Al die verslagen, wat ben ik blij dat ik er vanaf ben

Morgen beginnen bij Annemiek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Na het vlechten richting Averlo vertrokken. Gingen we nog de verkeerde kant op terwijl ik er gisteren nog geweest was 
Alleen af en toe na de sprong had ik hem niet helemaal onder controle. Maar in de wendingen kreeg ik hem wel weer fijn en we waren foutloos. Op 1 oxer kwam hij wel heel erg terug. En toen heb ik hem wel even een flinke tik gegeven en Lipso geschreeuwd en dat had gelukkig effect! Helaas was er geen ingebouwde barrage. Dus we moesten nog een hele poos wachten. Tegen de tijd dat ik weer aan de beurt was was het inmiddels al 3 uur en had ik eigenlijk moeten dressuren. 
De eerste keertwending ging helaas bagger. Lipso had geen zin en besloot stil te gaan staan
gevolg een 3. De tweede stapte hij gelukkig wel mooi door. Nog niet geweldig, maar gelukkig een stuk beter
Travers had ik voor de ene een 7 ging ook erg fijn en in de andere kwam ie iets te veel terug in tempo waardoor ik een 5 had. Maar erg tevreden!
De tweede proef had ik zelfs nog 180 punten. Had ik niet verwacht dus echt helemaal leuk!! Super dagje gehad en 4 winstpunten rijker. Alweer M2 + 6 en L+5
Helemaal trots op Lips!
super gedaan 
!
!
! Ben nu L1 startgerechtigd
maar blijf nog eventjes in het B, nog wat meer bevestigen!

!
!
! 
!
Maar wie weet ben je toch wel geslaagd! Je hebt in ieder geval wel je best gedaan zo te lezen 

rowo schreef:De SGW bokkers zijn gewoon een stelletje alcoholisten bij elkaar
Gisteren een heerlijke aardbeien cocktail gehad, maar verder alleen sappies 

IndianSummer schreef:Netjes hoor Vief! Was dus een geslaagde dag! Ga je gelijk naar de Z1? Jullie gaan echt snel zeg
Weet niet precies hoe het straks zal gaan met school enzo. Dus als ik de puntjes binnen heb, dan wil eigenlijk wel gelijk Z1 ga starten.