[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loes_Joery

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 21:36

Tientjeh: sterkte zeg Ach gut

Hahaha kleuter Vivaldi Tong uitsteken! Mooie foto *LOL* Toch netjes hoor voor de 1e keer, en gelukkig ben je zelf tevreden Lachen!
En heel veel plezier in London, maar dat zal wel goed komen he!

Vief: Ja m'n proefje ging wel lekker, daarna nog eventjes in de kwekerij wat gegallopeerd! Hoop datie morgen zijn best voor me wil doen Haha!

Gefeliciteerd LZ Lachen!

Mooie foto Vief, wat voor camera heb je ook alweer?!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 21:38

Hilde: jammer dat Vivaldi niet zo ontspannen was Haha! Wel leuk dat je toch een 8 en een 9 had! Mooie foto, ik vind Vivaldi echt een leuk paard *LOL*

LZ: gefeliciteerd met je wp-en

Ook nog maar even mijn verslagje van gisteren. We hadden springwedstrijd en het parcours was heel erg lang en er was ingebouwde barrage, ik zat er dus veel te vroeg op. Hoef maar zo'n 10 combi's van te voren erop te zitten. Dus ik een hele poos stappen, zegt mn moeder zo: Anthea spring ook eens een kruisje. Ik zo: eh ik heb nog geen eens losgereden Clown Inspringen ging niet echt fijn, hij maakt zich heel sterk. Toen het parcours in. Ging ook niet fijn. Ik heb hem heel erg voorwaarts gehouden omdat hij de vorige keer zo erg terugkwam dehele tijd. Nou, nu bleef ie mooi doorgalopperen Lachen Alleen in de wendingen gooide hij zn kop in de lucht en deed telkens zn mond open (de sperriem had strakker gemoeten maar wou niet in het strakste gaatje) Was gelukkig wel foutloos. En in de barrage een balk. Ik ging voorlangs naar de dubbel (was helemaal niet kort ofzo) maar hij gooide zn kop weer in de lucht en ging nogal krom op die dubbel af en tikte er dus een balk af. Wel jammer anders was ik 4e of 5e geweest.

Vandaag nog even mijn instructrice geholpen op concours en smiddags de stad in geweest. HEb 2 nieuwe broeken en 2 paar nieuwe schoenen gekocht. (ben nu alleen blut Nagelbijten / Gniffelen )

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 22:20

Anthea: Toch nog best netjes!! Jammer van die balk in de barrage, maar volgende keer beter Lachen!
Hahaha shoppen is best leuk, maar ja nu maar weer sparen he Tong uitsteken!

Ik ga nog wat tv kijken en morgen om kwart voor 8 richting Alphen! Wedstrijdgangers voor morgen: veel succes OK dan! !

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 23:01

Dankjullie Tong uitsteken

Netjes Anthea, jammer van je balkje.

Ik ga mijn bedje in.. Kwart voor 6 gaat de wekker weer.
Ik denk dat ik nog wel even online kom daar in Engeland.

Tot donderdag! Doei!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 23:54

veel plezier in Engeland Hilde, en leuke foto van vivaldi Lovers

LZ: gefeliciteerd met jullie winstpunten gaat hard zeg Ja

Ik was vorige week zaterdag in breda in de stad uit geweest in Qunation en alles was oke toen zondag Dance tour in Breda niet echt veel gedaan en 's avonds de after party van Dance tour in breda in Qunation en heb de hele avond staan jumpen ( niet natuurlijk aan 1 stuk door Clown Tong uitsteken maar wel veel Ja ) en ik werd de volgende ochtend wakker heel veel spierpijn en aan mijn linkerbeen naast mijn scheenbeen aan de binnekant ( springscheen ofzo ? ) doet kei zeer en weekje rustig aan gedaan en ging goed maar zodra ik iets te veel deed kwam het weer terug en liep moeilijk.
Nou gisteren naar Zalinaz in etten leur geweest was I Lovers Jumpstyle en ook weer gejumpt, want kan het niet laten om te jumpen als 'k op zo'n feest ben haha Lachen
Twas echt super gezellig gisteren en zal ook snel een groeps foto plaatsen van ons..

