[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:15

Lekker vooruitzicht Mootje!!
Hoe gaat het nu op je werk?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 12:18

Het lijkt wel steeds erger te worden op het werk, en het hoofd van de afdeling maar denken dat het is uitgepraat :+ Hij heeft maandag zijn functioneringsgesprek en wil ons niet inplannen voor een funct.gesprek, dus ik ben benieuwd }>

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:52

Jullie hebben flink geklept, moest 7 pagina's bijlezen!

Zag een foto van Woll haar babybuik :D
Sussie haar bak heeft inmiddels nieuw zand!
Sannn is opzoek naar een leuke cross set! Ik vind dit dekje trouwens erg gaaf http://www.eventingshop.be/catalog/product_info.php?products_id=115
Mandy wil graag een andere cross set, zijn erg goede suggesties gedaan dus ik ben benieuwd :=
Pb heeft in de knoop gelegen met een casus :(:)
Kim is weer lekker uitgeslapen! Veel plezier alvast in Princehage en natuurlijk ook veel succes
Shanouk gaat vanmiddag "huppelen" met Vorstin :D
Mo gaat lekker op wintersport! mag ik mee?? Wel kl*te dat het op het werk zo moet :(

Ik ben net naar school geweest, straks naar het umcg om de stage papieren te ondertekenen :D
Morgen lekker naar Boekelo en zondag dressuurprikken met Wiso en Frits!
Ohja, huiswerk moet ook nog ergens worden gedaan en wil vanavond eigenlijk naar divoza...

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:16

Goedemiddag :wave:.
Sann: Klinkt leuk zo'n groot concours, zulke dingen heb je hier in de buurt helaas vrijwel nooit.
PB: Fijn dat je het hebt kunnen oplossen door een beetje creatief te zijn, ook al was het eigenlijk onmogelijk.
TG: Fijn dat de paarden allebei zijn goedgekeurd door de fysio.
Mootje: Nou dat gaat wat worden met die leidingevende :Y), wel lekker dat je nu 2x op wintersport kan!
Bvw: Leuk zeg dat je de stage papieren kan gaan ondertekenen, op welke afdeling ga je stage lopen?

Ik ben nu voor de derde dag op rij ziek thuis, s'middags voel ik me steeds weer beter alleen nog wat last van mijn keel en wat snotterig, maar s'nachts en s'ochtends krijg ik onwijze hoofdpijn en koorts :( en slaap ik het klokje meer dan rond.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:22

EB je moet maar even goed uitzieken anders blijf je kwakkelen :(:)

Ga stagelopen op de research afdeling van de Genetica (lab). Ga ik onderzoek doen naar het sca23 gen (spinocerebellaire ataxie)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:30

Dat gaat alleen zo lastig, meestal kan mijn moeder Bam wel doen als ik een keertje ziek ben, maar mijn moeder is nu nog zieker dan ik, ik geef hem nu vandaag gewoon een dagje vrij (had ie zoiezo wel verdiend) en dan hoop ik maar dat het zondag een beetje weg is.

Klinkt heel interessant je stage, hoelang ga je daar stage lopen?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:55

Middag! :wave:

Lekker luxe zeg Mootje 2 keer op wintersport! Waar ga je heen?
Ga je bij het UMCG stage lopen bvw? Leuk, als ik zo lees wat je gaat doen krijg je denk ik te maken met mijn oude professor Bos. :D
Beterschap Evie. Hopelijk voel je je snel weer goed en je moeder ook! :(:)

Net met moeders het dorp ingeweest, lees weer niets aan studie gedaan. :Y)
Zo Vero lekker borstelen en manen trekken, ze liep niet helemaal lekker in het land dus ga er niet op.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:03

wat knullig Mo. En diezelfde persoon zou jou moeten beoordelen. Dat zou ik niet pikken. Ze weten dat er een geschil is toch?

Ik zou ook wel weer eens op wintersport willen :j

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:29

Wintersport is niets voor mij. Veel te koud! Alleen de apres ski zie ik dan weer wel zitten :D

Mo: vind het inderdaad maar raar dat dezelfde persoon als met wie je een conflict hebt, jouw moet gaan beoordelen.
Rowo: gelukkig heeft Weltsieger niet iedere dag een ochtendhumeur. Maar hij is wel een liever paard als hij eerst in de wei heeft gestaan.
Evie: beterschap! Lastig dat jullie allebei ziek zijn thuis.
Bvw: leuk dat je op het Umcg gaat stagelopen!
Sannn: is lekker gaan shoppen en daardoor weer niet aan studie. Foei toch!
TG: fijn dat beide paarden weer behandeld zijn door de fysio!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:34

Joh, je krijgt het echt snikheet als je intensief aan het skieen bent Sussie :j

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:40

Ik heb het een paar keer gedaan op een indoor skipiste. Skiën ging nog wel, maar snowboarden was echt een ramp. Die reflex van twee benen die onafhankelijk van elkaar bewegen die kreeg ik er maar niet uit. Met als gevolg dat ik meer in de sneeuw lag dan dat ik bovenop dat snowboard stond. Maar ik hou gewoon echt niet van sneeuw, met als gevolg dat ik skiën dus ook niets vind.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:42

Wintersport is helemaal niet koud! Je krijgt het idd snikheet als je aan het skieen bent. Ik vind het heel leuk, ga dit jaar alleen niet helaas.

