Man ik kan wel huilen. Moet dinsdag een pleitnota in leveren voor Europees recht over een fictieve casus. En nu had de docent als gezegd dat voor mijn groep de casus wel heel moeilijk ging zijn aangezien die gewoon nergens gelijk heeft en er ook geen wetgeving en jurisprudentie is die ons helpt. Maa rik moet nu dus met juridische argumenten en wetten komen die mij wel steunen..... En die zijn er gewoon niet. Zit nu al 6 uur te zoeken en te zwoegen en heb letterlijk helemaal niks...
bianca1980
Geplaatst: 14-10-10 23:38
SANN @ nagrags is niet zo moeilijk....
PPFFF ben ik ff een avondje op cursus en sponatan kletsen jullie half bokt vol ... meligehid ten top met die setjes .....hahahaah wel leuk hoor....zo leer ik eens een andere kant van sommigen van jullie kennen.
Billy, Jij hebt ook mooie kleurtjes! Maar persoonlijk vind ik een paars truitje eronder dan weer too much. PB, Niet erg netjes van de docent! Waarom krijgt niet elk groepje een soortgelijke casus qua wetgeving & jurispendentie? Lielle & Billy, Veel plezier bij Lucinda. Wat voor les hebben jullie: Dressuur, Grid of cross? Sussie, Hoe lang was jij je laarzen kwijt bij Lipica voor 't oprekken? Ik ben al blij dat ze het doen/kunnen, dus wil niet weer de ongeduldige uit hangen! Sim, Werk ze vanochtend.
Vanmiddag is 't weer weekend Morgen komt de mobiele paardenweegschaal op stal en daarna PH lopen met een vriendin. Ik ben benieuwd hoe hij zondag de cross doorkomt!
kimdepim
Geplaatst: 15-10-10 08:54
Goeiemorgen.
Zo, ik heb even slaap ingehaald. Lag gister zo diep te slapen om 18.00) in de bus, werd net op tijd wakker om uit te stappen . Heb Sofie dus maar gelongeerd. Leek me verstandiger . Daarna nog even tv gekeken en om half 10 lag ik plat. Kwam er vanmorgen om half 9 weer uit . Wel even lekker.
Zo even naar school voor 1,5 uur . Gelukkig mag ik de auto mee. En daarna weekend . Vanavond even werken en morgen ochtend vertrekken we rond half 9 naar Princehagen!
Mandy: Haha vind die printjes anders net wat voor jou PB: Jeetje dat is vervelend. Succes
Ben tot half 4 doorgegaan vannacht en uit nood maar iets opgekalkt. Mijn vader heeft mij nog geholpen toen hij om half 1 s'nachts thuis kwam van zijn werk en ook die zij heel simpel 'lau dit is onmogelijk en mogen ze niet van jullie verlangen'.
Mootje: de eerste keer 3 dagen en de tweede keer was ik ze een week kwijt. Ligt eraan of er al een laars op het been staat om opgerekt te worden. PB: ik ben blij dat ik van die opdrachten af ben. Fijn dat je vader je nog even wilde helpen zodat je toch wat hebt! Sim en Margriet: werkse! Lielle: veel plezier bij Lucinda Billy: ik vind jouw crosskleuren ook erg leuk! Kim: lekker bijgeslapen dus! Rowo: werkse nog vandaag en morgen veel plezier in Boekelo!
Paarden staan weer buiten. Klein ding had weer heel veel haast. De hele tijd naast me dribbelen. Gelukkig weet hij dondersgoed dat hij niet voorbij mag. Mocht hij dat wel doen dan wordt hij waarschijnlijk ook nog op zijn plek gezet door Weltsieger die ik in de andere hand vasthad. Weltsieger had een ochtendhumeur. Sjonge wat kan dat paard chagerijnig zijn af en toe. Staat hij daar in zijn stal met zijn oren naar achteren te nukken. Was al blij dat ik niet ging rijden nu, want dan had ik mijn borst nat kunnen maken.
Snoekiej
Geplaatst: 15-10-10 10:34
Het is hier gezellig geweest geloof ik
Serieuze suggestie voor Rowo: Bruin met lichtroze is inderdaad mooi!
