Ik heb ook het luxe, er wordt gevoerd, gemest binnen/buiten gezet.. En als ik wedstrijd heb, worden de paarden eerder gevoerd..

Maar idd voor luxe betaal je, al vind ik dat ik niet echt veel betaal.. voor wat ik heb en de mogelijkheden zijn!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Mest je s morgens de stallen al? Poe knap! 2 uur reistijd voor je werk is wel veel zeg.... Waar moet je naar toe?
Ik hoop later ook echt de paarden aan huis te hebben... eerst ff zien hoe dat loopt?
Hebben jou paarden in drie kwartier al hun brok en hooi op dan? Ik voer eerst hooi, half uur later brok en als ik dan anderhalf uur later terug kom is het hooi nog niet op.
floor01 schreef:Nog even over de SGW player: hij stond in Ysselsteyn zowat naast Eventinggek en op een gegeven moment komt hij aan haar de startkabels vragen. Komt hij 3 minuten later terug: waar zit de motor? Je snapt wel dat Suzanne en ik heeeel hard gelachen hebben![]()
!!!
rowo schreef:TeeGee schreef:@LZ; wat een leuke foto's!
@Altos: ja wel luxe maar je betaalt er dan ook voor...
Bij de vorige stal werd er alleen gevoerd, maar dat beviel niet meer. Op zondag kregen ze dan pas om 12 uur hun ontbijt. Dus TG is verhuist.
Slechte zaak voor een pensionstal!
Dela schreef:dat is toch die maf, die dat paard van Madeleine mag rijden..
Citaat:Even afkloppen, het heeft hier nog niet echt gestortregend.
IndianSummer schreef:Mijn vader doet hier trouwens alles zelf op onze pensionstal. Hij mest en voert zelf. Doordeweeks krijgen ze om 8.00 uur voer en in het weekend tussen 8.00 en 8.30. Ik vind het erg belangrijk dat paarden dagelijks rond dezelfde tijd te eten krijgen