wij moeten om 9u12 rijden
denk dat we om 5u30-6 uur gaan mogen vertrekken
wat een idee Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij moeten om 9u12 rijden
denk dat we om 5u30-6 uur gaan mogen vertrekken
wat een idee

Mijn enkel gebroken in de cross, maarja die crossmicrobe zal niet weg gaan zeker.
Ik ben benieuwd hoeveel vrijheid ik ga krijgen met Hinde (wandelen enzo ga zéker mogen, maar voor de rest weet ik het nog niet echt. 'k Denk zo met mondjesmaat meer), anders zou ik polsen of ze een eventingpaard mag worden.
En de eigenaar wilt ze niet verkopen momenteel gewoon die emotionele waarde van eerste eigen veulen. Maar wie weet hé.
Hij heeft Shuddy al aan me toevertrouwd voor een vriendenprijs zelfs. En hij had Shuddy nog steeds heel graag heb ik gehoord, toen hij in kliniek stond voor die miltruptuur enzo, is hij hem zelfs komen opzoeken enzo, 'k heb dat gehoord. Da vond'k al zo lief! Ik heb dit contact nu voor Hinde voornamelijk door zijn stiefdochter. De eigenaar zou niets liever hebben dat er iets met Hinde wordt gedaan, maar stiefdochter (goeie vriendin van me) heeft er geen tijd voor. 't Was gelijk in orde dat ik me er mee mag bezig houden.
Maar m'n vriendin zei van eerst moet je voet genezen zijn!
Vroeger ook al bij die eigenaar gereden toen ik nog manegeruiter was.
'k Ga keer oude foto's zoeken.
. Ik zie graag eerst wat er is voor ik mezelf inschrijf
het ging wel al meer de moeite geweest zijn moest ik ook gereden hebben. Maar ja
mss ook omdat ik het niet kon 
.