Rijd je zusje nou helemaal niet meer of? Ze was zo leuk aan de gang met Zazoe
TeeGee
Geplaatst: 22-11-11 18:13
Ze heeft een andere
rowo
Geplaatst: 22-11-11 18:13
Het kwam op ons pad. Heb het ook zelf geregeld.... Maar dat het zo snel ging had ik niet verwacht. Vorige week zaterdag zat er tussen het 1e telefoontje en het rondmaken qua geld nog geen 4 uur. Afgelopen week bloedonderzoek gehadn en heb haar gister weggebracht. Vandaag gaat ze met nog wat andere naar Dld voor quarantaine en over 30 dagen naar Taiwan.
Volgend jaar had ze toch verkocht moeten worden, en dan zul je zien dat het niet wou vlotten. Dus tja, ben realistisch genoeg om in te zien dat het beter is zo. Al had het van mij nu nog niet gehoeven
Laatst bijgewerkt door rowo op 22-11-11 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Vandaag met mams naar intratuin geweest, stond zo'n leuk kerstboompje, toch maar mee genomen, ook al is sinterklaas het land nog niet uit haha. Vandaag voor het eerst op me pony gezeten, liep wat voorzichtig maar wel goed en paardje had er een beetje erg veel zin in en was erg sterk...
Verstandig toch Mandy! En ze worden daar echt wel goed verzorgd
Sannnn
Geplaatst: 22-11-11 18:35
Sultank schreef:
Tientjeh, ik ga ook naar Gorssel van het weekend, ga je zaterdag of zondag?
Waarom ga je helemaal naar Gorssel? Dichterbij zijn ook mooie spring cc's! Wat onverwachts Rowo! Had die niet zien aankomen!
Hier beetje ziekjes, heerst echt. Even rustig aan doen en dan straks maar naar club, dressuurles.
caro29
Geplaatst: 22-11-11 18:51
Hoi,
Over de kosten voor het starten in het buitenland: ik betaal 30 euro aan het begin vh jaar. Het schijnt voor mijn licentie te zijn maar volgens de knhs heb ik geen licentie maar wordt het gewoon met de vereniging geregeld en zijn de 30 euro voor degene die het regelt. Dus ook gewoon namen enzo verzamelen en opsturen en de uitslagen doorgeven aan de knhs. Jeetje wat een kosten om 1* te starten. Denk dat ik maar een rijke vent ga zoeken die mij wil sponsoren Mijn schimmel wil ik ook wel bij de hengst maar wil er eerst een sport predikaat bij. Ster ibop spr sport ziet er best leuk uit. Ga niet voor het keurpredikaat want het is geen keuringspaard.
@ rowo gefeliciteerd met de verkoop. Helemaal gemist dat deze te koop stond. @ Sannn beterschap
muts_marijke
Geplaatst: 22-11-11 18:56
Goeiemiddag
@ Noor ik ben heel benieuwd naar die kleur. Ik wil nog graag een antraciet kleurige muur in de woonkamer. Ga dus die van jou eens goed bekijken. @ Hilde fijn dat je weer effe tijdelijk werk hebt! @ Mootje balen dat hij er dan niet is. Geen handige communicatie. @ Sanurie dat klinkt niet fijn. Hopelijk helpt de fysio. Fijn dat Urban lekker liep. Laat je het wel eens filmen? Misschien een idee omdat je dan toch een heel ander idee krijgt van je eigen rijerij. @ Annetje dat komt zeker door al mijn wijze raad hier he, dat ik voor je gevoel ouder ben! hahaha moet even heel hard om mezelf lachen! Nee joh ik ben nog maar een broekie! @ Renske wij betaalden in Varsseveld minder. Maar dat kwam omdat wij het paard daar nooit lieten overnachten @ Mandy waarom zet Irene hem nu al weer te koop, ze rijd er nog niet zolang op toch? @ Bianca ik verdiende bij Nijhof meer dan nu, ben het dus niet helemaal eens met jou woorden dat paarden werk niet goed betaald. Zal vast niet overal zo goed zijn maar toch. @ Renske ik denk als jij niet goed genoeg bent om proffessioneel in de paarden te gaan dat er hier geen een goed genoeg is om proffessioneel in de paarden te gaan Niet zo onzeker zijn joh!!!! @ Mandy zooo heey! Das een eind weg! Gefeliciteerd! Wel heeeel snel gegaan dus! @ Jantine en Sultank ik spring ook mee in Gorssel dit weekend. Gaan weer voor het eerst dus alleen een rondje BB.
