ik heb Bokt open, de live stream en de live commentary van Horse and Hound en dan zou ik op mijn iPhone nog het radiocommentaar kunnen aanzetten
(iPhone is nu voor de tussenstanden, starttijden etc )
fatal_flower
Geplaatst: 24-04-11 15:43
o ja ook handig! hehe Ik heb bokt niet de hele tijd open, maar vind de livestream niet zo spannend nu H&H heb ik ook open staan, dat geluid is wel irritant elke keer als er een nieuw bericht is..(heb ik nu dus uitgezet)
Dat klinkt ernstig... Ik heb die H&H weggeklikt, werd gek van dat getik elke keer met nieuw bericht. Heb die appiclication op m'n iphone, daar kan ik dat dus mee kijken.
H&H is toch wel handig, die zijn erg goed op de hoogte. Dat geklik kun je gewoon uitzetten.. Ik hoop dat de amazone er bovenop komt. Het paard was in ieder geval ok zo te lezen
Morgen toch weer even BBC kijken. Dan hebben ze ook beelden van de helmcamera's. Ook erg leuk!
EvelienH
Geplaatst: 24-04-11 16:27
Jantine, daar mag je zeker trots op zijn! JN, Mooie punten en gefeliciteerd met je prijs! Mijn eerste cross is Castenray. Marjan, ik ben erg benieuwd naar de foto's van je huisje. Annetje, dat is inderdaad wel heeeel kort. MM, af en toe is uitslapen heel fijn. Margriet, wat een schatjes!
Caap was super vandaag, heb alles wat in en om het water staat gesprongen en hij deed het super! Conditie zit ook goed, handig ding die hartslagmeter.
Ik ben het warme weer alweer zat, krijg altijd zo'n hoofdpijn met dit weer. Moet zeggen dat ik ook gewoon vergeet te eten en drinken en daar ga je, je ook niet beter van voelen.
Hallo, fijne paasdagen k heb het bestandje gedownload alleen hij doet het niet, wat ben ik vergeten? of ist al afgelopen k dacht dat het tot 1715 duurde toch?
EvelienH
Geplaatst: 24-04-11 16:41
Mij lukt het ook niet! Het programma staat nu wel op mijn pc maar hij doet het niet. Las iets over 'connect' maar zie het nergens staan.