Stephanie: Super gereden! Watapatja: Gefeliciteerd!! Lau: heftig Leek wel vrijdag avond hier gister avond
Dresuurles ging wel goed, begin wat sterk maar op het laatst weer super goed. Waarom moet je nou toch lichtrijden in de B Met doorzitten gaat het 10x makkelijker. Zo maar eens goed aankleden dan richting stal. nog ff stofzuigen voor mams En dan vanmiddag naar de fysio. Heb scheenbeenvlies ontsteking ook wel shin splints...... Met rijden gelukkig niet veel last van. Maar met me school is het ook niet handig!
bvw
Geplaatst: 22-11-11 10:42
Goeiemorgen! Ik leef ook nog, heb het druk gehad met verslag typen, ben ziek geweest en een vriendje die ver weg woont kost ook tijd. Heb af en toe wel wat mee gelezen en heb net de laatste pagina's even doorgenomen. Dat was heel veel gewauwel van waanhopige dames
Watapatja: Gefeliciteerd! Sanne: Fijn dat je dressuurles goed ging. Bwv leeft ook nog Lau: Heftig zeg Sann: Leuk dat je zelf patienten mocht behandelen Kinderen en trouwen wacht ik nog wel een paar jaar mee haha.
Gister bij eerste skiles van vriendje geweest, was echt hilarisch! Ben benieuwd of die het voor februari kan. Vandaag lekker een dagje vrij, alleen wel de hele dag aan school werken. Fijne dag iedereen vandaag!
Nou, ik heb even minder tijd en jullie posten er weer 10 pagina´s aan!
Ik las dat Itsme een hond gekregen had voor haar verjaardag MM had allemaal leuke dingen in de tuin staan. Grappig trouwens dat je pas 25 bent, op de een of andere manier had ik in mijn hoofd dat je ouder was Joki jammer van je wedstrijden. Heb je Ferrose als eens helemaal door laten lichten bij een kliniek? Sanurie en Henny waren ook niet zo tevreden met de dressuuruitslagen. Karen is volgens mij helemaal blij dat T weer terug is Toen las ik iets over trouwen en kinderen krijgen
Mistig is het hier ook, eigenlijk al een paar dagen. Nu lijkt het weer mee te vallen, maar 's avonds en in de ochtend zie je niet zo ver.
Hier is eindelijk de mist weg! En zelfs een zonnetje En ik kon er nog bij in Barsingerhorn. Wierden net maar afgemeld, zou eigenlijk daarnaar toe. Maar ik moet zo laat dat mn ouders nog niet kunnen komen kijken.
Leliaardje
Geplaatst: 22-11-11 12:10
Hier ook een zonnetje! Ik wilde vanochtend eerst thuis beginnen met werken, bedacht ik me opeens dat ik om 9 uur een afspraak had........... werd dus niks.
Mootje: jouw afspraak is ook handig . Sim heeft al lekker paardjes gedaan! Bling is kaal .
marijke, ik doe het ook bijna niet, maarja moet nu even. met ol en bay valt het wel mee in de bak maar zoeff ploegt het helemaal om. werskse noor veel sterkte bij de bijeenkomst hilde is aan het werk, mooie uren om daar te beginnen toch? sanurie daar heb ik nog nooit van gehoord. sterkte bij de fysio bianca is weer even langs geweest jeroen was het zo erg dat bling geschoren moest worden dan. sim is vroeg maar inderdaad wel lekker af en toe annetje, heb de hond niet voor me verjaardag. is een eigen kado.. karen hier is het nog goed mistig. al komen er al een paar zonnestraaltjes door lau is ook weer druk
zo baytje maar gelongeerd vandaag. hij vond er nu al niks aan volgens mij dus van de week ook maar cavaletti werk erbij doen. Daarna alle hindernis spullen uit de wei gehaald en binnen gelegt. Net stuk gelopen met de hond. men wat loopt dat beest hard. Nu ligt ie lekker te slapen en hebben de kleintjes een beetje rust.
dadelijk stallen nog doen, post bezorgen en dan even wat op het werk ophalen.
sanurie
Geplaatst: 22-11-11 13:04
zo, ik heb me paardje ook al weer gereden!! Heerlijk weer hier, het vriest wel maar kraak helder met een heerlijke zon!! Urban pakte weer fijn aan!!
Kreeg net digitale nota van de KNHS. Is de nota voor de kosten van inschrijven via de KNHS voor wedstrijd in Belgie deze zomer. Kost dus 5 euro per start om via de KNHS in te schrijven.
Mss in vergelijking met de overige tarieven, maar niet in verhouding tot het werk dat het kost. En aangezien je sowieso al een formulier moet invullen kun je de lijst ook automatisch genereren.