[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 16:28

Ik wist ook niet dat het doorgestoken kaar was. Zowel de man als die 30 vrouwen staan daar gewoon te acteren en krijgen betaald?
PB; hoe heb je daar dan geld mee kunnen winnen?

Grr, wat staat hieronder trouwens een irritante banner. Het lijkt net door zijn grote witte vlak alsof je daar de tekst voor jet topic wil typen. Maar als je er per ongeluk op klikt start dat ding op :(

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 17:49

Hooooooooooooooooooi :D ,

@PB: Dat is een mooi bedrag zeg :D !!
@Snoekiej: Mooi dat je een baantje hebt, lekker zakcentje :j ...
@Kim: Jeetje := , balen dat het allemaal zo loopt, maar je weet al wel waar je aan toe bent.. dat scheelt :) .

De zoon van een collega van mij zit op de V- Acadamy, de academie voor televisie van Veronica en zijn moeder vertelde mij ook dat alles opgezet wordt, vaak tot in de detail.. Behoorlijk nep allemaal :D .

Eén uurtje geslapen vandaag :z ...
Vandaag is Esther langs geweest om te kijken of het zadel van Wo nog lag zoals het hoort en hij ligt nog super!! :D Wolin heeft alleen een flinke hap op haar zij, precies waar het zadel ligt, dus daarna niet meer gereden :n , zat ook een kleine zwelling rondom de hap.. wel een heel stuk gewandelt en ik ga vanavond nog even met haar fietsen!! 8-)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 18:56

Ik heb ook alles in het zwart!
BVW de wond ziet er opzich wel mooi uit!
Klinkt idd wel interesant Snoekiej! Leuke veulens ook!
Mirte mooie foto!
Jeetje mo dat is schrikken!
Onze paarden zitten ook in het fonds. Krijgen dus alleen een minimaal bedrag bij overlijden.
EB leuke filmpjes!
Heleen fijn dat je crosstraining zo goed ging!
Anthea gefeliciteerd met je wp!
PB ben benieuwd! Denk dat ik die dan morgen krijg, maar dan ben ik er niet. Hoop dat ze hem dan bij de buren afgeven! Ow in weten zij veel heeft mijn oude buurman ook meegedaan! Die zat bij de kippenboeren!
Mo wat grappig dat je zo eigenenlijk aan je vriend bent gekomen!

Zo ik heb weer anderhalve dag gewerkt na mijn aanrijding met de boom in W'bork. Voelt allemaal nog niet helemaal goed. Iig mijn hoofd niet. Maar ja vanavond weer rustig aan doen en morgen hele dag helpen bij de trekkertrek die vriendje mee organiseert.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 21:42

hu@ margriet balen dat je nog niet 100% fit bent. De klap is dus behoorlijk aangekomen.
@ Kim hopelijk mag je woensdag vliegen.

Mijn springlesje ging fijn. Eindelijk eens les in de grote bak bij ons en liepen gelijk tegen problemen aan. Dwars doen, merriegedrag laten zien en rennen :+ . Dit was erg prettig al klinkt dat raar maar nu kon ik er ook een oplossing voor krijgen. Merrie sprong op het eind echt goed. Bij het dwars zijn kon ik haar mooi aanpakken. Dat kon in westerbork wegens de drukte niet. Ik moet nu steeds weer zwaar zitten tussen de sprongen terwijl dat erbij mijn oude instructeur eruit gestampt is. Dat is erg lastig haha maar het werkt wel!

Nu ff lekker chillen op de bank en X factor kijken. Morgen jureren op de kring en daarna snel naar huis om paard op te halen want start zelf ook in de dressuur :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 22:36

Goede avond!

Kim wel fijn als je woensdag weg kan!
Carolien lastig is dat zeg, wel fijn dat het daarna wel goed ging :) Succes morgen ;)

Kom ik vanavond van stal, Ik parkeer me auto op de oprit, komt me zwager aanlopen, ik stap uit me auto, en druk het knopje naar beneden en hup gooi zo me deur dicht :+ dooooooooom laat ik me sleutels in het contact zitten 8)7 _-:( := :o?
Dus heb maar de anwb gebelt na het prutsen met een klerenhanger :+ haha
Maar ja heb wel weer in boosheid me scooter aan de praat ge(trapt)kregen _O- dus daar ga ik zondag mooi mee naar stal :) scheelt ook benzine :+

Ik ga richting bed, kan morgen beetje uitslapen, tot 9 uur :) Daarna richting springwedstrijd