Vandaag bij jan gereden op 1 want ik had zo'n last van mijn been Boos! en zou er eigenlijk 3 doen, maar 3 wordt echt teveel voor me.. wil ook nog gewoon tijd hebben voor mijn vriendinnen Ja
En ik weet dus echt welke het gaat worden want heb mijn favoriet vandaag ook weer gereden, hij leerd zo snel en is nu al met inbuigen zeer fijn wat hij snel heeft opgepakt, alleen de galop is soms wat moeilijk voor hem die springt hij verkeerd aan, maar dat is niet erg Ach gut Lachen

Morgen weer naar jan rijden dan wel 3 als het lukt met me been en dan naar luuk, ook nog naar me oma ( heeft weer chemokuur gehad ( heeft botkanker Verdrietig Huilen ) ) en naar me tante.. wat een dag zeg.. Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 09:07

Goeiemorgen Doei!

K heb een paar leuke foto's voorbij zien komen. Hilde wat heeft Vivaldi een onwijs ondeugend oog Lachen

@ vief: ik ken haar niet hoor. Zij was toen toch bij jou met de SRD? Ik zie ook nog wel eens een topic van haar ...

Ik ben nu aan het wachten op de eigenaar van Passau. Ze wordt een paar dagen uit geprobeerd op een grote springstal!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 10:25

Doei!

Rowo: Oke, had natuurlijk gekund! Knipoog
Dat van de SRD klopt *LOL*

Ik ga zo richting stal. Heb concours.
Tot vanmiddag!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 10:42

Ik heb echt een heleboel wedstrijdresultaten voorbij zien komen, en de meeste mensen hadden het goed gedaan geloof ik!
Tientjeh, sterkte Ach gut

Ik heb gister een oefencrossje gehad in Rijpwetering. Het ging niet zo lekker, toen ik aankwam om parcours te lopen was er een meisje in de sloot gevallen (dr paard ging er vandoor en ze liet zich eraf vallen, in de sloot) en het paard ging zonder hoofdstel het hele terrein over.
Toen Vorstin opgezadeld en stiften erin, nou dat was ook al een ramp! Ze wilde echt niet stilstaan en trok steeds dr benen weg, waardoor ik ook nog eens een paar stiften verloor. Toen heb ik alleen voor stiften ingedraait, dus achter alleen ijzers. Was meteen al bang dat ze uit zou glijden ofzo. Losspringen ging ook niet helemaal lekker, ze kwam steeds niet goed uit en ik kwam steeds tegen de achterkant van mn zadel aan.
Het eerste parcoursje ging echt bagger Nagelbijten / Gniffelen Ze hadden zo'n 6 meter na het startvak de eerste hindernis gebouwd, erg handig, en het was meteen een flinke ook. Dus ik begon achter het startvak, ik galoppeer aan, vorstin durft niet door het startvak -.-' , en ze weigerde meteen 2x voor de eerste hindernis. Voor de tweede ook, en ergens anders in het parcours ook nog (gewoon een rij manden, hadden we al vaker gedaan). Tussendoor ging ze echt superhard, en had ik haar echt niet onder controle, dus ik heb haar gewoon een paar keer teruggenomen naar de draf.
Toen kwam mn moeder naar me toe, en zei dat ik veels te voorzichtig reed, en zonder vertrouwen. Dat was eigenlijk ook wel zo. Toen ben ik heel anders gaan rijden, zelf meer naar voren, en meer met het gevoel van : je gaat er overheen! Toen was ik foutloos Lachen Met het tweede parcours was ik wel tevreden Lachen Heb de prijsuitreiking niet meer afgewacht, maar ben lekker naar huis gegaan

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:08

Ik had gister wedstrijd.
Springen ware we foutloos Lachen ging wel lekker.
En de dressuur hebben we het maar niet over Knipoog

Hilde: veel plezier nogmaals.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:08

Fijn van je tweede rondje Snoekiej! Dat vertrouwen komt vanzelf wel naarmate je vaker hebt gestart...

