Nou ik ben weer terug van Sammie, weer even lekker in de sneeuw gereden, zonnetje der bij echt net wintersport echt zalig Maarja morgen dus m'n M2 debuut.. Wel spannend met zo'n voorbereiding al helemaal Maar zonet nog wel even getraind, alleen was ie een beetje stout zo af en toe. Begon ie te rennen als ik m'n been naar achteren deed Maar gelukkig was ie op het laatst wel weer lief en galoppeerde hij wel heel fijn
Heb nog een paar foto's dus die laat ik zo wel ff zien
Sjaan je hebt gelijk. Zondag is 1 en vrijdag is 6.
Als je het voor 17.00 op de post doet dan is 99% er de volgende dag.
Ik ben vandaag met mijn paard en later ook nog met de pony naar het strand geweest. In de zon en met weinig wind was het gewoon warm. We hebben maar 2 honden moeten opjagen zodat ze weer naar het baasje terug gingen en niet tussen de benen door liepen in galop
Mijn merrie doet niks met honden maar als we aan het galoperen zijn wil ze der voorbenen wel eens iets apart neerzetten zodat een hond even gemangeld wordt en bij der achterbenen het paard weer verlaat
Mijn pony heb ik vroeger altijd heel veel getraind op het strand, nu die niet zo veel mag is ie best wel sterk en heb ik hem best wel verpest We gingen vroeger bijna altijd in galop terug en als ik hem nu omdraai wil ie ook galoperen en het liefst lang en hard. Helaas mag ie maar 2x 1 minuut dus ik was behoorlijk gesloopt na mijn ontspannen ritje.
Ik heb net op Turella gereden! En ze liep weer lekker! Misschien waren dat gister toch wel bakkabouters die nu maar weer naar buiten zijn gegaan omdat het hier toch weer groen is! Maar moet haar hoofdstel nog wel omdoen met een praam om anders dan wil het niet ivm haar oor!
En daarna Wonderland gelongeerd. Die liep ook lekker. Ging beter aangezien we nu niet vergeten waren om de bak af te zetten. En hoe zetten jullie zo'n jong paard bij? Daar is hij nu wel aan toe. Is vast al gebeurd voor de hengstenkeuring maar toen was ik er niet bij.
Cool, dan moet ik alleen nog ff slijmen bij MaBitwise of die het logo ff op mijn nieuwe dekjes maakt. Dan heb ik 3 dekjes met een logo erop! En dan zijn ze zondag in Soest al te bewonderen.
Turella: Erg dol op aandacht. Wil alles uitproberen. Dan bedoel ik echt alles. Dus kijken of een dek te eten is en of je ook op een doos kunt staan. In de zomer wil ze pas naar binnen als het donker word. Want als het nog niet donker is kun je mooi kat en muis met ons spelen. Maakt haar niks uit hoe ze eruit ziet ze weet toch wel dat ze knap is.
Dankje Scum:) Ik moet morgen trouwens om 14.28 uur, dus als jullie voor me willen duimen
Nou hier de foto's: Omdat het erg zonnig was hadden we de camera even zo ingesteld dat het wat donkerder werd want anders zag je gewoon niks op het schermpje, vandaar dat het dus niet zo zonnig lijkt als het was Wel echt tof dat de sneeuw blijft liggen en de bodem wel gewoon zacht is
Lieve Baloe, samen met z'n grote vriend, hij is trouwens echt NIET zielig hoor Hij daagt Binky de hele tijd uit en gaat zelf op z'n rug liggen om hem dan even met z'n pootjes te krabben. Maarja soms wordt ie ook wel een paar meter door Binky meegesleurd, maarja hij geeft geen kik!
Even in een sukkeldrafje indraven (net zo'n manege paard )