PB; hoe heb je daar dan geld mee kunnen winnen?
Grr, wat staat hieronder trouwens een irritante banner. Het lijkt net door zijn grote witte vlak alsof je daar de tekst voor jet topic wil typen. Maar als je er per ongeluk op klikt start dat ding op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,
!!
...
, balen dat het allemaal zo loopt, maar je weet al wel waar je aan toe bent.. dat scheelt
.
.
...
Wolin heeft alleen een flinke hap op haar zij, precies waar het zadel ligt, dus daarna niet meer gereden
, zat ook een kleine zwelling rondom de hap.. wel een heel stuk gewandelt en ik ga vanavond nog even met haar fietsen!!
. Dit was erg prettig al klinkt dat raar maar nu kon ik er ook een oplossing voor krijgen. Merrie sprong op het eind echt goed. Bij het dwars zijn kon ik haar mooi aanpakken. Dat kon in westerbork wegens de drukte niet. Ik moet nu steeds weer zwaar zitten tussen de sprongen terwijl dat erbij mijn oude instructeur eruit gestampt is. Dat is erg lastig haha maar het werkt wel!
Succes morgen
dooooooooom laat ik me sleutels in het contact zitten
haha
dus daar ga ik zondag mooi mee naar stal
scheelt ook benzine 
Daarna richting springwedstrijd
. Puberruil is ook zo 'fake', 10x een zin overnieuw moeten zeggen en dan de minste stukken eruit vissen

, meisje komt uit Frankfurt
slim Corien
Ik ga morgen en zondag fietsen naar stal... Mijn geldboom is kaal tot november
Momenteel rijd ik 1:15 ipv 1:20 met mijn rijgedrag
hahaha
?
. De deur is roze
. Die verf is dus voor haar gewone kamer

Morgen lekker buitenritje in de Vlietlanden! Vanavond ga ik bij mijn zus asperges eten

.. Ik moet zeggen de BMW 118 d reed een stuk lekkerder dan het Peugeotje van mijn vader
...
. Zometeen met Wolin lekker even een ritje maken, even kijken hoe de beet is op haar zij..
Lekker druk geweest dus
Snel maar zoeken dit is ook niks!
en ik ben als 4de geëindigd
net buiten de prijzen.
.
!! Fijn dat je zo'n goede dag hebt gehad, volgens mij kan je hier weer lekker mee vooruit, super!!
, niet zo heel ver, want was alweer eventjes geleden dat ik had gereden.. maar Wolin was me ontzettend aan het uitproberen!! Kon nog bijna lopend naar huis, want ze gooide me er bijna af na een flink stuk galopperen!!
Even duidelijk geweest dat dat toch écht níet de bedoeling is
.. Verder was ze lekker frips aan de bips en had ze er duidelijk zin in
.
.
.
, maar zodra ik je op Jer zag herkende ik je wel. Hij pakte echt lekker aan en op het water werd hij op een gegeven moment helemaal fanatiek he
.
om medicijnen te geven en de dieranarts te bellen omdat het toch een beetje was gaan ontsteken. Die heeft de wond schoongemaakt en pus eruit gehaald, waren gelukkig maar een paar druppels omdat we er zo op tijd bij waren. Nu is zijn been weer mooi dun, en Bandido krijgt alweer ontzettende praatjes met stappen
(wat bij Bam overigens betekent dat hij zich goed voelt en gauw weer aan het werk moet
) dus het ziet er goed uit , morgen nog even stappen en dan maandag de dierenarts bellen. 
Je hebt de smaak te pakken!
. Fijn dat het met Bam de goede kant weer op gaat!!! Ik herken mensen ook beter aan hun paard, dan zonder
Alleen Laura herkende ik meteen aan haar blonde staart