bvw schreef:Wij hebben ook niet één paard maar op dit moment 5. Als je alle vijf verzekerd voor bv 50 euro p/m dan is dat toch al elke maand 250 euro!
Ja dan word het idd ook al anders bij 5, dan neem je gewoon een risico, maar als 1 paard wat heeft en 4 niet dan haal je het er ook wel uit denk ik. Ik heb echter 1 paard en ook 1 salaris..
dus ik betaal desnoods liever iets meer, maar dan heb ik ook wel zekerheid dat ik mijn paard altijd kan "helpen".
.
?
. Hij heeft wel nog een kleine bult op zijn bovenbeen, maar dat valt ook reuze mee.
. Dus hij krijgt zijn gewoonlijke kingsize portie kuil 3x per dag , en er ligt een berg kuil voor zijn stal waarvan iedereen die voorbij loopt er af en toe een pluk ingooit (als er teveel in zijn stal ligt, loopt hij het door de mest heen en eet het niet meer), en af en toe gooi ik nog wat hooi door het kuil heen, zodat hij niet teveel eiwitten binnen krijgt. Daarnaast grazen we ook veel aan de hand.
gemaakt met dingen die ik moet gaan doen vandaag. Ga maar eens douchen en echt aan mijn dag beginnen
.. Als je lijst weer afgewerkt is, scheelt het toch weer
...
..