Roos, Wat een eng verhaal! Heleen, Fijn dat het weer zo goed gaat.
Mijn paard is ook onderverzekerd. Verzekering is genoeg om flinke ziektekosten te kunnen betalen, maar om mij nu helemaal blauw te gaan betalen...
Gisteren was de hoefsmid op stal voor de veulens. Hij heeft mijn paard weer opgelapt. Wel kreeg ik een hele preek (omdat dit de vierde keer in 5 weken was). Maar ik rij al met mega springschoenen. Hij is gewoon een beetje een kluns!
Heeft gisteren iemand DWDD of eergisteren Take me out gezien? Daar was mijn vriendje te zien met nogal rare uitspraken! Helaas was hij er ingeluisd (contract getekend en toen moest alles volgens een draaiboek met gekke teksten)
AntheaV
Geplaatst: 16-04-10 08:54
Goedemorgen! Gister was het vosje voor het eerst mee op concours. En dat ging niet verkeerd. Hij vond het wel wat spannend en reageerde daardoor af en toe nog wat onbesuisd. Maar hij is verder gewoon heel erg makkelijk. De eerste proef hadden we 188 punten. Tweede proefje was hij echt moe, hij heeft nog niet zo'n goede conditie, en daardoor werd hij af en toe wat lomp en hier hadden we 179. Ik was dus wel tevreden voor de eerste keer.
Noorwijdenes schreef:
Stuitje weer helemaal hersteld dus?
Nee, niet echt. Maar het vosje is supermakkelijk dus dat durfde ik wel aan. Vond het ook zonde om me af te melden. Rijden zelf gaat al wel redelijk, ik zit ook niet echt meer voorover. Alleen doorzitten gaat nog niet zo fijn
Roos: Jeetje, dat is ook schrikken zeg! Heleen: Wat fijn dat het zo goed ging Mo: Ik heb het niet gezien
Mo, ik heb deze keer niet gezien. Vond het elke keer al een beetje een "draaiboek" programma, maar dat klopt dus...
Ik heb gister Frits even uitgebreid verzorgt, vond hij heerlijk Hij heeft twee uur buiten aan de muur in de zon gestaan. Hij stond echt te genieten. Daarom heb ik hem daar maar zijn kuil gegeven in plaats van op stal. Daarna nog héél uitgebreid geborsteld, had een emmer vol haar...
WolinLotte
Geplaatst: 16-04-10 09:17
Mogge ....
Zo lekker mijn bedje in, maar het is echt lekker weer!! Even tot 12 uur en dan mijn bed uit, want om 13.45 staat alweer de zadelpasser op de stoep!!
We zouden vanavond om 20.20 vliegen. Maar het vliegveld in Kopenhagen (waar we langs moesten) is tot iig morgen ochtend gesloten. Dus we moeten nu eerst wachten tot het vliegveld weer open is daar. En dan kunnen we onze reis om boeken. Dat kan nog wel een paar dagen duren dus. Maar gelukkig horen we dat de vlucht niet doorgaat nu in nog thuis ben, en niet pas als ik al op Schiphol sta .
Mijn Schockemohle hoofdstel is binnen. Zo gelijk even passen!
mistid
Geplaatst: 16-04-10 11:19
Goeiemorgen
Fijn dat je crosstraining zo goed ging Heleen! Fijn dat je les goed ging Benthe! Wow dat klinkt niet fijn Roos! Balen dat je een preek kreeg Mo! Meno heeft iets ingekorte takken, omdat die binnen een week 3x zijn ijzer af had. Hoefsmid zei dat het niet d'e oplossing was, maar het werkt wel, heeft er nog geen 1x weer maarzo afgelegen. Das Take me out is dus eigenlijk gewoon fake Mo? Gefeliciteerd met je wp Anthea, fijn dat hij makkelijk was! Leuk dat Frits zo van de zon heeft genoten Bianca! Jammer dat de vlucht niet doorging, maar wel fijn dat je het optijd wist. Ivm die vulkaanuitbarsting?
Ik zit op school, gister bij de IKEA geweest, allemaal spullen voor mijn nieuw kamer gekocht. Maandag komt de structuur aan de muur, zit nu nog over de vloer. Zou heeft mooi donker laminaat krijgen, alleen dat is heel duur per vierkante meter en we hebben er niet genoeg van (ligt ook in de huiskamer), en het is volgens mij ook niet meer uit voorraad leverbaar. Volgende week zondag moet het een beetje leuk zijn, omdat dan mijn uitwisselingsmeisje bij mij komt. Ze waren daar ook zo gastvrij om mij een hele kamer te geven, dus willen wij dat ook doen. Zij woonden immers in een flatje, en wij in een grote boerderij
_Noor
Geplaatst: 16-04-10 11:47
Moggel!
Lekker dan Mo, alsof jij er iets aan kunt doen dat je paard zijn ijzers eraf trapt. Misschien moet de smid gewoon even kijken of hij niet iets heeft wat beter 'past'?! Balen zeg Kim! Net als jij naar Thailand gaat, breekt daar de pleuris uit én barst er een vulkaan uit. Hopelijk kan alles gewoon doorgaan, dan maar een paar dagen later. Fijn dat het weer zo goed ging Heleen. Was de training weer in Oudkarspel? Ik deed niet mee omdat we morgen al naar Tim Lips gaan, het kan te gek ook!! Mirthe: altijd leuk de ikea Akelig verhaal Roos, kan me voorstellen dat je zo'n frontriem voortaan links laat liggen!
