Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zat jij ook niet 'soort van' in de paarden
weule schreef:schiet ie losse vlodders??? istie al op leeftijd
(kijkt verder film, wilde even een nietszeggende inbreng hebben....)
Jeroen is weer in tha house 
bezoek eens een ruiterfeestje, altijd feest 
Mootje schreef:Haha, en dan op film staan op de bandjes in de cabine als je aan 't rotzooien bent in de laadbak
jeetje zeg. Marcel Dufour vertelde toen ook hilarische verhalen erover op bokt. Oa over een springruiter en een groom die aan het rotzooien waren gegaan met een banaan zonder schil
stukje in blijven zitten wat was gaan rotten, dat begint natuurlijk te irriteren
moet nog wel ergens op bokt staan. weule schreef:wil je erover pratenghehehe...
paardenmannen zijn over het algemeen niet zo best te vertrouwen...
Van de bank af komen wil idd wel eens helpen
internet is groot en breed en is veel te vinden,
sterkte
wat een leuk advies, nou ga ik toch al best wel veel stappen en probeer diverse leuke dingen te doen, maar helaas.......leuke kerels zijn er niet, zijn ze er wel zijn ze bezet !!!
al heeft die wel 4 benen en ruikt hij het lekkerst van allemaal........
..............

...pppfffff...niveau daalt al aardig, maar ja....ik wil niet met iemand rommelen die bezet is, daar komt alleen maar huilen van en je hebt hem uiteindelijk nooit alleen, en als je je hart verliest ben ik diegene die gekwetst word met zo'n kerel. Daarbij zou ik me ook afvragen of het voor die man geen spelletje is, blijft hij jou dan ook wel trouw.....
sommige happen zo mooi, alsof ze continu honger hebben
heerlijk!!
jullie koppen toch wel binnen.. hahaha. bianca1980 schreef:SIm en MO hahahahah jullie zijn wel geestig idd.........pppfffff...niveau daalt al aardig, maar ja....ik wil niet met iemand rommelen die bezet is, daar komt alleen maar huilen van en je hebt hem uiteindelijk nooit alleen, en als je je hart verliest ben ik diegene die gekwetst word met zo'n kerel. Daarbij zou ik me ook afvragen of het voor die man geen spelletje is, blijft hij jou dan ook wel trouw.....
![]()
Dan nog liever maar een zak over mijn hoofd......wel betrouwbaar....en ach aan het uiterlijk kan je misschien nog wat sleutelen....
. Mannen die zich slecht scheren of hun haar veel te lang en daardoor uti model hebben, brrrr
Ik kan het mij haast niet voorstellen! weule schreef:och, ik ben ff weer film kijken en het ontspoord weer
Ach, valt toch eigenlijk wel mee? Je leest en praat hier nog steeds mee dus stiekum bevalt het je wel.
Citaat:en ik mag graag uitlokken/forceren/bommetjes opwerpen/voorzetten geven, geeft het de naam die je wiltjullie koppen toch wel binnen.. hahaha.