[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:43

Mooi :9

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:43

Haha! Een Z-baan is inderdaad wel een stuk fijner, maar zie 't verder niet helemaal zitten :P

Leuk jasje Corien

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:45

Haha vief lekker blijven springen en crossen ;)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:05

mooi jasje :D
een Z-baan is wel fijn maar de oefeningen... alhoewel de uitgestrekte draf dan wel echt als een raket gaat :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:15

Ja he zou hem wel willen hebbuh :o

Ik rij elke dag in een Z-baan (dan is een proef in 40-20) best klein ;)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:29

Onze eigen bak is erg klein.. 17x34 ofzo... maar rijd ook af en toe in de 20x60 van de buren :) Maar als je klein gewend bent, is het op wedstrijd altijd wel lekker ruim!

Ik kon gelukkig vandaag wel eerder weg van stage, dus kon nog mooi even spullen schoonmaken. Zometeen ff eten en dan vlechten, wassen en gaan met die banaan ~~}>

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:43

Succes rosalie :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 17:50

onze bak is ook zo klein!
Als ik nu een Z proef rijd is de baan ineens een keer zo lang, ik kan de uitgestrekte draf dan ook echt NIET uitzitten...

Mooi jasje bdw :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 18:00

Wij hebben een 20 x 40 bak en een 20 x 60 .. Maar ik reed eigenlijk altijd gewoon in de 20 x 40. Wo zag die ander alleen maar als een extra ruimere bak voor leuke en nog gavere capriolen 8)7 .. Nou dan is die 20 meter erbij best veel := .. Die baan was ook heel open en lag naast het ruinenland, dus ze was dan heel de tijd bezig met die paarden in de gaten te houden (brullen als een hengst). Als ze braaf was, ging ik de grote baan in.. Je kan er heerlijk lekker lange zijdes galopperen en de zijgangen zijn veel fijner te rijden :j . Maar eigenlijk reed ik gewoon buiten en als ik terugkwam pikte ik nog even een rondje dressuur mee... Dan stond Wolin haar kop namelijk tot meewerken :) .

Ik heb de kliniek gebeld. Röntgen en scannen kunnen ze op stal komen doen, dus daar ben ik heel blij mee. Ik wil dat ze alles komen doen, zowel foto's als scan, dus er staat een datum, maar ik moet die morgenochtend even bevestigen, want het zou fijn zijn als mijn moeder er ook bij aanwezig kan zijn. Ik ga niet een kreupel paard proberen te laden, als je ziet hoe ze nu al loopt. Dus ik laat ze mooi aan huis komen.

Wo staat nog lekker buiten, heb haar pas buitengezet toen de regen over was.. En nu schijnt de zon volop :) . Ik laat haar wel buiten lopen, staat ze rustiger en kan ze goed rechtuit stappen, dat gaat redelijk. In de box staat ze op en neer te springen en kijkt ze heel ongelukkig :(:) , als ik haar uit het land haal, staat haar kop in ieder geval nog hardstikke vrolijk.

Heb mijn knieband ook maar even omgedaan, aan het einde van de dag voel je je knie wel :j ...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 18:04

Lotte ben benieuwd wanneer ze komen!

Ik ga richting vlietlanden bye

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 19:21

Gaaf jasje inderdaad Corien! Welk merk en prijs?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 19:24

Fijn dat ze langs kunnen komen Lotte :)

Ik heb boodschappen gehaald, snel even tussendoor mijn jasje verkocht en daarna snel weer de keuken in voor de preischotel. Gezellig met zijn 3'en gekookt :) . Gaan met 8 man eten dus mijn eetlijst tegoed staat ook weer mooi in de plus :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 19:48

Goedenavond!
Net les gehad met Vorstin, ze ging wel lekker. Zondag had ik crosstraining, donderdag springles, en vandaag en vrijdag dressuurles, dus dan heb ik alle SGW onderdelen weer gehad :D Als de Vlietlanden nou nog niet goed gaat!
Wij hebben buiten een 20x60 bak, en binnen een 20x40. Ben dus wel gewend aan een diagonaal in grote bak strekken :D