Ik ga zo maar es Uvanta rijden, Calypso heeft een dagje rust. Vanmiddag heerlijk bouwkunde leren en een presentatie in elkaar zetten Slapen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:40

hilde veel plezier!

kim: ja het springen ging wel goed he! gefeliciteerd

anthea: jammer van die balk

zo eindelijk uitgeslapen vandaag, dat was alweer een poos geleden dat dat kon.
straks lekker even rijden, denk maar even het bos in ofzo

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:44

Ik ga vanavond vroeg op bed Nagelbijten / Gniffelen.
Ik kon vandaag niet uitslape en gister ok al niet Clown

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:57

Goeiemorgen Doei! Nog net Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb teveel gezopen gister, dus voel me mooi kloten. Was gelukkig wel erg gezellig!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:58

haha leuk he IS

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:08

Even een melding van mij tussendoor:

Otje is er helaas niet meer...Verdrietig

Vannacht was het behoorlijk slechter met hem toen ik weer ging kijken, nadat hij in de loop van de avond een tijd tussendoor 'goed' geweest was op de medicijnen van de dierenarts. Veearts er weer bij gehad en uiteindelijk om kwart voor drie richting de kliniek gereden. Had ik al verwacht, want het ging echt niet goed. Trailer stond klaar, auto was afgetankt dus toen ik doorverwijzing had van mijn veearts en Ot nog een pijnstiller had gehad konden we meteen weg.
Hij is onderweg erg onrustig geweest, maar is iig wel in de benen gebleven. Kwart over vier waren we in de kliniek. Diverse onderzoeken gedaan en toen richting de ok om te kijken of en hoe er nog iets aan te doen viel. Tijdens het wachten was Otje weer helemaal Otje en wilde hij alles zien en horen.
Helaas bleek er in de buik teveel ellende te zijn om een herstel tot normaal paard te verwachten en hebben we om half zeven in overleg met de veearts besloten om de operatie af te breken en Otje niet meer wakker te laten worden Verdrietig

Ik ben nu behoorlijk van slag, heb niet geslapen vannacht en zit nog in mijn werkkleren van gisteravond. Heb wel een goed gevoel over de behandeling van de dierenartsen, zowel mijn eigen veearts die erg zijn best heeft gedaan als de opvang en de procedure in Wolvega zijn super gelopen. Ik heb alles kunnen vragen en overal antwoord op gekregen en ik vond het ook erg fijn dat ik zelf op OK heb mogen kijken hoe het eruit zag van binnen. Weet nu zeker dat we er alles aan gedaan hebben wat mogelijk was, maar dat het geen zin meer had.

Rust zacht lieve Otje, ik zal je missen Lovers

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:08

Hhaha, ja *LOL*
Ik kan normaal gesproken wel heel goed tegen alcohol, hoef ook nooit over te geven. Het ging ook de hele avond goed, al had ik ook best veel op Bloos Maar toen ben ik aan de Goldstrike gegaan, en op de een of andere manier ligt mij dat nooit zo goed Nagelbijten / Gniffelen

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:11

Jeetje Gomir! Wat een naar bericht! Heel veel sterkte van mij, je hebt er alles aan gedaan.. Ach gut

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:16

jo gormir, sterkte ermee
erg nare berichten maar soms kan je niet meer doen, en is dit de beste oplossing

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:19

Sterkte Gomir Ach gut

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 13:05

Jeetje Gomir, veel sterkte ermee Ach gut

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 13:18

Jeetje gomir, veel sterkte ermee! Ach gut

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 13:34

Wat een naar bericht Gomir! Heel veel sterkte ermee! Ach gut

Kim: super van je foutloze parcours

Hilde: veel plezier in Londen

Vief: succes nog vandaag

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 13:48

Sterkte Gomir Ach gut Echt geen fijn bericht, maar zo te lezen is het beter zo! Is het het bruine paardje uit je profiel waarmee je Z springen bent/was?

@ IS: hahahahaha, had ik niet achter jou gezocht! Dat wordt dus een dagje uitbrakken of niet Nagelbijten / Gniffelen Je moet ook niet zoveel sterke drank drinken Clown

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:07

Heel veel sterkte Gomir Ach gut Had niet meegekregen dat er iets aan de hand was, had ie koliek? Wel fijn dat je een goed gevoel over de behandeling hebt Ach gut

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:09

Ik ben ook brak Sigaar Gisteren hebben we een hockeyfeest gehad op de club (zat in de organisatie) en daarna zijn we met z'n allen doorgegaan naar een discotheek hier. Nou, dat heb ik geweten! Had niet heel veel gedronken maar ik was heel erg moe (de hele dag al druk geweest) en vanmorgen ging de wekker om half 10 om de boel weer op te ruimen, dat was niet zo fijn Clown