Rosalie ja idd heb vandaag 4 mailtjes ala solicitatie brieven verstuurt, dus ja
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-09 21:33
Goedenavond! Vorstin had vandaag lekker vrij. Morgen springles Daarna ga ik naar mijn vader, tussen 5 en 6 ergens wordt ik dus gebeld of ik geslaagd ben. Spannend
Gefeliciteerd met je broertje Andrea! Balen van je toets Kim Gefeliciteerd Rosalie! Ook lekker!
Tussen 5 en 6? Jeetje wat laat.. k vind van 3 tot 4 al laat, want dan krijgt mijn broertje de uitslag.
Jetske
Geplaatst: 17-06-09 21:37
Andrea: mooi dat je broertje geslaagd is! Kim: jammer dat je laatste toets niet zo goed ging. Rosalie: mooi dat je vriend geslaagd is voor zijn CE rijbewijs Succes met je springles Shanouk! Spannend idd, of je geslaagd bent
Ach uitrusten kan natuurlijk wel alvast, he Corien
Ik heb vorig weekend voor het eerst officieel gesprongen met Lasko. Het ging wel goed. Beide parcoursen foutloos + beide barages foutloos. De eerste 4 wp's alweer binnen
Laatst bijgewerkt door Jetske op 17-06-09 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
_Snow_White
Geplaatst: 17-06-09 21:38
Spannend!! Hang je ook de vlag uit? fijn Jetske gefeliciteerd met de wp's
net nog op Blue gereden mijn broertje op Foxy he halfzusje van Blue, is alleen vergeten te groeien Nog even geoefend voor bestgaande rijpony want ze gaan allebei mee naar de welshkeuring maar dat vind Blue wel leuk alleen maar uitgestrekte draf
Nou doe maar niet rond 5en Mirthe Dan worden namelijk de niet-geslaagden gebeld. De geslaagden worden pas om 6 uur gebeld! Ik ga gewoon lekker een dvdbox van House kijken, dan heb ik de tijd niet eens door
Gefeliciteerd met je eerste winstpunten met Lasko Jetske! Gaat goed met jullie
Toen ik examen deed (jeetje das echt al lang geleden), dan werd je alleen gebeld als je niet geslaagd was. Mijn achternaam begint met een A en we hadden maar 40 VWO kandidaten ofzo. Dus na 10minuten was ik eigenlijk al zeker (en dat was een wereld wonder )
kimdepim
Geplaatst: 17-06-09 22:10
Netjes Jetske
Ik heb net beide paarden fijn gereden. Morgen avond springconcours met beide paarden in Gorredijk . Word opgehaald vanaf Leeuwarden anders ben ik niet optijd thuis als ik met de bus moet. Heb alles al klaargezet, dus kan me morgen omkleden, paarden in de kar en weg .
Nog 2 dagen praktijk lopen en dan vakantie! Kan niet wachten! Ben er klaar mee ! Stomme toets enzo. Blegh. Lekker vakantie! .
Bij ons word je ook alleen tussen 5 en half 6 ofzo gebeld als je gezakt was .
Marije112
Geplaatst: 17-06-09 22:14
Lekker hoor Kim!
Mijn achternaam begint ook met een B, dus ik weet het ook redelijk snel.
Mijn achternaam begint met een H, dus ik wordt denk ik wel bijtijds gebeld Trouwens, Pretty Woman is op tv Ben ff een stukje kijken1
viefdepief
Geplaatst: 17-06-09 22:50
Spannend allemaal Ik zal ook voor jullie duimen!!
Kim: Succes alvast voor morgen. Echt balen van je toets Jetske: Wat netjes voor jullie eerste wedstrijd
Ik ben alweer een hele dag bezig met het onderzoek. Wordt er helemaal gestoord van Denk dat ik zo maar ga stoppen. Morgenochtend om half 9 moet ik een korte presentatie erover houden en wil er niet al te slaperig bij staan. Vooral erg leuk omdat het nog niet eens echt af is (deadline verslag is volgende week) Vakantie duurt hier helaas nog even. Heb 1 juli mijn laatste tentamen van dit studiejaar. Gister wel mijn beoordeling voor het onderzoek van Treinflirt teruggekregen. Een 7,3 Wel een mooi cijfer, aangezien we gelijk een definitieve versie hadden ingeleverd. Weer 5 EC! Ben er wel blij mee had nog wel wat EC'tjes nodig gezien ik vorig jaar niet alles gehaald had..
AntheaV
Geplaatst: 17-06-09 23:23
Spannend allemaal! Ik werd gebeld toen ik wedstrijd had, SGW Ede Net degene voor mij was in de springring en toen werd ik dus gebeld Wat een timing
Vief: Super van je cijfer!
andrea16
Geplaatst: 17-06-09 23:38
Iedereen succes morgen met de examenspanning!
Haha dat is ook wel hilarisch Anthea
Springles ging vanavond zoooo fijn Stond een lijntje op 4 galopsprongen maar reed em maar op 5 omdat ze niet zo groot is en ik haar graag rustig wil houden bij het springen. M'n instructeur gaf de tip dat ik haar na de 1e sprong wat eerder weer bij elkaar moest hebben, deed ik dat, damn wat verzamelen dat paard! Zo lekker licht in de hand, dat ben ik niet gewend met springen Parcoursje ging verder ook helemaal super, lekker constant ritme en ontspannen springen.
Volgende week is er weer oefenparcours tijdens de springlessen dus dat komt mooi uit met het oog op onze eerste springwedstrijd. Voor die wedstrijd ga ik nog een keer bij m'n instructeur een parcoursje springen en dan zien we wel hoe het gaat
AntheaV
Geplaatst: 18-06-09 00:50
Andrea: Wat fijn dat je springles zo goed ging! Dat geeft zo'n mooi gevoel, dan weet je gelijk weer waarom je het zo geweldig vindt
Ik ga nu m'n laptop afsluiten en proberen te slapen, ben best wel gaar. Trusten!
_Snow_White
Geplaatst: 18-06-09 07:12
Goedemorgen
Andrea: altijd fijn als je zo'n "lichtgewicht" paardje hebt
Toen ik examen deed kon je dus de hele dag door gebeld worden. Tussen 9 en 17 uur Om 16.55 ging de telefoon. Ik helemaal over de rooie... was het mijn tante om me te feliciteren
viefdepief
Geplaatst: 18-06-09 07:28
Haha dat had ik ook Scum Gelukkig had tante het wel goed aangevoeld, maar ik schrok me rot
Ik kreeg gisteravond een sms'je (om 11 uur) of ik geslaagd was, van een vreemd nummer. Zal wel verkeerd zijn geweest, gezien ik nog minimaal 2 jaar moet
jipje_niekje
Geplaatst: 18-06-09 07:44
Goeiemorgen! @Andrea: Fijn dat Twizz zo lekker sprong! @Alle examengangers: Ik zal voor jullie duimen vandaag!
Wij werden tussen 2 en 4 gebeld, ik netjes om 2 uur naar de telefoon, zag ik dat er al iemand had gebeld, was dus te laat Ik moest toen ook een herexamen doen. Daarna werd ik netjes op tijd gebeld en was ik uiteindelijk toch geslaagd.