Fijn dat Jackson zo braaf was buiten Corien :) En inderdaad: Mooi jasje!
Succes Rosalie!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 19:56

Leuk jasje Corien, de kleur van de cap vind ik niet zo.. :o
Fijn dat ze lekker ging Snoekiej! ;)

Heb morgen examen geschiedenis. Sta op een dikke onvoldoende denk ik.
Heb de moed opgegeven, 4 u bezig geweest met te leren,
als ik een bladzijde had geleerd sloeg ik de volgende open en ik wist gewoon al niks meer. |(
Heb daarom ook echt geen zin meer om verder te leren, ik weet er nu ook gewoon niks meer van.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:37

Wij hebben ook een hele kleine bak. Voordeel daarvan is dat mijn paard er altijd normaal doet :D Met de anderen rijd/reed ik altijd in het land, dat vind ik veel fijner. Lekker ruim en ze leren er goed van op eigen benen te lopen. Maar die zwarte doet daar altijd zo idioot dat het niet grappig meer is. Die moet dus altijd maar voor straf in de bak.

Rosalie: Succes vanavond!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:53

Andrea was een gpa :) prijs rond de 350

Nou dames ik heb foto's van vlietlanden ga ze nu online zetten :D

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 21:34

Corien, is dat het jasje van GPA? Die zit echt heel erg mooi en heel erg elastisch. De bruine vind ik ook echt :9 Beetje jammer van de prijs.

@ rosalie: k ben benieuwd hoe het gegaan is!!

Ik heb thuis een bak van ong. 28 bij 45, maar had um graag nog wat langer gehad. Dan kun je iets mooier lijntjes bouwen voor het springen (ook al spring ik thuis nooit).

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 21:39

wij hebben nu van opa's grasveld bij ons achter een bak mogen maken alleen nog omheinen en dan... ~~}> maar het is ongeveer 30 bij 65 wel groot dus :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:09

Nou ik ben weer thuis! Merk echt dat er een stijgende lijn in zit. Losrijden ging fijner dan gisteren gewoon thuis, alleen in de proeven was het impuls een beetje weg. Wijken ging ook niet goed, hij wilde niet lekker voorwaarts en ook niet zijwaarts. Verder ging het eigenlijk niet zo slecht. Had 172 en 174 punten, wel terecht gejureerd. Volgende keer beter, mag zondag weer! Merk echt dat de puntjes meer op de i moeten.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:11

Wij hebben een 20X60, maar gebruik hem meestal 20X40. De ring heb ik ook op 20X40 staan, dat was juist om eraan te werken de wendingen niet té ruim te nemen :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:20

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:24

Wij hebben ook (ongeveer) 20 x 40. Ik ga maar slapen, morgen vroeg naar stal en vanaf 12 uur werken.
Slaaplekker!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:25

Truste ;)

Morgen ook niet gek veel doen ja werk zoeken :+

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:47

@Vief: Lekker dat je je ene opdracht gehaald hebt! Wel jammer dat je de ander nog moet aanpassen.
@Mandy: Nog gefeliciteerd met de beoordeling van je stage!! Ben je nu ook klaar dan?
@Lotte: Hopelijk kunnen ze snel komen voor Wolin!
@Shanoek: Fijn dat Vorstin zo lekker liep! En met zo'n voorbereiding moet het helemaal goed komen aanstaand weekend!
@Rosalie: Fijn dat het al wel beter ging! Volgende keer gaat het vast weer beter en dan komen de winstpunten ook vanzelf!

Wij hebben thuis een binnenbak van 25 bij 45 en een buitenbak die ook ongeveer zo groot is. Verder heb ik in de wei ook vaak een ring staan omdat ik het daar ook altijd wel lekker vind rijden.
Vanmiddag een zitles gehad, dat is wel eens even heel wat anders. Kreeg ook behoorlijk wat huiswerk mee. Donderdag mag ik bij haar in een clinic meerijden voor haar afstuderen. Het is allemaal wel heel leerzaam, maar ik heb spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat ik daar spieren had :o Ik vrees dat dit donderdag nog niet heel veel minder zal zijn. Nou ja, we zullen wel weer zien.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 23:07

JN Haha zou ook wel een x zit les willen :)