Ik was gister mijn hoofdstel vergeten mee te nemen naar stal , dus die zal ik vanmiddag even proberen. Mijn springinstructeur kwam hier even langs (mijn moeder past op hun tweeling van 1,5 jaar) en die vond hem spuuglelijk Hij houdt niet zo van Mex. neusriemen. Maar goed: ik moet ermee rijden hij niet. Vanmiddag komt dus DA voor Nudine. Gister ging ze weer even in draf aan de longe, viel me niks tegen. Snel weer in stap. Ze liet ook geen urine meer lopen!!! Daar ben ik dus superblij mee. Met rollen nog wel, maar het wordt dus al beter. Daarna even Jer rijden en even puzzelen met het hoofdstel. Vanavond eetclub met de meiden. Lekker uiteten in Hoorn. Als jullie daar eens zijn, ga hier eten: http://www.restauranttabasco.nl.
Waar en hoe laat is morgen de training van Tim Lips?
Inderdaad, Take me out is volledig'volgens draaiboek. Je mag wel opties aangeven, maar als de schrijvers het niet spannend genoeg vinden, veranderen ze gewoon iets! Als je niet mee werkt (en je hebt een contract getekend) moet je 500€ betalen. Maar nu staat er in het contract niet dat je niet zelf mag verzinnen wat je zegt, dus volgens mij kan je daar wel onderuit!
PB, hij werkt voor de lol voor een castingbureau. Hij speelt ook wel eens in films en GTST. Dit had het castingbureau geregeld. 80% die er aan mee doet heeft al een vriend/vriendin of is homo/lesbisch. Het is dus volledig doorgestoken kaart!
Hij heeft mij wel dankzij het programma! Toen ik hoorde dat hij eraan mee had gedaan, daalde hij best wel in mijn achting en ben ik hem gaan uithoren... Van het een kwam het ander
Ja wist al wel dat het zo erg was. Heb afgelopen jaar meegedaan met het programma 'Weten zij veel'. Ook dat was aardig doorgestoken. Gelukkig heb ik er wel goed wat geld aan over gehouden en was dat geld wel echt
Corien: MOest wel delen Maar daar heb ik mede Challenge van kunnen kopen.
Dorien: Ik vind het een heel mooi hoofdstel en de kwaliteit ook prima. Hij past ook erg goed bij Hetje. Had een cob genomen en misschien had hij Full ook gepast, maar zo kan het prima. Moet wel zeggen dat ik meer van heb en ik heel tevreden ben over de prijs kwaliteit.
Zo bijna alle spullen zijn gepakt, nog even douchen en dan gaan we naar Waregem.
caro29
Geplaatst: 16-04-10 16:08
Hoi,
@ pb lekker dat geld. Een zak geld mag momenteel ook hier langs komen. Wordt langzamerhand toch echt tijd voor een nieuwe baan.
Take me out vind ik zowiezo een fake programma. Vraag mij af of er wel veel mensen naar kijken. Ik heb het 1x gezien en vond er zulke hersenloze mensen tussen staan..
Ben vandaag erg actief geweest: bak getrokken, paardje getraind, stallen gemest, paarden in de wei gedaan, hooi gegeven, boodschappen gedaan, huisje opgeruimd en 3 leuke sollicitaties gedaan. Straks terug naar stal om merrie deels te wassen en naar de springles. Morgen er maar weer vroeg uit om te jureren en 's middags start ik daar ook nog. Denk dat ik vanavond moe in mijn bedje lig
kimdepim
Geplaatst: 16-04-10 16:14
Lekker bedragje PB
Wij vliegen as woensdag pas. Echt ontzettend balen. Maar goed, we gaan iig. Duurt alleen wat langer dan verwacht. As dinsdag zouden onze lessen op school al beginnen dus we missen meteen een paar dagen. Maar dat moeten ze daar maar oplossen. Wij kunnen hier ook niks aan doen . Naja de koffer staat al klaar dus dat kan nog even blijven staan .
Zal zo nog even op Sofie rijden . En vanavond dan toch maar weer naar onze vrienden groep. Had ik daar gister net afscheid van genomen .
Snoekiej
Geplaatst: 16-04-10 16:26
Gooeeeeeeeeeeeeiemiddag! Ik heb net Lekkerleven aan de lijn gehad, ik ga waarschijnlijk schoonmaakwerk doen! Verdient heel fijn! En ik ben wel goed in schoonmaken! Vorstin ging vanochtend ook weer lekker trouwens. Die zag mij aankomen + het ritme was niet zoals altijd, dus die dacht gelijk dat we op wedstrijd gingen Ik heb haar maar een beetje gepest en ben in de buitenbak gaan rijden. Was ze lekker druk. Maar aan het einde ging ze weer heel fijn lopen!
Wat een verhaal Roos! Maar dat was dus echt alleen een ketting? Ik ken wel meer paarden die dat idd niet verdragen! Lekker zo'n weekend Benthe Fijn zo'n slungel Mo Vorstin staat sinds gisteren ook weer rondom op ijzers met gaten. Ze staat nu op een maatje groter, dus het is ook onwijs oppassen dat ze haar ijzer er niet aftrapt. Vorstin staat vaak op de zijkanten erop. Gefeliciteerd met je eerste winstpunt Anthea! Heerlijk zo'n poetsbeurt Bvw Balen dat je nog niet weg kan Kim. Hoe is het idd met de verzekering geeindigd? Leuk shoppen bij de IKEA Mirthe! Leuk ook dat er een uitwisselingsmeisje komt! Waar komt ze vandaan? Fijn dat het al beter gaat met Nudine Noor! En veel plezier met eten! Jeetje PB, zoveel geld wil ik ook wel winnen! Lekker zo druk bezig Caroline!