Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen ik Hetje kreeg ging hij standaard stilstaan tijdens een dressuurproef. Hebtoen 1x L1 gestart en had wonder boven wonder een winstpunt. Maar merk gewoon dat nu ik een paar x gedressuurd heb hij gehoorzamer wordt in de proeven. Zeker die M2 proeven moet hij gewoon luisteren. Hij knapt echt heel erg ervan op.
Heb spontaan geen honger meer!
Ik heb net meer een beetje schoongemaakt, moet jammer genoeg ook gebeuren. Voel me al wel wat beter dan gister maar ben nog niet echt fit.
Zeker in de basissport... Zondag ook zo een in 't L2 gezien, vind ik niet fijn om naar te kijken 
In 12 jaar 7 serieuze vriendjes (> 6 maanden) gehad, valt toch mee? 
..
. 
Hopelijk ben je snel weer fit!
Maar tegenwoordig lijkt het wel helemaal 'je van het'
Heb er nu al weer zin in. Nu ga ik mezelf maar weer aan de studie schoppen, ben al weer helemaal afgeleid.

jipje_niekje schreef:@Anthea: Altijd leuk om vakantieplannen te maken![]()
@Caro: Leuk voor je reismaatje, maar minder voor jou.... Misschien samen met Dorien gaan, maar dan naar NZ![]()
@Laura: Oeps, dat is inderdaad wel vroeg

Eind maart gaan vriendlief en ik een weekendje naar Gent en miss in juni nog een zon, zee strand vakantie. En dan is het wel weer genoeg voor de aankomende 2 a 3 jaar