Ik ga trouwens zaterdag al mijn B spring debuut maken met Zetje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Ondanks haar super service bij de beschermers ga ik toch voor een BP naar Dld. Scheelt 70 euro
peanutbutter schreef:Hetzelfde met ringeltjes onder je buikflapsingel waaraan je een martingaal ofzo kan vast maken. Die zijn levensgevaarlijk. Je paard kan er zo met een stift of de tak van je ijzer in blijven haken als je springt. En dat wil ik niet meemaken. Wist dat zelf ook niet maar kreeg het laatst te horen met springles.
peanutbutter schreef:Wl: Met grote springschoenen die over de hoef heen gaan moet je heel erg oppassen. Als ze nl zo groot zijn is de kans nogal groot dat je paard erop trapt en je over de kop gaat. heb het ooit bijna met een training gehad. Springschoenen kunnen beter te klein dan te groot zijn.
Hetzelfde met ringeltjes onder je buikflapsingel waaraan je een martingaal ofzo kan vast maken. Die zijn levensgevaarlijk. Je paard kan er zo met een stift of de tak van je ijzer in blijven haken als je springt. En dat wil ik niet meemaken. Wist dat zelf ook niet maar kreeg het laatst te horen met springles.