Ik heb echt een heleboel wedstrijdresultaten voorbij zien komen, en de meeste mensen hadden het goed gedaan geloof ik!
Tientjeh, sterkte
Ik heb gister een oefencrossje gehad in Rijpwetering. Het ging niet zo lekker, toen ik aankwam om parcours te lopen was er een meisje in de sloot gevallen (dr paard ging er vandoor en ze liet zich eraf vallen, in de sloot) en het paard ging zonder hoofdstel het hele terrein over.
Toen Vorstin opgezadeld en stiften erin, nou dat was ook al een ramp! Ze wilde echt niet stilstaan en trok steeds dr benen weg, waardoor ik ook nog eens een paar stiften verloor. Toen heb ik alleen voor stiften ingedraait, dus achter alleen ijzers. Was meteen al bang dat ze uit zou glijden ofzo. Losspringen ging ook niet helemaal lekker, ze kwam steeds niet goed uit en ik kwam steeds tegen de achterkant van mn zadel aan.
Het eerste parcoursje ging echt bagger
Ze hadden zo'n 6 meter na het startvak de eerste hindernis gebouwd, erg handig, en het was meteen een flinke ook. Dus ik begon achter het startvak, ik galoppeer aan, vorstin durft niet door het startvak -.-' , en ze weigerde meteen 2x voor de eerste hindernis. Voor de tweede ook, en ergens anders in het parcours ook nog (gewoon een rij manden, hadden we al vaker gedaan). Tussendoor ging ze echt superhard, en had ik haar echt niet onder controle, dus ik heb haar gewoon een paar keer teruggenomen naar de draf.
Toen kwam mn moeder naar me toe, en zei dat ik veels te voorzichtig reed, en zonder vertrouwen. Dat was eigenlijk ook wel zo. Toen ben ik heel anders gaan rijden, zelf meer naar voren, en meer met het gevoel van : je gaat er overheen! Toen was ik foutloos
Met het tweede parcours was ik wel tevreden
Heb de prijsuitreiking niet meer afgewacht, maar ben lekker naar huis gegaan