Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
straks kan ik opnieuw niet mee doen in waregem
Ga ik helemaal niet over klagen!
Enigste reden waarom er hier geen sneeuw mag vallen voor mij maar in de bergen wel!
Ik heb jaaaaren geskied en gesnowboard. Skiën is het gemakkelijkst geloof me!
Idd wel onhandig met dat materiaal en die stijve skibotten.
Maar snowboarden is niet zo gemakkelijk, vanaf je een brok ijs of een bubbeltje tegenkomt, en je raakt wat uit evenwicht moet je jezelf met heel je lichaam herstellen. En met een ski is 'gewoon' met je been. Maarja ik kon beter skiën dan snowboarden omdat ik het al langer deed.
Skiën deed ik alles al, tot en met zwarte pistes, diep sneeuw, buiten piste, ... Nuja tis buiten piste dat ik al eens weg gevoerd moest worden met zo'n brancard en met de ambulance weg gevoerd.
Moest ik niet kunnen zitten, was het met de helikopter oeps.
Heup zwaar gekneusd, gelukkig niet gebroken of ik moest met het vliegtuig terug keren naar België. 

Al vond ik het wel heel ambetant op platte stukken en smalle paadjes. Met skiën kan je nog schaatsen met hulp van je skistokken, maar met snowboarden moet je wel al vaker 1 voet los doen en voortduwen, vrij lastig.
De gemakkelijke pistes (groen en blauw) ging makkelijk met snowboard, rood ook maar op zwart had ik wel wat schrik.
Dat gevoel ga je nooit helemaal verliezen hoor Hanne. Mijn merrie is nu 4 jaar geleden ingeslapen en ik mis die dame nog elke dag. Moest het mogelijk zijn en me de helft van mijn leven kosten, ik zou ze terughalen...
Daaphh schreef:Ik ben jaren terug ook eens gaan skieen, dat vond ik wel leuk! maar heb toch liever de zon :p
Alleen heb ik Iskander nog maar 3 maand en ben ik echt van plan hem eerst in te rijden en dan wel te zien.Daaphh schreef:Als hel toch wilt verkopen kan je een beetje uitrekenen hoeveel winst je kan krijgen nu, als hij natuurlijk een mooi bod doet..
Hier is cas ook verkocht. Voor de jumping, dat gaat hem goed in eijn.
maar dan denk ik niet dat ik nog hetzelfde kan terugkopen voor dat geld. (goede afstamming, goed springen, mooie draf en liefst een schimmel)
! Was heel blij
!