Paard werd tijdens opstijgen bang en ging ervandoor, Ik heb het toch nog wel enkele rondjes zonder beugels volgehouden, maar ik kreeg hem niet terug. Toen gewoon ongelukkig neergekomen. (tip van de dag: probeer je val niet te breken met je pols....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik ga 6/7 oktober naar het co-congres in egmond aan zee(als ik niet vergeet op te geven 28 mei ). Is voor co's uit heel nederland en gaat volgens mij enorm leuk worden!
http://www.movirenco.nl
Ibonn schreef:Of we met onze paarden crossen is idd onze beslissing en niet van de paarden maar ik weet hoe Plato onder mij verandert als hij merkt dat hij mag gaan crossen en klaarstaat in de startbox. Persoonlijk heb voor mezelf uitgemaakt dat ik liever het risico neem dat er tijdens een cross wat gebeurt dan dat ik mijn paard dag en nacht op stal opsluit en er alleen maar dressuur mee ga rijden. Dan voel ik die blijheid en energie totaal niet en voor mij is dat de bevestiging dat mijn paard er veel plezier in heeft. Zodra ik merk dat het te zwaar voor hem wordt, zal ik onmiddelijk een stapje terugdoen maar tot die tijd genieten we samen.
floor01 schreef:Owja:
SCum: daar heeft Rob best gelijk in.