Chocofonduen was gister lekker en gezellig! Vanmiddag ga ik voor het eerst weer een balkjes/huppeltjeslesje doen met Vorstin, heb er zin in Ik ga haar denk ik gewoon zondag laten scheren. Volgens mij wordt het toch niet zo warm meer als afgelopen weekend. Alleen dan de vraag of ik na het scheren een 200 grams deken op moet gooien (die moet ik dan kopen) of een 370 grams?
Woll heeft idd al een beetje een buikje Vief Goed dat je even aangepakt bent Evie! Ik heb er ook altijd last van hoor! Anders rijden als het hoger wordt Fijn dat je trailer weer goed is Mootje! Leuke set idd Sannn! Sterkte met je casus PB Lekker dat je even bijgeslapen hebt Kim
Heeft ie altijd een ochtendhumeur Suusie Je stoorde um vast in zijn ochtenddutje!
@ pb: Ga je er wel mee naar de leraar toe dan dat het onbegonnen werk is? Als zelfs je vader het zegt (die zit toch in die wereld) dan zal dat wel zo zijn toch?
Sannnn
Geplaatst: 15-10-10 10:38
Mooi dat het chocoladefonduen gezellig was Snoekiej! Sterkte PB, rare opdracht dan als je er niets over kan vinden. Kreeg gister nog sms van vriendin dat onze zaak die deze week uitspraak had bij de raad van state in hun werkcollege behandeld werd. Wel grappig! Haha, leuk zo'n paard met ochtendhumeur. Heeft ie er altijd last van?
Net stal al gedaan, even kijken of ik nog ga rijden. Vanavond waarschijnlijk naar Gouden Ei, redelijk groot concours hier in de buurt, is Z en ZZ springen met puissance. Vorig jaar was de muur op zijn hoogste op 2.05! Dan is er ook nog ruiterbal, maar of ik daar heen ga weet ik niet. Morgen weer vroeg eruit en naar Boekelo!
Ik hoop dat het vnvd niet zo erg regent als ze voorspellen, dan kan ik ze beide nog rijden. Gister stonden ze al stil en morgen staan ze weer stil. Overigens vind ik Zetje ook wat loom. Ze heeft soms ook een licht kuchje... Heb 2 dagen geleden een dikkere deken op gedaan, maar toch maar weer verandert naar de dunnere. Geen idee of het daaraan ligt
Had vannacht de docent nog gemaild dat ik opdracht niet zo zag zitten Kreeg ent antwoord terug dat wat ik stelde klopte (nl dat het onmogelijk was ) en dat ik maar goed creatief moest zijn. Nou dat ben ik geweest Maar was vooral belangrijk dat we een goed geschreven stuk hadden, dan dat het steek hield.
Shanouk, lastig om zo te zeggen. In wat voor stal staat ze? Warm?
Gister was de fysio nog even geweest voor Bari en hij heeft TG nog even nagekeken want die was een tijd terug al geweest maar beide paard zijn weer/nog recht
@ TG, ze staat in een binnenstal met 5 andere paarden. De deuren staan nog wel open, dus het is niet veel warmer dan buiten. Fijn dat de paardjes weer gecheckt zijn!
AntheaV
Geplaatst: 15-10-10 12:01
Ik zit nu op school, nog 2 uurtjes en dan weekend! Gister les gehad, ze liep wel fijn
TG: Mooi dat je paardjes goed waren bij de fysio PB: Jemig, tot half 4!!! Wel belachelijk dat die opdracht nergens op slaat..
TeeGee
Geplaatst: 15-10-10 12:12
Bari mag maandag weer rijden, nu longeren met halster en ze mag niet bokken TG moest dat de vorige keer ook, nu mag ik wel rijden. Had ook gelijk gezegd dat ik zondag naar PH ga.
Shanouk, ik had T afgelopen week een 200 grams op gedaan maar die had het er veel te warm mee. Hij is nog wel heel mooi in haar, maar nu heeft ie weer de 0 grams op. Maar een 200 grams is altijd handig om te hebben.