Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat loopt zich al op te naaien als je met een zadel aankomt lopen
morgen weer even (meer voor de gezelligheid, want ik moest komen
) en donderdag gaat ze mee naar les en maandag weer. en als het dan nog steeds klikt, daar blijf ik haar rijden en ga ik haar starten
2 megabuien en allebei de keren geen mogelijkheid om te schuilen.
). Heb van half 2 vanmiddag tot 19.30 uuur liggen slapen!
Oeps! Was ook wel een vrij pittig ochtendje moet ik zeggen. Gisteravond lag ik al wel 5 minuten in m'n bed toen om half 12 m'n pieper ging: 'grote duinbrand'
. Dus ik natuurlijk snel m'n nest uit, kleren weer aangetrokken, nog snel ff m'n sokken gehaald uit de slaapkamer, sleutel gezocht en toen met een rotgang richting kazerne gescheurd (niet echt handig zo'n diesel...). Vanochtend waren we om 6.30 uur weer op de kazerne en ging m'n telefoon, haha, het was m'n wekker
! Om 7 uur was ik thuis, ff snel gegeten, gedouched en toen kon ik om 7.30uur weer beginnen in de thuiszorg! Was daar pas om 12.30 uur mee klaar, ff gegeten en toen m'n bed maar eens op gezocht. Bleek toch wel aardig moe te zijn. Heb clubles maar afgezegt, anders had ik er om 3 uur alweer uit moeten zijn en dat leek me niet echt de moeite waard. Ga nu dus snel nog ff rijden voordat het weer begint te plensen en reageer straks nog wel ff op alles wat ik zojuist heb bijgelezen! 

ik ga vandaag ook niet al te laat slapen

Eerst had ik zoiets van zal het niet te zwaar zijn, maar
Zo'n B-crossje kan Sambal echt makkelijk aan 
dat wordt lekkerrrr

ik had in mijn hoofd dat ze ongeveer 1.65 was, maar ze is stuk groter dan Muis 

we hadden weer grote LOL.
gekkie
Ziet er lekker wakker uit! Ik hou wel van die aparte dieren met een gebruiksaanwijzing, dat zijn vaak de beste! Geweldig trouwens hoe je van die haflinger bent afgevallen, als ik er bij had gestaan had ik in mn broek geplast denk ik
, whaha! Zo ben ik eens van een shetlander afgevallen toen ik zonder zadel aan het rijden was en al bijna mee kon lopen, had meteen mn eerste hersenschudding te pakken. Dan voel je je echt blond!
Welterusten!
ben helemaal niet bij, vier nog steeds vakantie
vakantie vier ze!