Simmie schreef:Ik ben idd weer zwart. Het was mooi geweest.
PB wat bedoel je precies met dat paarden van een watertrens "los in de mond" kunnen worden?
Pff, wel even wennen zeker
? Snap wel dat je het nu een keer zat bent, gaat volgens mij onwijs veel tijd in zitten.
Die van mij hebben eigenlijk ook allemaal een klein hoofd.
Bitten zit ik nooit teveel mee te veranderen, Yoeri heeft enkelgebroken water, Kino enkelgebroken bus, Meno dubbelgebroken water (maar die moet binnenkort maar een keer iets anders testen) en Ultra enkelgebroken pelham. Cuby loopt nu op een enkelgebroken bus meen ik, dat was het enige bitje die klein genoeg was, die is van Dwarrel, de B pony
. Heb Ultra ook nog op een dubbelgebroken knevel gehad.
Fijn Shanouk 
Fijn Bianca dat Frits de goeie kant op gaat!
Balen van de auto Shanouk!
Arme Frits, maar ziet er niet slecht uit hoor!
Wbt overschakelen zwart-bruin, dat kan heel snel gaan. Ik heb mijn bruine springzadel van een vriendin die hem net een jaar had overgekocht, op MP kwam ik iemand tegen die hoofdstellen en borsttuigen van Profi Rider verkocht, dus die gekocht (2x brosttuig, 1x hoofdstel) en zusje heeft later nog een hoofdstel voor Meno in het bruin gekocht voor bij het bruine dressuurzadel. Toen was ik binnen een half jaar geswitcht. Alleen de bruine singel ontbreekt nog.
Shanouk, mijn oma heeft Parkinson en het is idd heel erg zielig. De dokter wimpelde het in het begin alleen af (noemde het gewoon spierspanningen) waardoor ze eigenlijk te laat met de medicatie begonnen is. Hoe 'oud' ze er dan zo snel (binnen 5 jaar) uit kunnen gaan zien is echt niet leuk, mijn oma is nu 61 dus nog helemaal niet oud. De colleges klinken heel interessant!
Wat een lieve veulens Shanouk!
Gekke Jackson Corien!
Ik ben net op wedstrijd geweest met Meno.
Zou aanvankelijk alleen L starten, maar hij sprong me veel te simpel, dus had M bijgeschreven. Sprong hij super foutloos rond, barrage een balkje. Nu even rustigaan, hij moet immers volgens zijn paspoort nog 5 worden (weliswaar over 10 dagen, maar wil hem ook niet overvragen, hij doet het nu super en wil hem niet in de stop rijden. Hij heeft er echt plezier in nu en dat wil ik zo houden). Heb nu iig wel de zekerheid dat ik met zws 2 op de regio kan starten, denk namelijk niet dat Kino dan al is verkocht, die heeft haar haar nog niet terug en voordat het terug is zetten we haar niet weer te koop.

Braaf beest