blauw. Je kan me ook herkennen aan te grote paarden, haha. Ik ben eigenlijk maar een ukkie. Mijn vriend noemt me niet voor niets ponyruiter
Startijden P'hage staan online!!!
Gomir: Ik zag dat je ook in het B rijdt zaterdag.(als ik het goed gezien heb dan) Ik zal je nummer in de gaten houden, kijken wat voor paardje je hebt.
Zaterdag komen de mensen Prodeo nog een keertje rijden, ze waren serieus geïnteresseerd zeiden ze. Dus nog even het weekend afwachten
gr margo