Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar als je klein gewend bent, is het op wedstrijd altijd wel lekker ruim!
.. Nou dan is die 20 meter erbij best veel
.. Die baan was ook heel open en lag naast het ruinenland, dus ze was dan heel de tijd bezig met die paarden in de gaten te houden (brullen als een hengst). Als ze braaf was, ging ik de grote baan in.. Je kan er heerlijk lekker lange zijdes galopperen en de zijgangen zijn veel fijner te rijden
. Maar eigenlijk reed ik gewoon buiten en als ik terugkwam pikte ik nog even een rondje dressuur mee... Dan stond Wolin haar kop namelijk tot meewerken
.
. Ik laat haar wel buiten lopen, staat ze rustiger en kan ze goed rechtuit stappen, dat gaat redelijk. In de box staat ze op en neer te springen en kijkt ze heel ongelukkig
, als ik haar uit het land haal, staat haar kop in ieder geval nog hardstikke vrolijk.
...
Als de Vlietlanden nou nog niet goed gaat!
En inderdaad: Mooi jasje!
Met de anderen rijd/reed ik altijd in het land, dat vind ik veel fijner. Lekker ruim en ze leren er goed van op eigen benen te lopen. Maar die zwarte doet daar altijd zo idioot dat het niet grappig meer is. Die moet dus altijd maar voor straf in de bak.
prijs rond de 350

Beetje jammer van de prijs.
vond hem ook wel erguuh mooi
allen de prijs ja die is echt 339 (even na gevraagt)
op naar zondag!
voor vlietlanden
Ik vrees dat dit donderdag nog niet heel veel minder zal zijn. Nou ja, we zullen wel weer zien.