Kim, helaas van je toets
Rosalie123, een vriend van mij is vandaag ook voor zijn CE geslaagd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb vandaag 4 mailtjes ala solicitatie brieven verstuurt, dus ja

Nog even geoefend voor bestgaande rijpony want ze gaan allebei mee naar de welshkeuring maar dat vind Blue wel leuk alleen maar uitgestrekte draf

Dan worden namelijk de niet-geslaagden gebeld. De geslaagden worden pas om 6 uur gebeld!

) 
. Word opgehaald vanaf Leeuwarden anders ben ik niet optijd thuis als ik met de bus moet. Heb alles al klaargezet, dus kan me morgen omkleden, paarden in de kar en weg
.
! Stomme toets enzo. Blegh. Lekker vakantie!
.
.
Ben ff een stukje kijken1 

Denk dat ik zo maar ga stoppen. Morgenochtend om half 9 moet ik een korte presentatie erover houden en wil er niet al te slaperig bij staan. Vooral erg leuk omdat het nog niet eens echt af is (deadline verslag is volgende week) 
Wel een mooi cijfer, aangezien we gelijk een definitieve versie hadden ingeleverd. Weer 5 EC! Ben er wel blij mee had nog wel wat EC'tjes nodig gezien ik vorig jaar niet alles gehaald had..
Stond een lijntje op 4 galopsprongen maar reed em maar op 5 omdat ze niet zo groot is en ik haar graag rustig wil houden bij het springen. M'n instructeur gaf de tip dat ik haar na de 1e sprong wat eerder weer bij elkaar moest hebben, deed ik dat, damn wat verzamelen dat paard! Zo lekker licht in de hand, dat ben ik niet gewend met springen
Parcoursje ging verder ook helemaal super, lekker constant ritme en ontspannen springen.

Ik moest toen ook een herexamen doen. Daarna werd ik netjes op tijd gebeld en was ik uiteindelijk toch geslaagd. 

Ik zou net wel, of net niet slagen.. gelukkig belde mij niemand.