Owkeej drie paardjes gereden vandaag, Mijne ging goed! Ben erg tevreden, zou helemaal super zijn als ze zaterdag ook zo gaat De witte (die ik één keer heb gereden vorige week) had stilgestaan sinds ik er op zat en had dus af en toe paar gekke bokbuien en is ook bang van andere paarden dus toen kregen we nog gekkere buien, maar daarna, liep hij wel erg goed, heeft alleen last met oprichting, hij wil altijd te laag gaan... Vriendje zei dat ik goed mijn best deed en dat hij hem goed vond lopen, zn baas kwam toen kijken en zei ook dat hij fijn liep. De derde wou ik eignlijk niet doen, erg lui paard blabla, niet zo mijn ding, maar vriendje zei, als je hem vndg rijd, geef ik je morgen springles op hem (schijnt een heel goede springer te zijn) stond ook al 5 dagen stil, en die ging erg voorwaarts en was dus goed Veel beter dan de vorige keer dat ik erop zat (ja is ook de tweede keer dat ik op hem zat)
Op naar morgen Heb wel al spierpijn van de crossles van gisteren.. Maar ik blijf doorgaan, vind het echt leuk eens andere paarden te rijden ook.
Zo daar ben ik ook weer. Terug van de vakantie op de boerderij! Echt super een weekje slapen langs de paarden en alleen maar genieten van het boerderij leven!! Heb een beetje bijgelezen, maar er is te veel om op te noemen.
Ik dacht dat we daar eindelijk gingen meeten, vandaar dat ik het vroeg. Met Gorssel ben ik altijd wel vrij vroeg met opsturen, geloof dat het april was
Ik ook, ik start dan ,bij leven en welzijn, voor de tweede keer M
Ik heb vorig jaar mijn M-debuut in Gorssel gemaakt. Hoopte dit jaar voor het Z te kunnen gaan in Gorssel, maar helaas gooide djin's langdurige kogelblessure roet in 't eten.
Zo, ik heb ook een nieuwe avatar, thanx vief voor de tip! Net even een rondje met Tip gefietst, vindt ie prachtig! En voor mij wel lekker makkelijk, hoef tenminste niet te trappen. @ Sjuuleke, ja we gaan gewoon door hoor, of jij nou op vakantie bent of niet! Fijne vakantie gehad zo te horen, mooi zo! @Shantjuh: zozo, jij bent fanatiek. Maar het geeft op de een of andere manier wel een goed gevoel als je er meerdere rijdt en het gaat nog goed ook, tenminste, dat had ik altijd! Renske is lekker wezen shoppen zo te horen, was het voor het eerst sinds weken ook weer eens een beetje weer voor.
nou laatste niet ik moet jullie gewoon deze foto's laten zien!! ben vlieft op dat bruintje (ja ook op Muisje hoor )
Jorrit en ik gingen elkaar op de foto zetten Gomir, deze bedoel je! weet niet of er springfoto's zijn! van die andere 2 wel! maar verwacht dat ze volgende week wel online staan!
Die bedoel ik ja Waarom weet je dat nou weer niet Mooie foto's ook van jou en Oet en muis
JJ: Leuke foto! Wat een droppies
TD: fijn dat je nu weer iedere week springles hebt, is toch altijd wel erg lekker
Ik heb vandaag niet gereden. Vanmorgen alleen geholpen met mesten en daarna moest ik werken van half drie tot elf. Morgen maar weer even op Otje klimmen Ga nu maar eens slapen, want als ik morgen wil rijden moet ik er toch wel rond half 8 opzitten
omdat hij zoveel foto's had gemaakt, en ik weinig tijd had om het uit te zoeken! eigenlijk mocht ik deze ook niet hebben...omdat zijn (goede/eigen) copyright er niet op staat (dit heb ik even snel gedaan )
Goeiesmorgens allemaal! Kom net thuis... Pittig fikkie hier op Texel in de duinen, gelukkig is het nu uit. Ik lag net 5 minuten in m'n bed en toen ging mn pieper! Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar nee, was toch echt zo. Ga nu snel douchen en dan naar m'n werk. Moet om half 8 beginnen nml en die brandlucht zullen die mensen niet erg op prijs stellen denk ik! Vanmiddag maar ff bijslapen ofzo...