Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Dat zou dus zeker niet mijn stal worden.
Ruudjw schreef:Poetsen doe je toch alleen maar op het moment dat je iets met hem gaat doen? Ik poets tenminste niet iedere dag (ben ook liever lui dan moe)
Zeker nu ze in de rui komen, is het voor een paard ook heerlijk om te kunnen rollen (liefst blubber natuurlijk). Zelfs met een deken om vinden ze dat prettig. Dekens worden dan nog eens extra gevoerd ook
miss_jumpy schreef:En rollen doen ze inderdaad gewoon graag, ook met dit weer.
rowo schreef:miss_jumpy schreef:En rollen doen ze inderdaad gewoon graag, ook met dit weer.
en dan het liefst op 1 van de natste plekken in de wei
Scum schreef:Die van mij zijn geen varkens. Ze gooien zich 's morgens meteen neer om te rollen. En dat dan 3x achter mekaar. En dan meteen opstaan, wegsprinten en nog wat bokken. Maar als ik ze 's avonds binnendoe dan zit er nog weinig zand op.
miss_jumpy schreef:ja varkens zijn het!
miss_jumpy schreef:ja die zoek ik ook, Os heeft altijd zijn hele hoofd onder het zand en hij heeft er een hekel aan als ik zijn hoofd borstel... Met zijn 1.75 m heb ik er dan ook wel eens moeite mee om het weer schoon te krijgen
Ruudjw schreef:Meeste paarden?? Ik heb er drie die het overal laten vallen.
En idd de waterbak wil ook wel eens voorkomen.
Op de wei hebben ze wel vastere plekken.