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 22:46

Subtiel van je instructeur Noor :+
Pff wat een onzin is het dan Noor, ik kijk trouwens ook viel liever dingen zoals wipe-out, mensen op hun bek zien gaan :') . Puberruil is ook zo 'fake', 10x een zin overnieuw moeten zeggen en dan de minste stukken eruit vissen :r
Zolang het geld maar echt is PB ;)
Idd actief Caroline!
Hahaha, kom je daar vanavond 'Heeeee, je was toch al weg Kim?' :+
Overfanatiek dus Shanouk :D , meisje komt uit Frankfurt :)
Fijn dat het zadel nog goed ligt Lotte!
Fijn dat het zwaar zitten werkt Caroline!
_O- slim Corien :')

Ik ga morgen met Meno nog even spelen in Roden :)
Vandaag op galop geweest, hij is echt al een stuk sneller geworden!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 22:52

Hoi meiden,

Scum, Het is allemaal doorgestoken kaart, maar niet betaald!
Corien, Slimme actie :+ Ik ga morgen en zondag fietsen naar stal... Mijn geldboom is kaal tot november ;( Momenteel rijd ik 1:15 ipv 1:20 met mijn rijgedrag }:0
Caroline, Fijn dat het uiteindelijk wel goed ging! Succes met jureren morgen.
Shanouk, Schoonmaken lijkt mij ook niet vervelend. Als het maar betaald!
Margriet, Balen dat je je nog niet fit voelt.

Voor iedereen die morgen gaat trainen/wedstrijd rijdt: Veel succes!

Mijn paard loopt in de paddock en los 100% rad. Ik heb morgen les, dus vraag voor de zekerheid mijn instructeur te kijken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 22:57

Ja idd echt slim :n :o? hahaha

Mo ja ik ook maar ja als ik dan een ingeving krijg ik wil naar het strand ken dat dus niet ;)
Maar ja dan houd ik me wel in kwa rij gedrag ;)

Fijn dat je paard weer goed is Mo :D

Mensen succes morgen!!

Ik ga op bed!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 11:08

Zo het is hier rustig geweest!

FIjn dat hij weer rad lijkt Mo!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 11:26

Het is hie inderdaad rustig!

Ik ben vanochtend al druk geweest: terras schoongemaakt en huis schoongemaakt. Nu staat er nog een hele grote afwas, was gisteren bleven 5 vriendinnen eten.

Morgen ga ik mij proberen ertoe te zetten om de ramen te lappen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 11:40

Schoonmaakkriebels ;) ?

Mijn zusjes en ik zijn nu even alleen thuis, oudste zusje en ik zijn aan het opruimen. Vonden het alleen wat warm, dus schuifpui open gedaan. Komt ons jongste zusje helemaal blij aangelopen, roze verf op haar handen, heeft ze besloten om haar speelhuisje (zo'n houten hokje) even te gaan verven _O- . De deur is roze _O- . Die verf is dus voor haar gewone kamer :')

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 13:31

Haha wat grappig van je zusje Mirthe!
Corien, dat was ook niet zo handig van je auto. Had je geen reservesleutel ergens?
Mo, lekker aan de schoonmaak dus! We hadden vandaag ook grote schoonmaak op het werk, maar ben gelukkig vanmiddag vrij, dus ik kom er grotendeels mooi onderuit :D

Lekker weer vandaag zeg! Straks maar even een buitenritje maken ofzo!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 14:01

Goeiemiddag!
Ik heb vanochtend hardgelopen en Vorstin heeft alweer mooi losgelopen :) Morgen lekker buitenritje in de Vlietlanden! Vanavond ga ik bij mijn zus asperges eten :9

Hoop mensen aan het schoonmaken geslagen!
Haha Corien, slimme actie :+
Caroline, lekker dat je nu aan die merrieproblemen kon werken
Mooie actie van je zusje Mirthe :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 14:41

Middag!! :wave:

Heb om 13.00 uur mijn eerste autorijles gehad.. Aankomende week en de week erop staan gelijk goed volgepland :D .. Ik moet zeggen de BMW 118 d reed een stuk lekkerder dan het Peugeotje van mijn vader :)) ...

Ik ga eerst even een advertentie maken, heb heel wat spullen die ik ga verkopen :) . Zometeen met Wolin lekker even een ritje maken, even kijken hoe de beet is op haar zij..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 16:42

Hoi,

Net terug van CC. 1e proef ging fijn 190 pnt. 2e proef stonden de letters helemaal niet recht goed waardoor je amper kon rijden. De K en de F stonden maar zo'n 6m van de e/b af. E/B stonden ook niet recht tegenover elkaar. Waardeloze ring en paard wilde ook niet lopen. Dus mevrouw maar even medegedeeld dat zij daar maar even overheen moet stappen. Ondanks het niet willen stoppen met achteruit lopen, overspringen in galop en 3x weer stil moeten zetten toch nog 178pnt. Na de proef de jury verteld dat de letters fout stonden. Hij beweerde eerst dat het niet goed stond maar ik was de laatste in de M1 dus hij ging het niet veranderen. Ik had het ook aan het meisje M2 verteld. Uiteindelijk ging hij het toch verzetten. Blijkt dat er al meerdere in de M1 er wat van hadden gezegd. Verder mega slechte bodem, erg hobbelig/ongelijk en hard. Maar ja paard heeft weer wat geleerd!

