och Antonius dat is echt stom
! Te begrijpen dat het vertrouwen een deuk krijgt. Chance dat jij zo een sterke zijt
! Komt wel helemaal goed in waregem, u zelf geen druk opleggen
.
proficiat Daphne met de jumpin en winnie ook! En zag er idd leuk uit trainen in T.ongeren
!
Ik ga niet naar tongeren, die is te zwaar. Zelfs de jumping is al moeilijk op de hellend terrein. Vorig jaar was ze thans echt goed weg. Eerste water twee stops en daarna optie en domme koe die ik ben, had dan nog een stop op die smalleke waterputje, ze zat met haar voorbenen in die put. Er was daar ook een optie, die ik vergeten was, dus ik rij opnieuw aan maar dan stond ze al 5 m ervoor stil, want ze had zich wel pijn gedaan :/. Dusja had ik maar meteen de optie gepakt dan had ik kunnen uitrijden volgens mij.
Tongeren is hoedan ook de zwaarste, zowel hindernissen als terrein voor de B.
Ik heb zaterdag ook nr de renbaan gegaan, in de hoop da ze beetje haar ei kwijt kon daar. Er waren eerst geen dravers, maar dan plots toch twee, spel omzeep
. Ze wa erg nerveus. Maar sommige keren vond ze de dravers niet zo heel eng en dan andere keren zou ze zich nog liever verongelukt hebben dan dat die dravers op 20 m passeerden
. Tis toch ook ene soms :/. Zondag was ze dan wel stuk kalmer, dus theeft wel geholpen om haar vuur beetje af te laten.
Laatst bijgewerkt door PrietPraat op 07-03-16 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt