[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 09:52

Margriet, Niels woont al een jaar of 6 niet meer thuis hoor, die woont in Midwoud.
Ik gun hem gewoon een leuke verstandige meid, als ik zie hoe hij met Sem omgaat dan gun ik hem dat ook maar ja....
Ik denk dat je in de loop der jaren ook kieskeuriger wordt of zo.

Klopt Mootje, moet nog even een stikkie kopen.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 05-08-11 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:53

Mijn vader heeft ook hele theorieën daarover :+

Sannnn

Krijg hier thuis ook steeds te horen dat ik te kieskeurig ben. Vind het zelf wel meevallen, maar moet ook zeggen dat ik er hier in het dorp ook niets aan vind. Maar dat ligt wel aan dit dorp... ;)
Leuk Noor naar Lissabon!! Wanneer gaan jullie?
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 05-08-11 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Mootje schreef:
Mijn vader heeft ook hele theorieën daarover :+

begin niet over vaders :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:55

Mjin moeder ook, maar met haar theorie ben ik het totaal oneens... Die denkt dat ik op vrouwen val

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:57

Mootje schreef:
Mjin moeder ook, maar met haar theorie ben ik het totaal oneens... Die denkt dat ik op vrouwen val

Zelfs nu nog na Arjan? Of juist nu nog meer omdat Arjan niet is blijven hangen?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:57

Mootje := Dat zegt ze ook gewoon?

Toch zijn er genoeg mensen waarvan je als omgeving eerder weet dat ze op hetzelfde geslacht vallen als hunzelf :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:58

Mootje schreef:

wat apart!
nee dat denkt mijn vader niet hahah :+

viefdepief

Morgen!

Hier eindelijk een dagje zonder haasten en vliegen, maar helaas wat te laat... Vannacht echt verschrikkelijk beroerd geslapen van 1 tot 4 en daarna alleen maar wakker gelegen %) Voel me nu niet echt fit :=

Noor: Wat leuk dat je naar Lissabon gaat! Ben ik met Joost ook geweest en vond het een mooie stad :) Hoe lang ga je?
MM: Haha die Geert :))!
Laura: Had weer een paar mooie paarden onder haar kont!
Sannn haar ouders stonden met pech..

En de rest ben ik vergeten :o
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 05-08-11 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Haha, geen idee :+ Volgens mijn moeder is het besmettelijk geloof ik en mijn vorige springinstructrice was lesbisch!

_Noor

:oo := Da's ook nie lief, Mootje! :(:) Ik wil je wel als schoonzusje hoor, maar ik denk dat jij mijn broer niet als vriendje wil dus dat wordt een beetje lastig :D
Sannn, gelukkig zijn je ouders weer thuisgekomen. We gaan in de laatste week augustus. Hebben dan wel goede vliegtijden, 's ochtends heel vroeg heen en 's avonds weer terug :)

Nou, op naar mijn favoriete klus van de week: mesten. ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:59

@ rowo: klopt, maar ik heb altijd het gevoel dat er meer mannen/mannen zijn als vrouwen/vrouwen, maar daar heb ik dan altijd de theorie over dat dag gunstig is,... want dan zijn er verhoudingsgewijs meer vrouwen beschikbaar voor 'ons' hetero-mannen :P

ghehe :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:02

:)) Jeroen
Maar wat je zegt klopt wel. Je 'ziet' het vaker idd, maar volgens mij zijn er net zoveel vrouwen/vrouwen hoor.

Overigens verdenken we mijn zusje er ook van :o

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:03

ik ben ooit weleens 'versierd' (poging tot) door een 'homo' pffffff.... en die hield dat best lang vol... totdat ik hem toch echt letterlijk heb gezegd dat hij moest nokken..., want ik was d'r zat van!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:06

Ah Jeroen... vind je dat niet lekker met een kerel?? :P
Dat ze het van je denken vind ik niet zo vreemd. Hoeveel hetero's zijn er nu in de dressuurwereld? HEUL weinig.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:07

Weule, wij waren vorig jaar op wintersport en tegenover het hotel zat een kroeg. Collega werd daar vol op zijn mond gezoend door een andere man... Bleek het een homobar te wezen :=
Volgens mij vallen de verhoudingen wel mee, alleen herken je man/man sneller dan vrouw/vrouw als setje.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:09

rowo schreef:
Dat ze het van je denken vind ik niet zo vreemd. Hoeveel hetero's zijn er nu in de dressuurwereld? HEUL weinig.

uitzonderingen bevestigen de regel, laat mij dus maar lekker die uitzondering zijn :P

het lijkt mij helemaal niks :P maar ik hoef er ook niet achter te komen...:P overtuigd hetero....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:11

weule schreef:
rowo schreef:

uitzonderingen bevestigen de regel, laat mij dus maar lekker die uitzondering zijn :P

het lijkt mij helemaal niks :P maar ik hoef er ook niet achter te komen...:P overtuigd hetero....

Nou ik geloof je hoor :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:12

goeiemorgen!
leuk onderwerp hebben jullie op de vroege ochtend ;)

ik ben vrij en gezellig maar mijn ouders denken nu dat ik niet vertrouwd ben om los te lopen :(
dit weekend maar eens kijken wat er in de achterhoek rondloopt... haha

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:14

Sinds wanneer ben je weer vrijgezel dan Bianca?
Overigens hebben we in De Hoeve nog naar je gevraagd bij busjes waar je achternaam op stond en die op de camping bij de Combine Race stonden :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:16

Goedemorgen :wave:

Leuk dat je het reisje gaat boeken Noor! :)

Mijn vriend is de ex van een op dat moment klasgenootje/vriendin van me. Werd mij niet in dank afgenomen en is een heel drama geweest. Maar goed, verliefd worden doe je niet express om iemand te pesten of te kwetsen. Al zien sommigen dat anders. Daarna besloot zij met mijn ex een relatie te beginnen dus klaar!

Ik heb er al een heel ritje opzitten. Begon weer bij Randstad en toen belde de andere Randstad vestiging dat ze mensen naar hun werkplaats moest brengen en niet genoeg plek had dus of ik ook even mensen weg wilde brengen. Op onze vestiging zitten we met z'n tweeen en zij zat alleen. Dus heb ik maar even een rondje gereden en mensen weg gebracht.
Nu weer op kantoor, even administratie bijwerken. Vanmiddag diezelfde mensen weer van hun werk ophalen.

Gister avond nog gewerkt in het hotel. Komt er zo ineens een 'bekende Nederlander' binnen lopen. Ha dat komt niet vaak voor in zo'n gat voor de mensen met een wat oudere leeftijd :+ :P.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 10:20

Mootje schreef:
Weule, wij waren vorig jaar op wintersport en tegenover het hotel zat een kroeg. Collega werd daar vol op zijn mond gezoend door een andere man... Bleek het een homobar te wezen :=

Mijn man was een jaar of tien geleden met onze oudste zoon een weekend mee naar Duitsland voor een voetbaltoernooi, komen ze op zaterdagavond ook in een bar terecht. Inderdaad een homobar. Jan had direct heel veel aandacht maar had het ook totaal niet door, en zo aimabel als hij is ging hij oprecht mee in de gesprekken van de mannen. Totdat Paul zei, kom op Jan dit is een homobar, straks lig je met een vent in bed.
Had hij dus helemaal niet door, volgens hem stond het ook niet op de deur aan de buitenkant..... _/-\o_ Dus hoe kon hij dat dan weten?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:25

Cindy was hier net Kim, ik herkende het accent in combinatie met Randstad. :Y)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:30

Haha klopt Hilde! Allemaal drama := ..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:34

:D

Mijn vriend was op het MBO een klasgenoot van mijn broer. Toen vond ik hem interessant. :o De laatste jaren zat ie bij mij op school in Leeuwarden en zag hem regelmatig in de bus. Op een gegeven moment waren we beide ineens vrijgezel, en toen heb ik er maar gauw werk van gemaakt. <3