[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:36

renske: ik ben uitgereden. Op de weilanden mag ik niet rijden met de paarden *stel je voor da t gras kapot gaat*. En die van mij zijn niet zo heel braaf alleen buiten.. Dus daar had ik ook nog geen zin in.. Dus maar een dagje vakantie. Zie ik morgen wel weer verder, en anders ga ik maar bij een vriendin ofzo rijden

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:40

Pfff, ik heb een hele dag geschreven bij de ruiterdagen in plaats van alleen de morgen. Ben best wel kapot nu, stond half 6 al naast m'n bedje.
Ik ga op tijd naar bed, moet morgen zelf rijden!!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:47

oh lange dag Andrea!!
MissM heel vele plezier!

ik heb vandaag voor de 2e x op de Animo gezeten! klikte weer goed! echt zo'n apart dier!! Haha! dat loopt zich al op te naaien als je met een zadel aankomt lopen Bloos! morgen weer even (meer voor de gezelligheid, want ik moest komen Tong uitsteken ) en donderdag gaat ze mee naar les en maandag weer. en als het dan nog steeds klikt, daar blijf ik haar rijden en ga ik haar starten Lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:49

Leuk zeg BT!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:51

Leuk BT!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:52

Het heeft hier ook aardig doorgeregend Boos! 2 megabuien en allebei de keren geen mogelijkheid om te schuilen.
Ben nog wezen ringsteken tijdens het dorpsfeest.
Van mijn pony had ik wel verwacht dat ie zich op zou fokken en van mijn paard had ik dat vermoeden ook.
Mijn paard was het eerste rondje heel rustig, zodat ik nog raak kon steken ook Clown

Daarna was er paniek als mijn pony meer dan 2 meter voor der vandaan liep, heerlijk van die selse paarden Tong uitsteken
Geen van beide maakte prblemen van het publiek, meest dronken feestgangers, of van de schaats waar de ringen aan hingen. Was helemaal blij met ze, enig nadeel was het onverwachte noodweer waardoor we binnen een 1/2 minuut doorweekt waren Boos!

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 20:54

Zo daar ben ik ook weer! Net een half uur bezig geweest om internet weer te herstellen, goh, wat is het irritant als dat het niet doet! (Je kan maar verslaafd zijn he? Knipoog ). Heb van half 2 vanmiddag tot 19.30 uuur liggen slapen! Dromen Oeps! Was ook wel een vrij pittig ochtendje moet ik zeggen. Gisteravond lag ik al wel 5 minuten in m'n bed toen om half 12 m'n pieper ging: 'grote duinbrand' Wow! . Dus ik natuurlijk snel m'n nest uit, kleren weer aangetrokken, nog snel ff m'n sokken gehaald uit de slaapkamer, sleutel gezocht en toen met een rotgang richting kazerne gescheurd (niet echt handig zo'n diesel...). Vanochtend waren we om 6.30 uur weer op de kazerne en ging m'n telefoon, haha, het was m'n wekker Vork ! Om 7 uur was ik thuis, ff snel gegeten, gedouched en toen kon ik om 7.30uur weer beginnen in de thuiszorg! Was daar pas om 12.30 uur mee klaar, ff gegeten en toen m'n bed maar eens op gezocht. Bleek toch wel aardig moe te zijn. Heb clubles maar afgezegt, anders had ik er om 3 uur alweer uit moeten zijn en dat leek me niet echt de moeite waard. Ga nu dus snel nog ff rijden voordat het weer begint te plensen en reageer straks nog wel ff op alles wat ik zojuist heb bijgelezen!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 20:57

Ben ik ook weer Lachen
Wat leuk BT! Heb je een foto van de Animo?

@ GvdT: Wat tof, wel jammer dat je er dan zulk weer bij hebt Ach gut

@ TD: Ok wel een heel druk dagje!! Ga maar lekker slapen Knipoog ik ga vandaag ook niet al te laat slapen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:08

Ik ga me zo ook even via de email opgeven voor Neede Lachen
Net nog even met m'n ouders erover gehad welke crossen ik nog meer ga rijden, maar ben eruit Tong uitsteken

13e/14e Hattem RegioK.
21/22 Bathmen
28e/29e Diepenheim NK

We hebben er wel even over nagedacht, maar ga ze gewoon alle drie rijden Bloos
Wilde al heel graag naar Hattem (nog nooit gereden) en naar Diepenheim, maarja Bathmen is ons eigen clubbie, dus dan
kun je het natuurlijk eigenlijk niet maken om niet mee te rijden Knipoog Eerst had ik zoiets van zal het niet te zwaar zijn, maar
dat zit meer tussen mijn oren Clown Zo'n B-crossje kan Sambal echt makkelijk aan Ja
Vorig jaar zat er maar een weekje tussen Diepenheim en Bathmen en toen was er ook niks aan de hand Lachen

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:09

ik ben met vriendinnen een taart aan het bakken Haha! dat wordt lekkerrrr Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:13

Oehh jammie jammie Vingers aflikken
Wat voor taart ben je aan het bakken?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:02

ja echt een mooie foto heb ik niet, maar deze heb ik toevallig Bloos
ze is redelijk groot Bloos! ik had in mijn hoofd dat ze ongeveer 1.65 was, maar ze is stuk groter dan Muis Bloos
alleen opzadelen kan niet. ze naait zich al op als je met een zadel aan komt lopen...heel apart dier is het Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:09

nog helemaal vergeten te vertellen...maar ik ben vanavond van een haflinger gevallen Bloos
vriendin stond met haar haflinger langs de bak en ik had Muis vast...even op die haflinger gestapt. wilde ik het halstertouw even aan de andere kant ook vastmaken, dus ik lig op die hals om dat touw vast te maken. ziet dat beest gras, doet zijn kop naar beneden...nou en je raad het al...ik glijd zo van die hals Bam op de grond Haha! we hadden weer grote LOL. Lachen

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:10

Hoe heet dat paard he? En wie rijdt er hier op? Komt me ontzettend bekend voor eigenlijk.

