Zo daar ben ik ook weer! Net een half uur bezig geweest om internet weer te herstellen, goh, wat is het irritant als dat het niet doet! (Je kan maar verslaafd zijn he?
). Heb van half 2 vanmiddag tot 19.30 uuur liggen slapen!
Oeps! Was ook wel een vrij pittig ochtendje moet ik zeggen. Gisteravond lag ik al wel 5 minuten in m'n bed toen om half 12 m'n pieper ging: 'grote duinbrand'
. Dus ik natuurlijk snel m'n nest uit, kleren weer aangetrokken, nog snel ff m'n sokken gehaald uit de slaapkamer, sleutel gezocht en toen met een rotgang richting kazerne gescheurd (niet echt handig zo'n diesel...). Vanochtend waren we om 6.30 uur weer op de kazerne en ging m'n telefoon, haha, het was m'n wekker
! Om 7 uur was ik thuis, ff snel gegeten, gedouched en toen kon ik om 7.30uur weer beginnen in de thuiszorg! Was daar pas om 12.30 uur mee klaar, ff gegeten en toen m'n bed maar eens op gezocht. Bleek toch wel aardig moe te zijn. Heb clubles maar afgezegt, anders had ik er om 3 uur alweer uit moeten zijn en dat leek me niet echt de moeite waard. Ga nu dus snel nog ff rijden voordat het weer begint te plensen en reageer straks nog wel ff op alles wat ik zojuist heb bijgelezen!