AntheaV schreef:Wij hebben ook een hele kleine bak. Voordeel daarvan is dat mijn paard er altijd normaal doetMet de anderen rijd/reed ik altijd in het land, dat vind ik veel fijner. Lekker ruim en ze leren er goed van op eigen benen te lopen. Maar die zwarte doet daar altijd zo idioot dat het niet grappig meer is. Die moet dus altijd maar voor straf in de bak.
Wat lijken onze paarden veel op elkaar
Wo leek iets beter binnen te komen vanavond.. Ze moet verplicht rechte lijnen lopen, vind Wo erg moeilijk
, die ziet overal wel een potentieel avontuur in (Wo: "WAAAAAAAAAAAAAAAAAUUWWW, moet je zien!! Een konijnenhol.. UITGRAVEEEEEEENNN!!"
). Als ik haar kort neem en zeg dat ze voor haar eigen bestwil nu toch echt even moet opletten, dan loopt ze braaf mee
.Ze is even behandelt, vond ze ogenschijnlijk wel erg prettig
.Heb onze Tinker 'voet' geleerd en dat ben ik nu aan het uitbreiden tot Spaanse pas en dat ging supergoed vanavond
... stap .."voet, primaaaaa"...stap stap.."voet, jaaa primaaaaa"
.Ze werd er echt reuze fanatiek van
, het leuke is, ze doet het alleen als je het vraagt en dan vind ze het echt geweldig om te doen!! Als Wo weer goed is, ga ik het haar ook leren
.Die ouwe van ons kan het ook
jong geleerd oud gedaan
.Edit: JN: Oei... zitles..Leerzaam, maar pijnlijk
...

Ik wil soms wel eens anders maar kan me d'r prima mee redden. Ik heb het iig aan huis. 

zoals afgelopen winter, ja dan is het echt slecht weer (dikke week -10 s nachts). Als er sneeuw ligt, veel water of vorst, dan rijd ik binnen.