Ik ben morgen ook hindernisjury bij renswoude. Ik kreeg bericht dat ik maar tot ongeveer 12 uur ingedeeld sta dus kan ik daarna mooi nog even het parcours bekijken
Balen....niet kunnen starten want Chaplin was niet rad. Komt vanuit de opperste buigpees rechtsvoor. Nu dinsdag gelijk echo dan weten we meteen hoe we ervoor staan.
Knap balen zeg! Hier ook niet gegaan zoals gehoopt; foutloos gesprongen, vlot van start en een mooie spin op hindernis 3, resulterend in zandhappen mij een raadsel waarom, aan de kant dachten ze aan de zon die net doorbrak. Niets aan te doen iig, ik baalde wel waanzinnig
Hoop het ook. Overbelasting lijkt me namelijk bijna niet kunnen, omdat hij juist de afgelopen paar weken het heel rustig aan heeft kunnen doen. Maar ja, peesblessures komen pas naar voren als het echt foute boel is. Ik maak me best een beetje zorgen.
Jan10fotografie was er weet ik via facebook. Verder geen idee.
Ik heb vandaag (uiteindelijk) heerlijk gereden in Hulsberg. Wat een partij gave cross maar wel lekker op niveau! Omdat het doel een winstpunt rijden voor het NK was wel 2x een alternatief genomen. Maar topper crosst gewoon weer foutloos rond! En de dressuur gaat ook steeds beter ! Ik geniet nog even verder op mijn roze wolk/heuvel.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-06-17 14:47
Top Mariska!
Hier redelijk goed nieuws. Wel een beschadiging op de pees, maar minimaal. Twee weken complete boxrust, stappen a/d hand, na 2 weken kijken of hij weer rad loopt en dan mogen we stappen onder de man. Na maand weer een echo en dan hopelijk weer opbouwen. NK is dus van de baan, maar prognose is goed dus dat geeft hoop.
Oh pfiew Susan, balen van het NK maar een blijvende blessure zou nog veel zuurder zijn. Lekker herstellen en dan is er nog steeds een deel van het seizoen over!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-06-17 17:52
Na het springen merkten we het. Maar hij wordt eens per 3 weken gemasseerd, en de laatste keer een week geleden viel op dat hij strak in zijn rug was. Dat is hij normaal nooit, hij is juist heel los daar altijd. Dus misschien had hij er toen ook al last van maar toonde hij het nog niet. Want de afgelopen week hebben we niet gemerkt dat hij onregelmatig liep.
Idd lekker herstellen. Met wat geluk mogen we er voor onze vakantie weer rustig op gaan zitten, kan hij lekker mee 2 weekjes rustige buitenritjes maken.