Sannn: Het is mijn eerste wedstrijd weer na het Ei en daar ging het niet zo goed. En als er veel bekenden zijn word ik altijd vet zenuwachtig, dus eerst weer even een keertje op een terrein waar ik niet zoveel ken. Daarna kom ik weer lekker in de buurt springen haha! Marijke: Welke dag moet je?
Ik moet zondag. Maar ben voor het laatst op onderlinge springwedstrijd geweest in April. Wil dus vooral alleen maar gaan om het gaan. Hopelijk pakken we een lekker ritme en gaan we tevreden naar huis. Komt met jou ook vast wel goed. Staan altijd fijne parcoursen in Gorssel!!!
Ik heb net even de startlijst bekeken. Geert en ik doen beide BB en hij daarna nog een rondje B. Op zondagmorgen. Wel vroeg na een feestje op zaterdag avond
Ahh op die fiets, succes dan Stephanie! Leuk Marijke dat je weer begint met springen.
Wat kan je je beroerd voelen zeg. Net even op bed gelegen, beter niet kunnen doen. Zo naar club, dressuur prikken. Is koud buiten.
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-11 20:42
karen nee nog nooit gezien maar lijkt me opzich wel wat verder komen er prijsen voorbij voor de internationale sgws noor ik heb de paarden ook als hobby erbij. Lesgeven doe ik dan al een beetje en jureren zou ik ook nog wel graag willen doen Ik zou ook wel halve dagen willen werken en dan de paarden erbij. Maar dan moet ik wel een rijke vriend zoeken of de lotto winnen mandy mooi dat het zo op je pad kwam alleen is het allemaal wel heel snel gegaan zo te lezen sannn beterschap marijke mooi dat je weer op cc gaat springen met zeus sultank ik ben feb in gorssel geweest en inderdaad heel fijn parcours
ga vanavond ook maar eens optijd naar bed. ben echt zo moe.
Karen, dat klinkt ook wel interessant. Zij weten natuurlijk precies wat er kwa hengst bij zou passen.
Mandy, dat is onverwachts. Maar je hebt gelijk, zou het ook doen als er zoiets op je pad komt en er word genoeg geld gegeven.
Marijke, ik ben er ook zondag. Moet vlak na Geert geloof ik. nr 10.
Annetje
Geplaatst: 22-11-11 21:14
Paardje wat Mootje plaatst vind ik erg leuk! Ziet er inderdaad lief uit, maar ik weet niet of je iets aan lieve uitstraling hebt op wedstrijd
Werk in de paarden is niet aan mij besteed. Rijden kan ik daar bij lange na niet goed genoeg voor en dat gaat ook nooit goed genoeg worden. Verder ben ik echt te lui aangelegd om zulk zwaar werk te doen
Rowo dat is een eind weg om een paard naar te verkopen! Sterkte ermee, lijkt me nooit makkelijk
Vies net weer gewandeld en die was weer iets té fris. Hij vond alles eng en was ineens een stukje groter dan normaal. Hij schijnt de hele dag ook aan het stoeien zijn geweest... nu maar hopen dat we woensdag goed nieuws krijgen en we op kunnen gaan bouwen. Als ik hem zo vrolijk zie huppelen kan ik echt niet wachten om aan het werk te gaan met 'm!
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-11 21:19
Volgende keer wil ik ook weer springen in gorssel. zaterdag ga ik een keer springen in lunteren (ook nog nooit geweest)
Yerbo & Branco de andere 2 wilde niet
Leliaardje
Geplaatst: 22-11-11 21:56
Ik heb braaf mee gelezen, maar heb niet echt iets bij te dragen aan de gesprekken . Rowo: gefeliciteerd. Spannend zo'n eind weg! Sannn, beterschap Itsme: lieve foto's .
Wij hebben zondag weer Connemara crossdag bij Rob. Wordt weer leuk: 21 crossmonsters .
Ik ga donderdag de pony's toch maar echt binnenhalen. Ze hebben nog maar ernstig weinig te eten in de wei en als het ook nog gaat regenen, dan staan ze daar alleen maar te balen. Kan ik nog mooi de wei laten slepen voordat het echt nat wordt.
CoriienRN
Geplaatst: 22-11-11 21:59
Rowo jeetje!! heftig! Karen gekke t Lau hoe gaat het met je knie? Eef kop op!! Met de dressuur
Niet echt veel onthouden
Gister heeft Jack een APK gehad kwam iets onverwachts uit dus daar ben ik wel ff zoet mee! Wil het niet echt openbaar maken pb'en mag