[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:28

Ik ken hem niet, maar zijn moeder en broer kennende, heb jij een hele leuke paardenman :j
Ik hou wel van een beetje spieren, maar niet op deze manier :n

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:29

weule schreef:
iehl mistid.... BAH!!!! verwijder NU!!! that's awful!!

kan niet echt/normaal zijn, oftewel flink wat EPO!!!

Yes sir!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:31

bianca1980 schreef:
MISTID @ oooeeehhhh jakkie bah.... :P wat een engnek en inderdaad geef mij ook maar het liefst die helemaal gladgeschoren man....overal wel te verstaan.... :o

Ja idd! Behalve echt bovenop z'n hasses, daar moet juist wel een beetje haar :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:33

Ik vind kaal vies :r Het hoeft geen oerwoud te zijn, maar een beetje haar waardeer ik wel. Zolang zijn schouders, rug en kont maar redelijk haarloos zijn.... Ik heb een ex-vriendje regelmatig behandeld met het epileerapparaat O:)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:34

Oh nee ik vind haar echt verschrikkelijk. Als ik een baviaan wil zien ga ik wel naar de dierentuin :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:36

:=
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:37

Tussen normaal/mannelijk behaard en baviaan zit nog wel een verschil.
Ik houd ook niet van kaal. Net of je met een vrouw in bed ligt. :=

* edit * Mo, dat is een tikkie te veel haar. :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:39

Ohbah Mo!

Heb je wel gelijk in Sim. Als het blonde haren zijn vind ik het trouwens wel minder erg als dat zwarte, dat zie je zo overduidelijk.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:40

Of een man die zeurt om ingegroeide haren en dus telkens jeuk heeft :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:41

Mootje schreef:
Of een man die zeurt om ingegroeide haren en dus telkens jeuk heeft :=

Ah, bah! Gelukkig heb ik daar geen ervaring mee.
* edit * wacht, dat zeg ik effe anders: Gelukkig heb ik geen ervaring met mannen die ingegroeide, jeukende haren hebben.
Laatst bijgewerkt door Sim op 25-01-11 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:42

Is het zo duidelijk dat ik dat wel heb :+
Nu ga ik echt naar bed!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:43

Mootje: Met een epileer apparaat achter je vriendjes aan. Haha dan kan ik me wel een beetje voorstellen dat je geen vriendje hebt :').
Denk niet dat die van mij erg lang blijft als ik daar mee aan kom zetten haha.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:44

Truste dan maar. En niet van extreem behaarde mannen dromen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:45

Iewh Mirthe, die man van jou is ook echt TE lelijk :=.
Al is die van Mootje ook totaal NIET aantrekkelijk :').

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:56

kimdepim schreef:
Mootje: Met een epileer apparaat achter je vriendjes aan. Haha dan kan ik me wel een beetje voorstellen dat je geen vriendje hebt :').
Denk niet dat die van mij erg lang blijft als ik daar mee aan kom zetten haha.

Ik zie wel een leuk verhaaltje voorbij komen zo in mijn fantasie....hahaha.......de kannibaal.....

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:58

hay hay

Gezellige make up party gehad met een oh zo zacht huidje nu.
Hier is het ook weer errug gezellig!
Het behaarde mannen praatje... das toch wat. Daar hebben wij het in de winkel ook geregeld over... 8 dames en 1 heer. Ja waar moet je het anders over hebben???
Maar ik ga der hier niet op in ... zal toch wat zijn als ik straks met Geert op de cross loop en iedereen daar weet hoe Geert der bij loopt! hahahaha. Maar hier hebben ze het ook over geen leuke paarden man. Nou vind Geert nog steeds helemaal leuk maar kan der nog zo maar 1 bedenken en die is ook wel mmmmm

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:12

Sussie: Super dat je werk hebt. En ander werk komt vanzelf.
Corien: 2de hands Antares is nog 1700,-excl BTW. Ik heb mijn passier te koop en dat is echt een super zadel, alleen he past niet op Chal. En dan koop ik liever een nieuwe die past op zowel Chal als Maat.
Mirthe plaatst foto's van vieze mannen, net als Mootje.