Wat een dag (nou ja nacht) TD! Zoo..heftig zeg.

En ik weet verder eigenlijk niet meer zo goed wat jullie allemaal bepraat hebben..beetje zeefgeheugen

Net blok om gescheurd met spookje voor karretje..ging echt super. Gister eens een keer met slof gereden op Sien, ben er niet zo'n voorstander van, maar wilde eens proberen of het een keer zou helpen. Had m mooi los hangen, maar ze ging weer zo tekeer dat ze m nog voelde. En daarna was het meteen over..kon ik haar eens normaal rijden en werkte ze mee. Vandaag gewoon weer zonder en niks aan de hand, wie weet heeft het eens geholpen.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:41

PC: dat is wel fijn, ik rijd eigenlijk nooit met slof, maar mijn instructeur stelde laatst voor om het een keer met Sunny te proberen en dan lage sprongetjes springen. Sunny blijft moeilijk ontspannen.

BT: haha, strakke actie! En wat leuk van dat paard! Moet zich zo te zien ook nog wat leren ontspannen Tong uitsteken

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:55

Ja, ze ging normaal in de linkergalop altijd als een idioot met hoofd doen, met alles wel wat..staat het haar niet aan hoofd omhoog en klieren. Dan kun je weinig. Nu kon dat ff niet, ze werd er ook niet boos om..maar deed gewoon wat ik vroeg. Vandaag ook zo, niet eens proberen. Dat is toch wel erg fijn rijden!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:03

Loempia ging vandaag zelf springen. het regende dus ik wou ze naar binnen doen. maar loempia en sunny wouden niet. had ik ze eindelijk in de bak. gingen ze maar heen en weer scheuren. en we hebben daar parcoursje staan. gaat loempia zo ineens over de dubbel springen. en later nog een keer Nagelbijten / Gniffelen gekkie Haha!

hihi BT Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:13

Wauw, wat een nacht TD!

BT, klinkt leuk! Wel bijzonder dat je allemaal paarden aangeboden krijgt terwijl je nog niet eens op een haflinger kunt blijven zitten... Tong uitsteken Haha!

Andrea, succes morgen!

GvdT, was het ringsteken zonder zadel?

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:23

- BT: leuk dier! Ja Ziet er lekker wakker uit! Ik hou wel van die aparte dieren met een gebruiksaanwijzing, dat zijn vaak de beste! Geweldig trouwens hoe je van die haflinger bent afgevallen, als ik er bij had gestaan had ik in mn broek geplast denk ik Haha! , whaha! Zo ben ik eens van een shetlander afgevallen toen ik zonder zadel aan het rijden was en al bijna mee kon lopen, had meteen mn eerste hersenschudding te pakken. Dan voel je je echt blond!
- PC: ik heb nog nooit met slof gereden, maar kan me voorstellen dat het zo nu en dan wel eens handig is. Lekker toch als je dan de rest van de week ook weer lekker kan rijden? Soms hebben ze gewoon net dat beetje duidelijkheid nodig.
- GvdT: al weer een beetje opgewarmd? Lekker he? Als je dan de rest van de tijd nog in je doorweekte kloffie moet lopen. Had er vanochtend ook last van, waardeloos vind ik het altijd. Zeker als het nog even kan duren voordat je naar huis kan om wat droogs aan te trekken. Maar verder was het ringsteken wel geslaagd?
- Andrea16: succes morgen!! En welterusten!
- MissM: alvast een fijne vakantie!

Nou mensen, ik ga m'n bed weer in! Dromen Welterusten!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 23:24

Doei! ben helemaal niet bij, vier nog steeds vakantie *LOL*

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:31

Ik heb nog een vraagje trouwens, welke springschoenen gebruiken jullie voor de cross? En hoe bevallen die? Die springschoenen van mij verlies ik halverwege of ze gaan binnen no-time stuk... Vroeg me af hoe dat bij jullie gaat!?

@Lielle: Doei! vakantie vier ze!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 23:34

ik heb sinds Ede de NEWS, omdat ik ze dus ook verloor *LOL*

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:46

dank jullie

ben ik nu gek of vind ik nu het bitje waar ik nu mee spring??????

Afbeelding

Het magis system bit combineert de flexibiliteit van en gebroken bit met de controle die een recht mondstuk geeft.
Het exclusief gepatenteerd ontwerp verhindert dat het bit volledig buigt en zo kwetsuren veroorzaakt aan de tong en het gehemelte.
Al deze voordelen maken de magic system bitten de beste keuze voor de trainning ven opvoeding van allerlei soorten paarden zelfs de jonge paarden en met een gevoelige mond.
Als extraatje word er een pessoa sleutelhanger en muismat bijgeleverd.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 07:13

Leuk paardje BT! En van dat bit zou ik niet weten, ik weet niet met welk bit je rijdt haha Tong uitsteken

Lielle: heerlijk toch, vakantie Cool

TD: Ik gebruik gewoon de rubberen springschoenen, met klittebandsluiting. Ben er nog geen 1 kwijtgeraakt.

Haha, leuke actie van Loempia Kim Haha!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 07:18

ik ben er ook weer vroeg bij!
Het regent hier, echt niet normaal zo hard. Zo lekker naar mijn werk fietsen Gestoord