Heb je het wel gedownloadt dat programma Sim? Dan moet je erop klikken en dan op connect drukken. Dan nogmaals die link aantikken en daar op de foto op dat pijltje drukken.. Dan doet ie het. Zo ging het bij mij.
Ik heb mijn AJ idd daar Sarah, we zijn daar nog over aan het mailen. Want ik heb wel patroon en alles, had extra besteld. Maar heb er nu dus overal 1 van, terwijl wij dachten dat het extra zou zijn en er bij het AJ ook 1 zou zitten.
Zo deed ik het ook maar mijn pc geeft een melding dat ie geen toegang heeft tot een bepaalde poort. Hubbie is nu aan het kijken waar die melding vandaan komt. Zelf heb ik daar te weinig verstand van.
aha ja precies daar zit ik ook nog een beetje mee! Ben wel benieuwd, wil er zelf graag 1 bestellen maar als je alles ook nog een keer los gaat kopen is het niet zo heel veel goedkoper meer omdat je ze in nederland compleet koopt volgens mij?
Die viel idd goed hard! Hopelijk valt het mee, hoop dat het paard ook niets heeft. Stapte wel rustig weg, maar hij zakte al paar keer door de achterhand.
De eerste keer dat hij in de bocht weggleed zat mijn hart ook in mijn keel, 1 galoppas voor de hindernis volledig wegglijden met de achterhand en toch nog zo goed over de hindernis heen.
Ik baal als een stekker dat ik niet kan kijken. Hub krijgt het ook niet aan de praat. Die poort blijft roet in het eten gooien. Ga maar wat anders doen.
Fijn dat jullie nu ook kunnen kijken. Wat jammer dat het bij jou niet werkt Sim.. Had ook mijn hart in de keel bij die val van klimke..
Eef_Bam
Geplaatst: 24-04-11 14:27
Wat een hoop "close calls" de afgelopen 10 minuten zeg!
Sannnn
Geplaatst: 24-04-11 14:29
Dat is goed balen Sim!
Die Italiaanse ging niet goed bij de waterinsprong. Wat hebben er ook veel eigelijk zo'n pompon op hun kop, vind dat zo lelijk. Ze denken aan een beenbreuk bij die val.