@ mirthe leuk zo'n zusje haha
@ corien handige actie haha

edit typo's

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 18:02

Goede middag!!

ZO schoon maak kriebels mistid en MO
Lotte leuk lekker man je rijbewijs ;)
Snoek lekker "wit goud" :9 Lekker druk geweest dus :D
Carolien netjes hoor van eerste proef en je punten!! jammer van die 2de proef!
Noor nee, nou ja eigenlijk wel maar we hebben ons huis verbouwt, en me zusje was zo slim geweest om het kasje waar me sleutel in lag in een grote doos te gooien en niet meer uit te zoeken dus ik ben nog steeds die sleutel kwijt :+ Snel maar zoeken dit is ook niks!

Zo ik ben terug van CC :D

1ste parcour was 2 fase had ik 2 balkjes (te dicht er onder)
2 de parcour was Klassiek met ingeslote barage! en toen was ik FOUTLOOS :D :D :D en ik ben als 4de geëindigd :D net buiten de prijzen.

Nu lekker douchen en even op bed een uurtje, en dan vanavond een verjaardag en een feest :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 20:48

Avond!
Nog niet echt bijgelezen.. morgen weer!

Vandaag een heerlijke dag gehad in Ede. Schitterend weer, ik ben gewoon verbrand!
Eerst conditietraining met Tim, de resultaten werden later besproken. Met Jer zijn conditie zit het wel snor :).
Daarna heerlijk in de zon gezeten en gelunched, alles was prima geregeld. 's Middags nog een crosstraining. Van Tim op het veldje met de verschillende hindernissen. Niks geks gedaan, maar wel heel fijn gereden. En daarna van Martin Lips bij de waterbak. Jer pakte supergoed aan! Goede tips en een paar leuke complimenten over mijn paard gekregen. :D
Valt me op dat alles om rust, ontspanning en vertrouwen draait en om de juiste techniek boven de sprong. Echt heel leerzaam. Was best duur, maar omdat we kleine groepjes (max 3) hadden, kregen we lekker veel aandacht.
Evie, was jij nou kijken vanmiddag? Ik wist het niet zeker :o

Nu nog even op verjaardag.. :Z

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 21:36

Hallootjes!!

Wauw Noor, dat klinkt goed *D !! Fijn dat je zo'n goede dag hebt gehad, volgens mij kan je hier weer lekker mee vooruit, super!! +:)+
Corien, Gefeliciteerd!! Jullie gaan lekker zeg!! :))

Nou, even heerlijk gereden met Wolin in the sun 8-) , niet zo heel ver, want was alweer eventjes geleden dat ik had gereden.. maar Wolin was me ontzettend aan het uitproberen!! Kon nog bijna lopend naar huis, want ze gooide me er bijna af na een flink stuk galopperen!! :)) Even duidelijk geweest dat dat toch écht níet de bedoeling is >;) .. Verder was ze lekker frips aan de bips en had ze er duidelijk zin in ;) .

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 00:27

Mistid: Leuke actie van je zusje := .
Shanouk: Veel plezier morgen.
Caroline: Balen van de slechte ring, maar toch fijn dat je het eerste proefje zulke nette punten had.
Corien: Goed zeg, gefeliciteerd!
Lotte: Wol was lekker jolig zo te lezen, gelukkig ben je blijven zitten :D .
Noor: jep, ik heb met mijn moeder jullie groepje een beetje gevolgd met de training, tijdens de lunch wist ik niet precies wie je was maar dacht dat ik je amsterdamse (?) accent te herkennen ;) , maar zodra ik je op Jer zag herkende ik je wel. Hij pakte echt lekker aan en op het water werd hij op een gegeven moment helemaal fanatiek he :D.
Om de een of andere reden herken ik mensen nooit maar hun paarden wel :Y)
Het was inderdaad erg leuk dat ze echt heel de dag hadden uitgetrokken voor +- 10 mensen verdeeld in die kleine groepjes, het was het geld wel echt waard denk ik zo.
Later nog even met Martin Lips staan praten en een paar hele goede tips gekregen en ook het verhaal van die man van de hartslagmeters was erg interessant.
Vond het ontzettend jammer dat ik er als voetruiter was, maar heb toch ontzettend veel geleerd, vooral het commentaar van Martin Lips bij de waterbak vond ik ontzettend sterk.