Jeetje, regent het bij jullie ook zo hard?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:44

Nou, bij een indoorpiste weer wel hoor. Je zit langer in de lift als dat het duurt om onder te komen. En dan koel je behoorlijk af. De laatste keer dat ik indoor geweest ben heb ik me geamuseerd in het funpark om warm te blijven.
Maar in het echt op wintersport dan krijg het echt warm :j

Hier heeft het alleen vanmorgen een heel klein beetje geregend. Rest van de dag zon. Ik heb wel een KLEIN BEETJE regen nodig in de rijbak.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:44

jah hier komt het er met bakken uit helaas, Sann.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:47

Skiën is ook niets voor mij :n Ik kan het niet en haat kou. Doe mij maar zon, zee, strand :D

Hier miezert het soms een beetje. Meer niet... hopelijk hou ik het vnvd droog. K ga niet weer 2 paarden in de stromende regen rijden :n

edit: er komt een ongelovelijk pleur regen aan :( Dat wordt dus vnvd er 1 doen en morgen voor de military (lees voor 9 uur) ook nog 1 :O

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:11

Lekker Mootje!! Ben jaloers.

Hier is eht gelukkig nog droog en heb ik er al 4 kunnen doen. Straks even les geven en daarna nog zelf les.
Net chal weer gedaan en die gaat het snappen. Rijden is het probleem niet, maar opstappen is eeeeeeeeeeng. Gelukkig ging het nu super na een keer of 10 oefenen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:24

Fijn dat Chal het begint te snappen PB!

Blegh, hier begint het nu ook te miezeren, ik hoop dat het dadelijk niet zo druk is op stal als gisteren, ze zijn de wegen rondom stal opnieuw aan het asfalteren, dus gisteren moest iedereen voor 7 uur weg zijn omdat je er anders niet mee door kon .
Resultaat: Een gekkenhuis tussen 5 en 7 van alle werkende mensen die nog even snel hun paard moesten doen, heb nog nooit 5 mensen tegelijk in de dressuurbaan gezien, meestal rijd je in je eentje of met zijn tweeën, wat was ik blij dat ik de springtuin gereserveerd had voor mijn springles :D .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:43

Evie_Bandido schreef:
Klinkt heel interessant je stage, hoelang ga je daar stage lopen?

10 maand waarschijnlijk. Heb net getekend voor vijf maand en als het lekker gaat (ga ik wel vanuit) ga ik er ook afstuderen :D
Ik begin 22 nov en ze zijn nu net begonnen met het onderzoek. Dat betekend dat het gen (sca23) in fruitvliegjes wordt gebouwd en vervolgens het effect van dit gen wordt bestudeerd. Het inbouwen zijn ze nu mee bezig en lijkt goed te gaan. "Met de vliegen gaat het goed" was ook het eerste wat er vandaag werd verteld ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:37

Hier miezertde het net wat, maar nu is het droog :)
Ik ga vandaag niet rijden, ze heeft nu 4 dagen achter elkaar gelopen waarvan 2x een intensieve les dus ze heeft wel een dagje vrij verdient :)
Ik ben nog nooit op wintersport geweest. Skiën/snowboarden lijkt me wel heel leuk alleen ben ik echt allergisch voor kou, ik heb het nu al ijskoud :+

bvw: Klinkt interessant je stage!
PB: Mooi dat Chal zo goed gaat

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:56

als je in oostenrijk (of waar dan ook) bent is het dan wel onder nul maar het voelt helemaal niet koud. Je skied (?) naar een kroegje stapt uit je skies en gaat dan buiten op het terras zitten! Echt heerlijk, ten minste als je niet in een sneeuwbui zit ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 17:46

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 18:08

Schijtweer he! Was al blij dat ik niet hoefde te rijden, nou dat zeg ik niet gauw. Hoop wel dat het morgen droog is, geen zin om in Boekelo ook zeik nat te regenen. Maar dat zien we dan wel weer. ;)

Je zou niet zeggen dat die 1e stem een man is. :oo

Ga zo richting Gouden Ei! Benieuwd wie er allemaal barrage/ puissance mogen springen. Hopelijk mijn springinstructeur ook, zag al wel dat hij ook in de L en M finale mee doet, maar die is morgenavond pas. Wel grappig hij rijdt ook een Osmium maar dat is echt een heel ander type dan Vero. Leuk om te zien hoe verschillend ze kunnen zijn. Dan morgen naar Boekelo! :D

Succes alvast alle CC-/ SGW- gangers voor dit weekend!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 18:49

Mijn instructeur doet ook mee. Zag hem iig op de lijst van het M staan, weet niet of hij ook het Z mee doet.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 18:50

Goedenavond,
Huppelen was leeeeuuuk :D Balkjes draven ging heel gewoon, tot ik in galop aankwam }> Toen werd Vorstin wel even hyper :):)
Dus lekker gewerkt aan het laten afvloeien van de spanning. Volgende week weer!
Ben net nog gauw naar Divoza geweest voor een winterdeken. Ben uiteindelijk voor de Amigo 600D medium gegaan. Die kan tenminste ook een tijdje mee, en hij was in de aanbieding.

Leuk dat je wintersport gepland is Mootje! Waarheen?
Balen dat je weer ziek bent Evie :(:)
Sussie, dat heeft iedereen in het begin hoor! Snowboarden kost gewoon ff tijd om te leren, maar daarna is het echt super!
Lekker dat Chall opstappen iets begint te snappen PB
Veel plezier bij het Gouden Ei Sannn!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 19:01

TG heeft een longbloeding, ik ben echt heel erg geschrokken. Dacht echt dat ie dood ging. Hij staat nu wel rustig op stal met een druppelende neus...