Je kan vrij gaan galopperen mits eens te bellen op voorhand en tegen betaling
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is een goed alternatief mochten ze de paden hier weer gaan voorzien van een laag grof (bak)steengruis, of als bij mooi weer alles gedurig overbevolkt is door wandelaars, andere ruiters en mountainbikers. Veel routes worden geasfalteerd en daar hebben die mannen geen uitdaging aan. Maar evenmin aan een paard dat voorbij komt gestoven zeg maar.
hopelijk wordt het snel beter
Shuddy kon ik perfect in eigen piste rijden met neckrope, maar owee als het springen was, dan was het lopen.
. Heb er ook nog nooit van gehoord dat een paard zo slechte tanden heeft. Je hebt ook slobber dat ze makkelijker binnen kunnen krijgen, maar gezien haar spierproblemen is dat voor haar wellicht ook geen optie omdat daar vrij veel suikers inzitten.
, ging direct goed. Met mijn ouder paard begonnen en ik voel wel heel goed dat mijn man hem getraind heeft de afgelopen maanden, hij liep veel vlotter, fijner en makkelijker nageeflijk. Dit weekend ook eens de jongere proberen.
Mij is het indertijd zo goed bevallen (wolfstandjes gingen eruit, vandaar ook bitloos geprobeerd) dat ik het nu nog regelmatig meepak, zeker op buitenrit. Is voor mezelf een goede confrontatie om te kijken hoe goed meneer reageert op zithulpen. Bij springen rustig opbouwen en op zich zal dat waarschijnlijk wel meevallen. Al bij al een goeie oefening om ook in een parcours meer overwicht te steken in zit- en gewichtshulpen, beetje in de aard van "wat als ze bit vastpakken". Icaro springt bitloos veel meer over de rug trouwens. Maar wel als een kameel tussendoor.
denk dat jullie van Anthonius meer kunnen leren.