Noor en Margreet, hoe is het nu met je vader/je man?
Mootje, ik heb soms ook zo'n leidinggevende. Die kan zich weken concentreren op de aanschaf van een tv of ander electronisch ding. Nu het echt druk is valt het gelukkig weer mee.
Dat zadel heb ik ook!!! Erg fijn zadel!!! Ik ben er btw ook vrijdag avond . Verder hier ook vrij druk. Hoop dingetjes via bokt/marktplaats verkocht waar ik echt al een jaar niks meer mee deed. Nu ff nog kijken of er iets te eten is hier thuis. Heb nog geen avond eten gehad (2 graanrepen, maar dat werkt ook niet)
MargreetW
Geplaatst: 25-01-11 21:58
Hoi Roos, bedankt voor de belangstelling. Deze kuur gaat beter dan de vorige, hij moet echt de 1e twee dagen weer door. De nieuwe pillen helpen vrij pittig, we hebben afgelopen nacht voor het eerst sinds 2 weken weer redelijk goed geslapen. Hij blijft allemaal erg verdrietig, onzeker en heel erg spannend..... en we moeten nog 3 kuren voordat er weer een scan wordt gemaakt. Aan de ene kant kijk je daar naar uit en aan de andere kant wil je misschien de uitslag ook niet weten. Maar we mogen toch wel één keertje goed nieuws krijgen?
Zo ut kind komt net thuis van de knolletjes dus ik ga maar gauw achter de computer weg.
_Noor
Geplaatst: 25-01-11 22:14
Mootje schreef:
Lekkere binnenkomer, Sim! Meteen weer op niveau, zie ik wel. Corien, is er niet nog een andere zadelmaker die bij jullie in de buurt komt? En een goed passend zadel hoeft natuurlijk niet de hoofdprijs te kosten. Ik heb zelf een Seabis zadel. Erg fijn ding al zeg ik het zelf.
Net lekker op Jer gereden. Nudine eet al de hele dag haar hooi niet op, dat is niks voor haar. Temperatuur was goed. Ze heeft lekker een uurtje buiten rondgekuierd en begon daarna toch wat aan haar hooi. Ga er maar vanuit dat het veulen een beetje dwars ligt. (stresssssssss).
CoriienRN
Geplaatst: 25-01-11 22:15
Margreet echt but zeg!!! idd hoop dat julie snel goed nieuws krijgen!! Noor Ehm nee niet echt.. Heb dus iemand uit belgie heel aardig en kundIg hoor maar twijfel aan dat zadel van vanmiddag... Wil echt een goed zadel waar ik lang mee kan doen
Vandaar ook de vraag naar het Alice zadel devacoux zadel en antares
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 25-01-11 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Sim
Geplaatst: 25-01-11 22:17
_Noor schreef:
Lekkere binnenkomer, Sim! Meteen weer op niveau, zie ik wel.
Noor: Hoop dat het veulen zich weer een beetje gedraagt daarbinnen en Nudine morgen gewoon weer lekker al haar hooi op eet Evelien: Beterschap Kim: Ook beterschap! Maar dan voor Bobo.. Hoop dat jullie snel vinden waar het vandaan komt.. Corien: Lastig zeg.. Ik heb (gelukkig) geen zadels over Mootje: Sturen ze je uit wanhoop maar naar Noorwegen om je bezig te houden?
Ik heb net Os en Woll gereden en ga nog maar even braaf een uurtje studeren
Reputaties houd je toch hoog? Anders weet ik het ook niet
EvelienH
Geplaatst: 25-01-11 22:22
Corien, anders moet je gewoon een paar zadelmakers bellen en wat uitproberen. Ik ben erg blij met mijn Devoucoux, zijn super fijne zadels! Margeet: Mo, met de pup gaat alles goed. Het is echt een schatje!
Zag net de startlijst voor zondag, mag vroeg op. Rond 7 uur wegrijden op stal vrees ik.
Maar dat zei je niet Ik wacht op een warm bed, maar dat gaat niet zo snel....
pas op, komt ie:
(maakt je kerel het bed niet warm )
Sim
Geplaatst: 25-01-11 22:49
Mootje schreef:
Maar dat zei je niet
Ik zei ook niet dat ik DAT zei.
Mootje
Geplaatst: 25-01-11 22:52
Weule, Ik heb iets dat mijn bed verwarmd zonder bijdehante opmerkingen te plaatsen Helaas... Ben wel weer toe aan iets Van Dorien moet ik van de bank af komen, van mijn instructeur moet ik een paardenman aan de haak slaan en van Lau en een collega moet ik op internet op zoek
paardenmannen zijn over het algemeen niet zo best te vertrouwen... Van de bank af komen wil idd wel eens helpen internet is groot en breed en is veel te vinden,