Ik heb een paar dagen niet zo veel tijd gehad om te bokken, door slaap- en tijdtekort.
Bandido zijn been was een beetje opgezwollen, en moest door een miscummunicatie donderdagavond na mijn werk nog naar stal om medicijnen te geven, en stond om 12 uur s'nachts nog uit te mesten, de volgende ochtend stond ik om 8 uur weer op stal :7 om medicijnen te geven en de dieranarts te bellen omdat het toch een beetje was gaan ontsteken. Die heeft de wond schoongemaakt en pus eruit gehaald, waren gelukkig maar een paar druppels omdat we er zo op tijd bij waren. Nu is zijn been weer mooi dun, en Bandido krijgt alweer ontzettende praatjes met stappen :+ (wat bij Bam overigens betekent dat hij zich goed voelt en gauw weer aan het werk moet := ) dus het ziet er goed uit , morgen nog even stappen en dan maandag de dierenarts bellen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 07:30

Goeiemorgen!
De asperges waren echt goddelijk lekker! Ik ga nu gauw naar stal, aan de bak!

Leuk dat je bent begonnen met rijles Lotte! BMW rijd inderdaad lekker 8-)
Gefeliciteerd met je winstpunt Caroline! En de tweede proef was ondanks alle foutjes ook nog hoog dan!
Gefeliciteerd met je winstpunten en je prijs Corien :D Je hebt de smaak te pakken!
Klinkt heel leerzaam Noor! Ik dacht dat het een tweedaagse cursus was? Wat vertelde Martin allemaal?
Fijn dat Ban zich weer wat beter voelt Evie!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 09:45

@ Evie: Amsterdams accent, IK?! :o Jer werd behoorlijk fanatiek ja! Martin wilde ook alles van hem weten na afloop :D . Fijn dat het met Bam de goede kant weer op gaat!!! Ik herken mensen ook beter aan hun paard, dan zonder ;) Alleen Laura herkende ik meteen aan haar blonde staart :o
@ Snoek: Martin richtte zich met name op de techniek bij het aanrijden van een waterinsprong of een afsprong en de houding en zit bij zo'n sprong.
Zie ook: http://www.rabosport.nl/paardensport/Martin%20en%20Tim%20Lips%20geven%20clinic. Jer en ik zijn uitgebreid in beeld ;)
@Corien: Gefeliciteerd, knap hoor!
@Caroline: ook gefeliciteerd met je wp, merrie komt er wel zo te horen!
@Mo: fijn dat je paard weer rad is, ging je les ook goed?

Zal Jer vanmiddag even loswerken en langs de weg stappen met Nudine. Denk dat Jer ook een leuke dag heeft gehad, maar natuurlijk wel erg lang in de trailer gestaan. Toen we terugkwamen, heb ik hem nog even in de paddock gezet. Daar moesten alle mesthoopjes uitgebreid besnuffeld worden, even lekker plassen en natuurlijk uitgebreid rollen <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 09:48

Goedemorgen,

WL, Leuk dat je met rijlessen bent begonnen!
Noor, Klinkt als een supergeslaagde training!
Shanouk, Asperges :9
Corien, Gefeliciteerd met je foutloze rit!
Caroline, Gefeliciteerd met je winstpunt
EB, Jammer dat je zelf niet hebt meegedaan. Fijn dat het al beter gaat met Bam!

Gisteren er weer voor het eerst op gezeten na het voorval van woensdag. Hij liep heel erg fijn en helemaal rad, gelukkig. Rechtsom wilde hij zijn achterhand niet ondertreden (as usual), maar verder ging het top! Vandaag ga ik even naar het braakliggende terrein van de A4. Kijken of ik erop kan zitten! Hopelijk ligt er nog wat water, dan kan ik even oefenen voor mijn eerste crosstraining bij Rob.

Vanmiddag op kraamvisite en dan gezellig eten met mijn vriendje <3

Ik heb trouwens vrijdag een vast contract gekregen op mijn werk (ik werkte eerst via een detacheerder bij dat bedrijf)!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 09:54

Nog 1 kleine spam, dan zal ik jullie er niet meer mee lastig vallen. Ben beetje overenthousiast geloof ik ;)

Fijn dat het zo goed ging Mo! Veel plezier vandaag!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 10:34

Goedemorgen!

Noor: Wat gaaf zeg!
Corien: Gefeliciteerd met je foutloze ronde
Caroline: Gefeliciteerd met je wp. Wel balen van het veld en van ring 2
Lotte: Wolin was weer lekker fris dus :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 12:45