Net wezen dressuren. Trakkie liep gewoon prut en terecht 171 -2 (verkeerd rijden). Hetje liep de beste proef van zijn leven :D Echt wat was ik trots. Alles zat erin en alles liep op 1 keertwening en een middegalop na echt toppie. Grote verbazing dan ook toen ik 165 punten bleek te hebben...
Maar goed als ik niet verkeerd had gereden met Trakkie was ik nog eerste geweest ook.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:14

Avond :D
@Marjan: Wat balen zeg van je pols :(:) Hopelijk blijkt het bij de kijkoperatie toch mee te vallen!
@Sussie: Fijn dat je in ieder geval werk hebt en dan kun je in de tussentijd verder zoeken naar iets wat aansluit bij je opleiding!
@Sann: Spannend, weer voor het eerst naar dressuurwedstrijd! Hoe is het eigenlijk met jou pols nu??
@Mootje/Bianca: Hier nog 1 die nog steeds vrijgezel is hoor :o Al ben ik nog wel wat jonger ;)
@MM: Waar ken je mij van dan??? :o
@Kim: Balen van Bobo zijn pootje, hopelijk blijkt het inderdaad een hoefzweer te zijn!
@Tientjeh: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Kan me wel voorstellen dat je het liever niet zou hebben als de kleine vandaag geboren zou zijn...
@EB: Balen van je tentamen latijn....
@Corien: Ik zou ook diverse zadelmakers laten komen en kijken wat zij adviseren en wat jij lekker vind zitten.
@Vief: Zou wel mooi zijn als deze rijbroek ook zo lang mee gaat dan!

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt en ben echt kapot... vanmorgen om 10 uur begonnen en doorgegaan tot 10 uur vanavond. Te veel getild/gestaan en daardoor weer flink last van mijn rug nu -O- Is ook niet zo handig van mezelf.... Morgen dagje school, maar even een beetje bijkomen.

Wat betreft harige mannen; ik hou niet van sterk behaard :o Op de een of andere manier vind ik dat maar vies :o

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:23

Wat balen van je punten van Hetje Laura.... Dat blijf ik zo 'jammer' vinden van de dressuur, dat je gevoel zo anders kan zijn als de punten...
Hopelijk de volgende keer weer beter!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:29

@ Jipje_niekje.
Ik weet je naam niet zeker hoor, maar je bent toch Benthe? Heb je al wel redelijk vaak op een cross gezien. Je bent meestal samen met een vrouw. (je moeder?) Zij rijd in ieder geval ook crossen. En je bent ook eens in Neede op de cross gestart en toen was ik hindernis jury bij H1. Je kwam wat moeizaam aan en toen kwam die mevrouw nog even vragen of ik het als weigering had gerekend. Vandaar dat ik jullie samen koppel

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:31

Klopt inderdaad MM :D
Dat was toen met Jipje en die was niet zo lief bij het starten :D Dat je dat nog weet! Want denk dat dat al wel 2/3 jaar geleden is.
Al is het niet mijn moeder, maar een goede vriendin. Helaas heeft zij geen fijn crosspaard meer en ga ik de laatste 2 jaar eigenlijk altijd alleen op pad.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:34

Ja ja ... dat weet ik nog. Moest er wel om lachen. Dacht altijd dat het je moeder was, ze lijkt wel wat ouder als jij. Kan heel goed kloppen. Kan ook nog wel langer geleden zijn.
Vind je het niet naar om alleen op pad te gaan?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:45

Qua leeftijd had het ook heel goed mijn moeder kunnen zijn hoor ;) En er zijn er heel veel die dat denken/dachten.

Soms vind ik het wel lastig om alleen te gaan, nu ook met de jonge erbij is het altijd wel even een beetje spannend. Toen ik nog met Jipje en Nika tegelijk op pad ging was dat voor mij heel normaal en dacht ik er nooit zo over na, het was gewoon heel normaal voor mij en het is gelukkig ook altijd goed gegaan! *klopt af* Nu met het jonge dier is het toch weer even spannend, maar opzich heb ik in die ook wel veel vertrouwen en die wordt ook steeds gemakkelijker.
Maar ja, ik kan kiezen, of alleen op pad of niet op pad ;) Dan toch maar liever alleen en bij de cross kom je altijd mensen tegen die je even een handje willen/kunnen helpen en dat scheelt een heel stuk :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:49

Broertje staat met zijn kop op geenstijl.nl....
Staat met foto bij het stukje over de studentendemonstraties en hoe dat hij riep naar de ME 'wij staan hier jou kinderen en had je niet liever gestudeerd'.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 01:12

muts_marijke schreef:
Hoi hoi

Jipje_niekje. Volgens mij weet ik wel wie jij bent.
Jantine Gefeliciteerd!!! Hoorde al van Marijn vanmiddag in de winkel dat het een flinkerd was.
Moet wel even lachen om Dorien der antwoorden, eerst over Renate, dan over de onderbroeken.
Sussie gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Nu gauw eten naar binnen proppen mama ophalen en dan naar de make up party van een vriendin. We zijn oefenmateriaal van haar. Ze doet zo'n opleiding voor Oriflame oid. Dus zal mij benieuwen.
Zeus heeft lekker een wei dag gehad en heb morgen voor het eerst sinds september spring les. En donderdag gaan we weer 4tal oefenen.

Oeps sorry..... :o