Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:Training gaat door morgen, tenzij het vannacht heel beroerd wordt, maar dan bel ik rond een uur of 7
miss_jumpy schreef:Lielle schreef:Training gaat door morgen, tenzij het vannacht heel beroerd wordt, maar dan bel ik rond een uur of 7
mij hoef je niet te bellen om 7 uur, oke?!
![]()
Veel plezier vast, ik hoor jullie verhaal morgenavond wel. Hoop echt dat wij zondag ook kunnen trainen, wil heel graag nog even oefenen voor chaam!!
Lielle schreef:Marieke, PB me even je email adres dan zal ik je de foto's van Rex mailen.
viefdepief schreef:Fijn dat je nog wel even naar de manege kan
Heel de ponyclub baalt omdat er dit weekend wedstrijd voor de paarden is in de manege
Wel grappig morgen heb ik wedstrijd en ik ben daar nu al wel 3 keer geweest als er zoveel sneeuw lag
viefdepief schreef:Hoorde net van een medebokker dat het vanacht in Zwolle -10 graden gaat worden
Canter schreef:Over de paarden types: vorig jaar was er vaak een liedje op de radio waarvan ik mijn paard verdacht dat hij het stiekum mee neuriede als hij naast me liep;
Ging als volgt:
"Ik vind jou niet zo bijzonder
maar mezelf des te leuker."
En dat ging dan op het laatst nog een beetje door van:
"Ik ben de leukste, de allerleukste, de allerleukste dat ben ik!"
Jawel, hij is een klein beetje arrogant, maar heeft toch wel een heeeel klein hartje!